Täälläkin päin Suomea herätty
.
Mantanalla vieläkin ihanat jänntyksen paikat*onnea,onnea* että vaavi siellä olisi masussa!
Lumi-Marja, tiiu64, tuohu tenava,Fenix,kuumetta , Mantana
Näillä kaikilla edellämainituilla tosi jännät hetket taas*onnea teille jokaiselle*
.
:flower: :heart:
Mimuli: sinulle suosittelen clearbluen digitaalista mittaria, se on ehdottoman hyvä ja väestöliiton gynenkin suosittelema, ei anna virheitä!Maksaa enemmän mutta on sen arvoinen! Toista kiertoa minulla käytössä nyt :heart:
Sinulla saattaa vielä sen juuri koetun keskenmenon jälkeen olla vielä jotain hormonia veressäsi, ettei raskaus vielä alkanut!Älä lannistu, kyllä te vielä vauvan saatte*myy pitelee peukkuja* :heart:
Hibiscus:en maininnut gynelle vatsakivuista mitään tyttärelle laitoin ennen gyneä viestin, että on niin kovat alavatsakivut ja ei mitään tulehdusta ole , tai siis en uskonut olevan, ei ollut siinä vaiheessa vielä mitään vuotoa. Juuri ennen gyneä sitten alkoi tulla valkkaria, tottakai pesulla kävin ennen tutkimusta =) . Ja en maininnut gynelle mitään kivuista, koska kierukankin aikaan niitä oli(mutta paljon, paljon lievempänä) Tuntuu, että olen nykyään hormonipommi ja reagoin herkästi siihen migreenillä, ja lääkkeitä vältän viimeiseen asti ja nyt jättänyt kahvin myös vähemmälle kun se teki niin pahaa ovulaatioaikaan. Sitten tiistai iltana kun kävelimme, kotia tullessani eka kerran wc:ssä käytyäni näin sellaisen limatulpan, mistä monet ovat puhuneet ennenkin kirkasta , paksua limaa., Muillakin sellaista?
Tänää digitaaliseen mittariin ei tullut sarvea, mutta hellin kuitenkin miestäni vielä aamulla :heart:
Mimulille vielä greippimehu lissää useimmilla naisilla liukkautta, luulen sen vahvistavan myös limakalvoja kohdussa. Itse olin kuivempi kierukan aikaan kuin nykyisin. Ja punaviini kuulemma voi olla hyvä, nautittuna niinä herkkinä päivinä. Itse en voi juoda, olen allerginen. Itse olen jättänyt kokonan alkoholin pois nyt ja en myöskään tupakoi, tosin en aiemminkaan tupakoinut.
Miedän kaikkien kypsässä iässä vauvaa tekevien on tietyllä tavalla otettava huomioon monta seikkaa kuin nuorempien, meillä se ei ole itsestäänselvyys että raskaudumme, vaikka kuinka haluaisimme :heart:
Olipas kirjoitusta;=))
Onnea meille jokaiselle kiertoomme ja sydämelliset syntymäpäivä onnittelut mimmimammalle!
Tässä kukkia meille jokaiselle!