YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2





:heart:
Lauantaina 20.10.-07 :heart:


MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 45v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa

sinitär1.............. 5/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.... 14/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus..............14/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 14/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony................20/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 22/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 22/28-30.....yk 9....3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............23/30.................9.s haaveissa
TeSuLah..............23/27-29..............................3.s toiveissa
Nuusku..............25/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........26/28-32....yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 27/30........................2. haaveissa
tuohu tenava.... .27/28-32...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................28/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................28/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........29/ n. 25, yk 13... ..ensimmäinen toiveissa
Mantana ........... .33/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:


HAAMU: :flower: , :heart:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka

 
Hui... :ashamed: Uskaltaako niitä oireita ajatella.. :D Pikkasen lämmöt koholla +36,6-36,8C, tisut ei tihku enää ja muheet eli tosi terhakat D-kupit :LOL:
Alavatsa kipuilu hieman helpompi, mutta viikko sitten tosi kipiänä ja se repivä kipu vasemmalla puolella... valkkaria, joka hiivan ansiosta hieman kokkareista, pari päivää jo kohdunnipukka kova+takana, ruoka maistuu liikaakin ja :'(

PMS????!!!!!!????

:headwall: :ashamed:
 
Ihanaa lukea tekstejänne, onnea tosi paljon kaikille!..Monella mukavia merkkejä, että vaavi saattaisikin olla tulossa! :heart:

Aloitin eilen kaalikeittodieetin, olen sillä aina silloin tällöin ollut. Edellispvnä miehen tytär tuli laivalta isojen karkkikassien kanssa, en sorru niihin. Mies ja tytär ja poikani kyllä niitä mussuttivat kiitettävästi :D

Minusta on kiva välillää ottaa itsestäni mittaa, mihin pystyn ja nyt lomakin , jee! Minustakin olisi mukava käydä Tuurissa, mutta meiltä liian pitkä matka :headwall: .

Clearbluen digitaalisesta mittarista, käyttääkö joku?..Kun gyne tiistaina suositteli sänkyhommia tiistaiksi ja keskiviikoksi, niin teimmekin, mutta kun se mittari antoi eilen plussan niin sitten piti toimia eilisaamunakin;=))..Ja vielä tänäänkin näytti aamupissasta plussaa? Taas touhuttiin enenkuin mies lähti varaosaostoksille!..Kuinka kauan sen oikeen kuuluu näyttää plussaa, vai ovuloinko koko loppukiertoni?*naurua*


Minä itse olen paremmalla mielin, en tiedä miksi, varmaan oli vähän työuupumistakin, ja nyt saan nauttia liikunnasta ja "vapaudesta tehdä, mitä haluttaa loman ajan" :D

Kovasti hehkutan plussien puolesta meille jokaiselle tässä käynnissä olevassa kierrossamme! :heart: ++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Mantana ja muut aiotteko testailla?

Onnea, onnea kaikille!

Terv pikkumyy- :heart: :wave:
 
Odotan ainakin maanantaihin, ennenkuin testailen. Kp40 kuitenkin ollut tuo ennäri tässä yrittäessä... :headwall: :eek: Jännittävä olo kylläkin! =)

Kaikki tiet vie kyläkauppaan... ja siellähän se valtava jouluosastokin!! :xmas:
 
En testaa ennen ensi viikon puoliväliä, vaan odottelen rauhassa, mikä tää mun epänormaali olotilani oikein on. Keskiviikkona testasin jo kerran ja ei ollut plussasta häivähdystäkään, joten voihan tämä olla mikä tahansa häiriö kierrossa.

Hauskoja ostoskierroksia. Me lähdemme kulttuurikierrokselle Tuusulan rantatielle, Halosenniemeen sekä Aleksis Kiven kuolinmökille ja sitten Martta Wendelinin museoon. Äitini on kylässä ja hän pitää tuollaisista perinteisemmistä näyttelyistä :wave:
 
Miun täti ja setäkin siinä lähistöllä kyllä asustelevat;=).
Mantana ,koska siulla on viimeksi kierto mennyt näin pitkälle?

Pidän kovasti peukkuaj sinulle ja kaikille muillekkin!

