YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Täällä ilmottautuu uusi e-pohjolainen. Syntysin olen sieltä, tosin pari vuotias olin kun muutettiin etelään. Mutta suku on molemmilta puolin sieltä ja paljon sielläpäin käydään. Siksi syyslomalla suunta Etelä-Pohjanmaalle. :)
Järkkyjä nää pms-oireet:vatsa ihan pallona (tosin muutenkin :LOL: ),välillä etoo ja pientä tuhruilua. Eli tädin tuloa odotellessa...Moikka!

En minä ihan niin hoikka ole, siksi pieni keittokuurikin tekkee hyvvää! :heart:

Muistakaa nyt välttää kaikki papaijahedelmää, kun sitä käytetään muistaakseni afrikassa ehkäisynä!

Tehdään kaikki mahdollisimman hyvin, jotta onnenaikamme vauveleiden suhteen alkaisi! :heart: ++++++++++++++++ :heart:

sekoilee, välillä näkyy tekstejä, välillä ei :D .

Mein pittää pittää sitten joukkotapaaminen joskus Tuurissa mahojemme kanssa, toivottavasti jokaisella sellainen olisi. Eikö olisikin kiva?

-pikkumyy- :heart: :wave:

ps ensin plussailkaamme! :p

No täälläpä on todellakin paljon väkeä joiden juuret täälläpäin :) Mukava on tosiaan ollut tänään palstaa seurata, kun ukkokin siellä hirvimetällä, ettei ole ihmettelemässä, mitä mä koko päivän koneella istun :LOL: No välillä muutakin täs teen. Suunnittelen ristipistomalleja ja teen kaavoja koneella nukenvaatteisiin yms, niin aikaahan siinä kuluu.

Neidin synttäreitä vietellään kohta ja tuonne profiiliin sain viimein kuvan meidän rinsrenssasta. Aivan lutuinen neiti hän on. Kova menemään, mutta aina hymy huulilla. Kyllä hyvin jaksaa yönsä nukkua, kun on koko ajan liikkeessä:)

Pikkumyy42: Omituista! Kuulostaa siltä, että mulla on samantyyppisiä kipuja alvatsassa kuin sulla oli. Ei ehkä noin kovia kuin sulla, mutta kuitenkin semmosia, että tekisi mieli ottaa kipulääkettä. Mut en ole ottanut. Olen pähkäillyt, johtuuko tämä nyt sitten oviksesta. Toivottavastl. Mainitsitko gynelle mitään niistä kivuista? Vai olikokaan ne silloin vielä niin kovia...? Ei mullakaan tällaisia kovin usein ole. Joskus, mutta kumminkin aika harvoin! Mullakin on lievää turvotusta :eek:
Mullakin tulee siis tavallisesti digitestiin sarvet 2 peräkkäisenä päivänä. Mutta nyt tuli vaan eilen, ei tänään enää, mikä harmittaa. Ajattelin silti kellistää ukon tänäänkin :LOL: Teillä vaikuttais olleen nyt sen verran ahkeraa pupuilua, että mahdollisuudet on hyvät!

Minäkin olen tuntenut ihmisiä Koskuelta, joskus nuoruudessa :). Silloin Koskuen Esson aikoihin siellä päinkin tuli pyörittyä :kieh:

pikkumyy ja mantana: Kyllä minäkin suhtaudun aika optimistisesti tuohon mantanan raskautumisen mahdollisuuteen. Jos ovistesti näyttää plussaa tuossa vaiheessa, niin raskaus on mahdollinen. Itse olen sen myös verran kokeiluhenkinen, että olen kokeillut tätäkin! Paikkansa piti

Puhallan plussia joka suuntaan!!! ++++++++

Lumi-Marja, mä en taida osata selittää, kuinka noita kuvia liitetään. Mutta ei se kovin vaikiaa ollut. Joten onnistuu takuulla sulta jos kerran multakin. Löysin jonkun kiltin ihmisen kirjoittamat ohjeet Mitäs nyt -puolelta. Löytyisköhän ne vielä sieltä... Tässä touhussa pysyy ainakin nuorena mieleltään

;)

Siis mä en nyt tajua tätä nettiä :headwall: |O Avasin tän palstan, kun huomasin, et uus viesti oli tullut. Samas huomasin, et mun viestiä ei enää ollut. Päivitin ja se oli siinä taas, Hibickuksen ja myyn välissä. Outoo. Täs läppärissä on nähtävästi joku oikoluku, etä jättää omat näyttämättä :LOL:

Taidan poiketa seillä Mitäs nyt puoiella selailemassa, jos ne olis vielä siellä.

