HAA, mahtavaa, kuinka palsta on piristynyt ja muuttunut kuvien myötä värikkääksi :kieh: Kiva tulla lukemaan viestejä, toinen vaihtoehto olis haravointi... Mutta miksi se ei nyt vedä... Kun kaiket viikot istuu töissä tietsikalla, niin tuleepi huono omatunto, jos ei viikonloppuna oleile ulkona...
No, iltahan on vasta nuori :kieh:
Nuusku Kyllä tuo pettymyksen tunne on varmaan kaikille meille täällä tuttu. Itse ryvin masiksessa viime menkkojen jälkeen varmaan viikon. Kun sitä odottaa ja toivoo, tiputushan siinä aina tulee, kun kaikelta taas kerran putoaa pohja. Olen yrittänyt kerta toisen jälkeen psyykata itteäni pois näistä murjotuista olotiloista ja olla ajattelematta koko asiaa, mutta eihän se helppoa tietenkään ole.
Mutta ei kun lippu salkoon ja korkealle liehumaan, ja sitten vaan uutta yritystä kehiin!
pikkumyy42: No, eipä kyllä ole imetysasia mieleen tullut, mutta kaikenlainen muu kyllä... Ihan pöllöjä ajatuksia saattaa yhtäkkiä välähtää päähän. Kuten; mihin mä laitan hoitopöydän, tarvitaanko sellaista, vai riittääkö hoitoalusta? Sussiunaa, ei ole vielä lastakaan! Toivottavasti tämä ei ole sekoilun merkki! Mutta nyt kun imetyksestä kysyit, niin esikoista imetin jonnekin noin 9 kk. ikäiseksi, sitten maidontulo loppui. Eli eikö se ole siitä kiinni...
jane70: UPEAA, ihanaa!
Onnea, isosti onnea!!! Nyt nautit täysillä! On hienoa, kun tähän ketjuun tippuu plussia!
Fenix : Toivottavasti teillekin napsahtaa plussa!
Lumi-Marja: Kiva, että pikkuneitille kakku kelpasi
Voi harmi, jos se nyt täti sitten sun luo kurvaa. Nuo mainitsemasi oireet voisi kyllä olla raskausoireitakin (hajut). Joten... ehkä vielä on toivoa? Kaunis runo, kiitos minunkin puolesta siitä! Siis liikuttava...!
Hmm.. Nyt kai ei auta, kuin tarttua haravaan. Ei sitten enää pimiällä viitti... Mukavaa sunnuntaita kaikille!!!