*huih , kyllä jännittää teidän puolestanne!!*

Plussakimppuja vielä kaikille! :flower: +++++++++++++++++ :flower:

Ai Niin mantana, sullahan se oviskin näytti plussaa uudestaan myöhäsessä vaiheessa, jos se olikin raskausplussaa,Voisikohan! :heart:

Itselläni on aivan tälläinen olo:

 
Pitelin taas paussia kirjoittelusta, tädin vierailut masentavat aina sen verran, että välillä tuntuu paremmalta, kun ei mieti ollenkaan näitä raskautumisjuttuja. Mutta mukava tunnelma täällä näyttää olevan, ja muutamilla jännittävä tilanne :). Toivottavasti taas plussia paukkuisi tänne! :heart:

Pikkumyy42: Mulla on käytössä tuo mainitsemasi Clearbluen digitaalinen ovismittari. On kyllä kätevä, siitä näkee niin suoraan, koska on otolliset ajat. Testailin eilen, ja sarvi paukahti mustaksi. Joten siitä sitten vaan houkuttelemaan miestä vällyjen väliin :kieh: Ajattelin testata vielä tänään, ja toistaa saman operaation. Mulla mittarin näyttö on paukahtanut aina mustaksi KAHTENA peräkkäisenä päivänä, muttei sitten enää kolmantena. Joten miten sinulla? Vähän vaikea sanoa, miten paljon näihin ovistesteihin voi luottaa...? Eikös se suositus ole, että pitäisi aktivoitua jo ennen, kuin on LH-huippu? Meillä ei kyllä seksuaalinen toiminta ole niin aktiivista ja työelämä (vuorotyökierto) vaatii omat veronsa, että lakanoiden pöllyttely viikon ajan tai edes joka toinen päivä on vähän utopistinen juttu :headwall: Siksi yritän satsata näihin täsmäiskuihin. Kauheaa taktikointia kylläkin :LOL: Pikkumyy, onko sulla oviskipuja? Niistäkin vois päätellä jotain. Mulla vihloo ihan selvästi oikeanpuoleista munasarjaa oviksen aikoihin. Siitä jo tietää ilman mittariakin, mis mennään... Nyt kivut on, jos ei nyt kovat, niin ainakin tuntuvat.

Mutta ei muuta kuin mukavaa lauantaita kaikille! Vähänkö oli jo kylmä yö, ainakin meillä päin. Mutta autossa on vielä kesärenkaat...


 
Heräsin sit isännän aamutoimiin, hiljaa hän kuulemma yritti lähteä. No okei, vetäis kaapista mettäpuvun ja samalla putos pari henkaria kolisten lattialle. Saappaat eteisen kaapista ja se ovi sekä narisee että pamahtaa mukavasti kiinni. Asekaappi makkarissa ja sieltä hellävaraisesti sadan kolahduksen kera kivääri esille. Tyttö nukkuu edelleen... Kahvinkeitin röpis tavallista äänekkäämminja hyi mikä haju :x Nousen vessaan ja takas maate. Kello on sentään JO puoli kuusi. Taahausta maiharit jalassa puulattialla, kiukku melkein nousi pintaan, mutta ajattelin samalla, että imuroikoot itte kun tulee illan hämärtyessä ja vedin peittoa korville. Tunnin ryminän ja kulta, missä mun sukat, se lämmin paita, hei missä termarin korkki....jne. jälkeen hän lähti setänsä kanssa, joka kurvan isolla nelivedolla koiransa kans meidän pihään. Okei, meidän koira alkoi "jutella" se toisen kans eikä kellään ollut enää kiirettä mihinkään. Sen jälken heräskin jo puolet porukasta ja minä painelin suihkuun jähdyttämään tunteita. Tyttö sen kuin nukkui.

Lähdin heti aamusta kyläkauppaan ja sain kiertää ihan yksin kaikessa rauhassa. Aikaa en saanut vietettyä kolmea tuntia kauempaa, kun käyn siellä kuitenkin tosi usein. Yleensä sukkana vaippahyllylle ja kempparin kautta kotiin. Sit ruokapuolelle ja hakeen muksut toisesta mummulasta melkein kivenheitonpäästä ja kotiin.

Kun tulin takaisin, oli vanhempi likka lähteny jo kaverinsa luo ja vanhimmainen syötti pikkuneidille puuroa. Yksi pojista ulkona vaarin kanssa ja toinen harjoitteli soittoläksyä. Jotenkin sen tuntuista, että kaikki oli enemmän kuin ok. Oli ihan rentouttava aamupäivä ja sama jatkuu just siihen asti, kun jollain menee herne nenään.