No höh. Ilmeisesti palsta sekoilee. Minäkin pistelin menemään pitkät rimssut tekstiä ja kun koetin lähettää, niin avaruuteen hävis.
Tympiää!

Uusi yritys... Nuusku: Tervetuloa tänne minunkin puolesta! Kyllä meitä "ikäyrittäjiä" on, mutta aika harva taitaa tietää tällaisesta ihanasta palstapaikasta, jossa näitä tuntoja voi käädä purkamassa ja jakamassa :kieh: Kun ikää on, niin eihän näitä haaveita kehtaa kovin lavealti tunnustaa, jos ei sitten onnistaisikaan. Enkä minä ainakaan halua kuunnella moralisointeja, varoituksia jne. mikä lannistaisi vaan! Pois semmonen!!

Lumi-Marja Söpö kuva :(. Osasithan sää liittää kuvan, mitäs oikein höpisit :D. Eteläpohjalaista vähättelyä :). Onnea tytölle kakun kera!

pikkumyy42: Noista alavatsakivuista. Mulla oli kyllä ihan samanlaisia, mutta ei ehkä noin kovia! Nyt ne tuntuu hellittävän, kun ovis ilmeisesti on mennyt ohi. Ainakin digimittarin sarvi sanoo niin. Harmi. Tänään on nimittäin vielä tilaisuus keskeytymättömään pupuiluun, kun ei jälkikasvukaan ole kotona :LOL: Teillä kuulostaisi tilanne siltä, että raskautumisen mahikset on erittäin hyvät, ellei täydelliset.
Nyt vaan peukut pystyyn!

Mainitsitko muuten gynelle alavatsakivuista? Jos, niin mitä se niistä sanoi? Joukkotapaaminen Tuurissa kuulostaa ihan hauskalta. Meiltä on kyllä sinne aika lailla matkaa, mutta ei ajatus ihan mahdoton ole :kieh: Vaikka kammoan isoja kauppoja

Toivottavasti lähetys nyt onnistuu... Meillä ukko alkaa kohta ihmetellä, miksi kuppaan niin kauan koneella. Kumma kun se edes kiinnostaa. Ei sitten kiinnosta, jos silitän vaatteita tunnin :LOL:

Hibiscus, juu kiitos vaan, mutta palstaillut olen täällä jo jonkun aikaa. Ilmaisin asian ehkä vahän oudosti :snotty: siis tarkoitin, että olen myös e-pohjanmaalta kotoisin, en siis "uusi".
Minua kyllä alkaa jo ärsyttää kun en saa noita kuvia siirrettyä. Ohjeet kyllä sai jo aikaa sitten, mutta kun liitän kuvan tulee vaan se teksti :(

En minä tuota kuvaa olisi osannut muuten laittaa, mutta siinä tuota janaa tehdessä on sellainen kohta, johon voipi liittää kuvan ja sen kautta neidin tuohon sain :)

Ei muuta kuin kyläkaupalle vaan kaikki joskus sitten sopivaan aikaan :wave: Veskulle vois pistää postia, et iso houkko pohjalaisia tai ainakin sieltä kotoisin olevia tai muuten juuriltaan pohjalaisia mammoja tulossa iso joukko, jotta jotain spesiaalia kiitos, kuten roimat alennukset ja ilmaset sapuskat, tai ei muuten ikinä enää asioida siellä :LOL:

Nuusku saman kämmin minä niiden kuvien kanssa aina onnistun tekemään. En ole mikään haka siinä asiassa. Kotisivuja olen yrittänyt väsätä, mutta aika lailla vaiheessa vielä.

Tänään täytin sitten vuosia ja tämä kierto viedään loppuun kunnialla. Eli teidän kanssanne vielä 13 päivää...

Kauheat pms oireet iski kunnolla päälle eilen illalla. Yökötti ja ihmeellinen olo .Sellainen hassu tärinä olo ja oli pakko nousta yöllä syömään parin nukutun tunnin jälkeen lihapiirakka, perunasalaattia ja nakkeja. Sitten taas nukkumaan.

Huvin vuoksi mittailin lämpöjä, jotta tietäisin onko ovis jo tapahtunut.
Eilen illalla 37.4 JA aamulla 37.3. ja äsken 37.6. Enkä ole kuumeessa....ei muuta kun vauvakuummetta.
Eli minulla olisi noitten mukaan ovis ollut jo muutama päivä sitten ...7-10 päivän jälkeen oviksesta, nousee lämpö noille lukemille. Nyt olisi pitännyt olla nuo lukemat 36.4 tai 36.5 ????

Aamulla sitten iski siivousmania. Siivosin keittiönnurkat ja wc:een. Paperit, kartongit sun muut roinat kierrätykseen. Eipä koti pitkään aikaan ollut näin siisti.

Voiko ne kaksi munasolua iske tällaisella voimalla noita pms oireita ja heti oviksen aikoihin???

Juurista on ollut puhetta ja kyllä minäkin olen syntynyt pohjanmaalla ja siellä myöhemminkin asunnut. Mies saanoo aina että olen sellainen pohjaalainen akka. Itsepäinen ja määrätietoinen.

Muuten taitaa plussia oikein sadella tähän joukkoon vielä tässä kuussa ja ensi kuun alussa.

plussia jaossa.....ottakaa kiinni :flower: :flower: :flower: :flower:

:flower: mimmimamma :flower:

Täällä onkin ny porukkaa, Pikku Myy, mun kp onkin jo 24. Palelu alkoi taas illalla ja nyt piti laittaa kaksi fleecepaitaa, että tarkenee ja jatkuvasti väsyttää, vaikka nukuin taas päivälläkin, kun tulee usein valvottua yöllä, varsinkin näin viikonloppuna.

Tilasin pe mammaksilta pari testiä ja ajattelin testata sitte kun ne saan, mikäli tätiläinen ei ennätä ennen sitä. Illalla lämmöt taas koholla 37,2, mulla yleensä 36,4 peruslämpö.

Lopetin n. reilu kuukausi sitten imetyksen, kun kolmannesta vielä haaveilen ja mulla kun menkat ei oo alkaneet, ennenkuin imetys on loppunut, eka kierto siis menossa imetyksen jälkeen ja nyt jänniä oireita, ellei sitten ole vaan flunssaa tai tädin tuloa enteilevää, yleensä ei pms-oireita ja kivutkin alkaa vähän ennen tädin tuloa. Nyt lonkkasärkyä, joka ollu raskausoire ennemmin ja vessas saa hypätä ja neljänä päivänä palelua ja lämmöt koholla. Flunssainen olo edelleen, lapsetkin flunssassa.

Mulla kans heti ovisplussauksien jälkeen jomottelua ja juilintaa ensin toisella, sitten toisella puolella, ei kivut ole mitenkään kummallisia, muistan, että ennemminkin niitä ollu ennen raskautta.

Itte oon paljasjalkainen pohojalaanen ja asun edelleen Pohojanmaalla. Keskisellä on tullu käytyä silloin tällöin. :) Tykkään käydä isoissa kaupoissa ostoksilla. Neiti tuolla heräsi, täytyy mennä.

Plussia kaikille meille jännittäjille toivoen! TeSuLah : :flower: :flower:

Hyvää sunnuntai huomenta kaikille!

Mantana: toivotaan kovasti, että plussa on ja pysyy.

Entä muut, mitä testauksiin kuuluu?

Onko totta, että tuolla ovis-testillä voi nähdä, jos hedelmöittyminen on tapahtunut? Neuvokaapa tietämätöntä, mikä ovis-testi on paras? (jotta voisin sitten sellaisen hankkia)

Todella voimakkaan tädin kourissa olen yrittänyt kartoittaa 'raskautumiskonsteja', ja samalla löytää selitystä epäonnistumiselle (mikä sinänsä on varmaan turhaa, mutta haluaisin aina löytää syyn...tämä oli minulle todella suuri pettymys)

Onko totta, että greippimehu auttaa hedelmöittymiseen? Jostakin luin, että pieni määrä punaviiniä lisää kohdun verenkiertoa ja näin myös edesauttaa raskautta.
Lisäksi tänään oli lehdessä mielenkiintoinen artikkeli, jossa alustavana tutkimuksena todettiin, että päivittäin seksi miehillä vähentää kylläkin siittiöiöiden määrää, mutta niiden hedelmöittymiskyky lisääntyy, geneettisiä vaurioita on siittiöissä näin vähemmän.

Samoin luin juuri jostakin artikkelista, että papaija saattaa toimia ehkäisevänä aineena, kuten pikkumyy jo sanoi, joten sitä pitää välttää, sekä myös kofeiinipitoisia juomia (= siis kohtuudella kahvia)

Onko teillä tarjota muita vinkkejä? Taitaisivat tulla nyt tarpeeseen, aiemmin mulla ei ole ole ongelmia raskautumisen kanssa - heti on tärpännyt.

Monta kertaa on myös sanottu, että jos oikein yrittää, ei se raskautuminen onnistu. Mutta olla nyt sitten yrittämättä ja silti yrittää...

Pikkumyy42: jos päivittelet listaa, laitatko mulle kiertopäiväksi nyt 3/27 - tästä se kai taas alkaa, vaikka perjantai tuntui kovin harmaalta. Minä uskon, että sinä pikkumyy, tulet kyllä tällä kierrolla onnistumaan, silti ihan tuntuu.

Muillekin oikein paljon plussaisia päiviä!

Ihanaa, kun olette kirjoitelleet paljon! :wave: Enpä uskalla vielä innostua... :ashamed: Vasta, kun plussa näkyy raskaustestissä, niin ehkä hieman, mutta epäilen edelleen tuntemuksiani. :/

Ihana tyttösi kuva sinulla Lumi-Marja!!! =)
Kokoontuminen Tuurissa soppii hyvin, masun kanssa tai ilman... tai onhan tuota masua jo muutenkin ennestään! :LOL:

Greippimehua olen nyt tässäkin kierrossa juonut ja mieskin sitä jo muistaa kaupasta tuoda ihan pyytämättä! =)

ONNEA mimmimamma synttäreiden johdosta näin vähän myöhässä! :flower: :heart: :wave:

Plussa Onnea Kaikille ja mukavaa sunnuntaita! :flower: + + + + + + + :flower: :wave:

[b]:heart:
Sunnuntaina 21.10.-07 :heart:

MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 46v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa

tuohu tenava.... .1/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................3/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
sinitär1.............. 6/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.... 15/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus..............15/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 15/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony................21/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 23/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
vilmaville.............24/30.................9.s haaveissa
TeSuLah..............25/27-29..............................3.s toiveissa
Nuusku..............26/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........28/28-32....yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 29/30........................2. haaveissa
Fenix..................29/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........30/ n. 25, yk 13... ..ensimmäinen toiveissa
Mantana ........... .34/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

HAAMU: :flower: , :heart:

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70 [/b]

Täälläkin päin Suomea herätty :D .
Mantanalla vieläkin ihanat jänntyksen paikat*onnea,onnea* että vaavi siellä olisi masussa!
Lumi-Marja, tiiu64, tuohu tenava,Fenix,kuumetta , Mantana
Näillä kaikilla edellämainituilla tosi jännät hetket taas*onnea teille jokaiselle*

.

:flower: :heart:

Mimuli: sinulle suosittelen clearbluen digitaalista mittaria, se on ehdottoman hyvä ja väestöliiton gynenkin suosittelema, ei anna virheitä!Maksaa enemmän mutta on sen arvoinen! Toista kiertoa minulla käytössä nyt :heart:
Sinulla saattaa vielä sen juuri koetun keskenmenon jälkeen olla vielä jotain hormonia veressäsi, ettei raskaus vielä alkanut!Älä lannistu, kyllä te vielä vauvan saatte*myy pitelee peukkuja* :heart:
Hibiscus:en maininnut gynelle vatsakivuista mitään tyttärelle laitoin ennen gyneä viestin, että on niin kovat alavatsakivut ja ei mitään tulehdusta ole , tai siis en uskonut olevan, ei ollut siinä vaiheessa vielä mitään vuotoa. Juuri ennen gyneä sitten alkoi tulla valkkaria, tottakai pesulla kävin ennen tutkimusta =) . Ja en maininnut gynelle mitään kivuista, koska kierukankin aikaan niitä oli(mutta paljon, paljon lievempänä) Tuntuu, että olen nykyään hormonipommi ja reagoin herkästi siihen migreenillä, ja lääkkeitä vältän viimeiseen asti ja nyt jättänyt kahvin myös vähemmälle kun se teki niin pahaa ovulaatioaikaan. Sitten tiistai iltana kun kävelimme, kotia tullessani eka kerran wc:ssä käytyäni näin sellaisen limatulpan, mistä monet ovat puhuneet ennenkin kirkasta , paksua limaa., Muillakin sellaista?
Tänää digitaaliseen mittariin ei tullut sarvea, mutta hellin kuitenkin miestäni vielä aamulla :heart:

Mimulille vielä greippimehu lissää useimmilla naisilla liukkautta, luulen sen vahvistavan myös limakalvoja kohdussa. Itse olin kuivempi kierukan aikaan kuin nykyisin. Ja punaviini kuulemma voi olla hyvä, nautittuna niinä herkkinä päivinä. Itse en voi juoda, olen allerginen. Itse olen jättänyt kokonan alkoholin pois nyt ja en myöskään tupakoi, tosin en aiemminkaan tupakoinut.

Miedän kaikkien kypsässä iässä vauvaa tekevien on tietyllä tavalla otettava huomioon monta seikkaa kuin nuorempien, meillä se ei ole itsestäänselvyys että raskaudumme, vaikka kuinka haluaisimme :heart:

Olipas kirjoitusta;=))

Onnea meille jokaiselle kiertoomme ja sydämelliset syntymäpäivä onnittelut mimmimammalle!

Tässä kukkia meille jokaiselle!

tuossa kuvan liittämisessä
1. klikkaa tuota minun kuvaani
2 pääset sivustolle josta valitset mieleisesi
3klikkaa valitsemasi kuva hiiren vasemmalla
4 valitsemasi kuva on nyt yksin siinä
5mene sivua alaspäin näet kohdan, jossa lukee url......jne..
6 paina sitä url hiiren oikealla näppäimellä
7 valitse avautuvista kohdista kopioi
8 saavu sivullemme liitä se kuva painamalla hiiren vasenta näppäintä
9 valitse liitä avautuvasta, silloin tähän sivulle ilmestyy teksti
10 kun lähetät viestisi, teksti on muuttunut kuvaksi

Kokeilkaahan ! :heart: :flower:

-pikkumyy- :heart: :wave:

lumi-marjaltakin ja kaikilta muiltakin!
Minnuu niin turvottaa alavatsaa, vaikka vähän olen noita nesteitä saanut pois kropastani. Mies eilen sanoikin, ettei varmaan kannata tiukkaa kaalikeittodieettiä noudattaa, jotta tämä vauvahaaveprojektimme ei kärsi :heart: , Syön siis lisäksi hedelmiä ja jotain kevyttä , tänä aamuna mm:ssa puuroa :p

:heart: :wave:
ps toivon, että jokaisella pyssyy migreeni kaukana! Se on niin kauhiaa, minnuu ihan puistattaa ajatuskin migreenistä ja pahoinvoinnista! :ashamed:

Yhteistyössä