Vaari rakentelee meidän autotallissa 50-luvun traktoria, joten sellainen tasainen kopina kuuluu oikeastaan läpi vuoden. Mukavaa toisaalta, että täällä on joku aikuinen mun lisäks aina "saatavilla" jos vaikka sattuu jotain, kun olen lasten kans itseksenki. Onneks apen kans on hyvät välit. Anoppi onkon jo tuolla rajan takana, menehtyi alle 50v vaikeaan sairauteen :'(

Mantana sinne kaupanmäelle vois kyllä joskus treffit sopia :) Ja mitä oireisiin/PMS tulee niin....on vain jotenkin erilainen olo kuin pitkään aikaan.

Plussia jokaisen auringonsäteen mukana joka kohdalle osuu :flower: :flower: :flower: :flower:
 
pikkumyy42 ihana toi sun kuvas... :LOL:
Kiertoni siis eli tätä kuluvaa edellinen 31 ja sitä edellinen 34 ja sitä ennen 40. :ashamed: Noin pomppii kiertoni, niin en hötssyile. Niin ja ovistestit näyttää vieläkin viivaa... :D

Lumi-Marja asutte siis siinä kylillä! Pidetäänpä mielessä, kun sinne päin tullaan! :wave:
 
mantana ei aivan siinä kyläkaupan liepeillä asuta, mutta neljän lapsen mummola (exän vanhemmat) on siinä lähellä. Tosin minä en siellä enää pahemmin vieraile, mutta lapsille tärkeä paikka vieläkin. Me asutaan siitä kaupalta noin 40km päässä. Oikeastaan saman tien varressa, missä se kauppakin on :) On siis melkein sama, ajaako Seinäjoelle vai Tuuriin kauppaan:) Tämä meidän kotikunta on nykyisin kans kaupunkia, vaikka sitä ei mistää oikein huomaa, paitsi saimme katuvalot Seinäjoentien varteen muutama vuos sitten.
 
Lumi-Marja, tuo miehes aamushou oli kyllä niin hauskaa luettavaa, jotta oksat pois :D

Pikkumyy42: Perun puheeni, nyt ei sitten tänään ovismittari enää paukkunutkaan plussaa. Kummeksuttaakin tuo vatsakipu, jota on vielä. Mites sinulla? Oletko vielä testaillut? Eli ole nyt tässä sitten stressaamatta jotta tärppäis...


Kaikille edelleen paljonpaljon plussia!!!

Ps. Minäkii olen joskus 80-luvulla kyläkaupassa käyny. Mutta pikku-Siwojen harrastajana mulle tuli melkein paniikki, kun siellä oli niin SUURTA. Kauhuissani etsin ulko-ovea, että mistä täältä pääsee pois :LOL:

 
Lumi-Marja
Asut ilmeisesti Pjoella? Moon sieltä kans kotoosin, pääkaupunkiseudulla kylläkin nykyään asustellaan.. :D Plussatuulia teille kaikille!! :flower: :flower: (Pitää käydä aina välillä lueskelemassa, onko tullut uusia plussia =) )
 
Kehäkukka, bingo :D Mä en oo ite täältä kotoosi, mutta mu mies on. Asutahan hänen kototaloosnansa. Moon itte käyny syntymän Keski-Suoames, mut oon koko ikäni asunu tuos Seinäjoella. Äireen väki muutti takaasi sinne vesien äärelle tuos 15v sitten. Ennen aina sanoon, jotta p.joelle en sitte ikinä muuta vaan siitä ajetahan nopiaa ohitte, mut täällä sitä ollahan ja pysytähän. Täs on taloo piretty pystys nelisen vuotta, ku anoppi kuol ja appi löys uure emännän ja jäi talo tyhyjäks. Jotta tämmööstä täälä :D Sinä oot Kehäkukka sitte päässy vähä isoompaha kaupunkihin ja ollahan meki kaupunkilaasia :LOL:

No se siitä murtehella kirijoottamisesta, helepompaa on tuolla yleiskielellä rustaalla näitä viästejä kummiskii, lussavirtaa etelähä ja pohojosehe ja iha kaikkiaalle :flower: :flower:
 
Hibiscus, toi sun kuva sai kunnon naurut aikaseks :LOL: Oli ihan pakko kopsata toi itellekkin :D Täällähän on nähtävästi aika mukavasti porukkaa joilla virtaa suonissa pohjalaisuus :) Kaikki mun kouluaikaiset kaverit tuppas jäädä opiskelujen jälkeen sinne minne kukakin lähti. Minä palasin takas, kun en koskaan kokonaan lähtenytkään.
 
Lumi-Marja
Sjoella mäkin olen asunut yli 10 vuotta, mutta töitten peräs tullut aikoinaan lähdettyä tänne. Mutta kyllä sitä siintelee mielessä kuitenkin paluu sinne kotopuolehen! ;) Varsinkin nyt kun on lapsia ja toivottavasti tämä kolmaskin pysyy matkassa..vielä ei viitsi hirveästi hurrata, koska noita keskenmenojakin on ollut.. :|
 
Lumi-Marja, juu, matkin Pikkumyytä, mutta annettakoon se anteeksi, eikös.


Etelä-Pohjanmaalla on vieläkin paljon mun tuttuja, mutta vähintään yhtä moni on häipynyt. Enimmäkseen valunut etelään! On sieltä jotkut tulleet takaisinkin, aika lyhyen käväisyn jälkeen. Enkä minä ittekään lähtökuopasta maantieteellisesti kovin kauas päätyny

 
Ne mun tutu onki sitten ympäri Suomea. Mutta onneks on mese ja meili keksitty :D

Hauskoja nuo teidän kuvat. Itte en ole saanu liitettyä mitään, korkeintaan jotain hämäriä linkkejä tulee tekstinä ja numeroina, mutta kuva jää jonnekkin. Sama ongelma, kun yritän profiiliin jotain laittaa, niin lataa ylipitkään ja mitään ei ilmesty. Ehkä liian isoja toedosta ja tai sitten vika on mun korvien välissä.
 
Hibiscus, mulla meni silleen , että tiistaina aamulla alkoi alavatsaa sattumaan aika tavalla, sitten 10.30 oli se gyne, jossa hän löysi sen hänen sanojensa mukaan juuri irtoamassa olevan munasolun, tosi iso molluska;=)..Hän sanoi että nyt täsmäiskuja ti-ke ajan. onneksi aloin mittaamaan ovista ke aamuvarhain virtsasta, koska ke-to ei sarvea. Perjantaina täysi sarvi ja sama tänä aamuna. En viime kierrossa mitannut kuin siihen asti, kun eka sarvi tuli;=)..Nyt ajattelin, että mittaan myös huomisaamuna kai se sarvi silloin jo on poissa?
Niin niistä kivuista, kivut vain pahenivat tiistain aikana , illalla kävelimme miehen kanssa lenkin ja saunoimme, sen jälkeen pupuilimme, sauna auttoi kipuihin. Mutta kun menin nukkumaan yöunille minulla oli aivan kauhian kovat tuskat vatsassa ja migreenikin alkoi :headwall: , kipua kesti keskiviikon ja to aamuyöhön asti migreeniä ja kaikki jahut tekivät pahaa ihan kauhiasti. Tänään olen yhden mukin kahvia pystynyt juomaan, mikä on miulle tosi outoa , kun juon monta kuppia päivässä. Mitään isompia mahakipuja ei ole, alavatsaa vain turvottaa.Ihan erilaisia oireita taas tässä kierrossani. On se naisen keho ihmeellinen.

Niin minulla sukulaisia koskuella :D , kiva jutustella kun nyt palkon porukkaa näemmä liikkeellä!

Niin mantana , minulla oli sellainen iloinen tanssiolo , kuten kuvassakin :D

Kävin myllyssä, ostin väriä hiuksiin juurikasvua varten, kun kuukauden päästä onkin kampaaja*minusta yritetään saada kaunista morsianta* :D

Jutellaanhan lissää taas!;=)


 
Niin ovistesti näyttää edelleen plussaa kohdallasi?*sehän tarkoittaa kyllä melko varmasti, että vaavi on masussasi* :heart: , vai mitä mieltä muut olette?..Minä kun mittasin huvikseni ovista viime kierrossa noin kp22-24 miinusta oli!

Onnittelen ihan pikkuisen jo nyt sinua mantana! :flower:

Plussailkaammehan! :heart: ++++++++++++++++++ :heart: , siis jokainen!
 
jos se jatkuvasti näyttää plussaa, niin uskoisin sen olevan merkki jostain ihanasta asiasta, katsos kun itse tein vain piruuttani ovistestin kp22-24 viime kierrossa , minulle tuli puhdas nega!

Onnittelen sinua mantana jo pikkuisen varovaisesti; jos siellä pikkuinen vaavin alku olisikin masussasi!

Plussailkaahamme nyt runsaasti;=)

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä