YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Heips, kaikille! Huh, kp29/28-(31)40 ja kuumottaa... peekottaa.

Tämmöistä se taas on tämä jännäily, hermot menee!!! :headwall:
Ihmettelen edelleen, kun tisut eivät vuoda, mutta muuten ovat muhkeat ja nännykät arat. Olo on sellanen, jotta menkat kyllä alkaa ja tunteet sen mukaiset :'( Tänään oli ihana ilma ulkoilla ja käväisin hakemassa pissipurkin Tk:sta, kun pitää perjantaina sekin täyttää ja viedä labraan.
Kaupasta tarttui mukaan B-vitamiinia, greippimehua ja valtava pussi mandariineja; joista jo pian puolet huvennut! Ihania... =)

Jännitystä täällä ilmassa.... pikkumyy42 huhuu?? Missä mennään?? Peukut pystys kirjoittelen!!! :flower: :flower: :flower: + + + ++ + + + ++ + + + :flower: :flower: Valtavaa puhallusta laitan tänne pinoomme kaikille, jotta PALJON PLUSSIA saataisiin!!!! :whistle: :whistle: :whistle: :flower:




 
Nuusku mitään sen ihmeempiä oireita ei oikeestaan ole. Ne mitä tuli, ne oli ja meni. Masua nippailee aika lailla ja jotkut liikkeet tekee repäisykipuja. Sektio haavaa säteilee edelleen kummallisesti, mikä ei ole mulle normi PMS oire. Tissit alko tänään kipuilla ja huomasin, et juokseminen sattu ihan törkeesti, kun juoksin taas vaihteeks koiran perässä. Unia olen nähnyt pariinkertaan pikkunyytistä, mutta eikös noi ole ihan normaaleja kuumeilijoille :) Jotenkin vaan tuntuu nyt erilaiselta, tai sitten tää lentsu tekee olon jotenkin kummalliseksi.

Nappaan mantanan kimpun ja huhuilen samalla pikkumyyn perään
 
Keskiviikkona 17.10.-07




mimmimamma.... 11/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus..............11/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 11/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony................17/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 19/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 19/28-30.....yk 9....3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............20/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............22/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........23/28-32....yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 24/30........................2. haaveissa
tuohu tenava.... .24/28-32...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................25/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................25/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........26/ n. 25, yk 13... ..ensimmäinen toiveissa
sinitär1.............. 29/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .30/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah..............20/27-29..............................3.s toiveissa



HAAMU: :flower: , :heart:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:


 
Minulla ihana päivä eilen!'
Gynellä jöllötti ultrassa iso munasolu vasemmalla puolen puhkeamaisillaan ja oikealla puolen paljon munarakkuloita näkyi! :heart:

Täsmäiskua gyne suositteli eiliseksi ja täksi päiväksi, eilinen isku suoritettu :D Tänä iltana vielä uusi isku :heart:

Minulle suositeltiin nyt jo kp 8 aina alkaa mittaamaan ovista, kun minun tapauksessani ovis gynen mukaan nyt näyttää olevan noin kp 8-11, eli tosi aikasin;=))

Ihanaa tätä päivää kaikille, onnea kaikille plussauksiin!

Kukkakimppuja vielä heitä syksyn tuulen mukana!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Heippa hei iloinen
terveisin-pikkumyy- :heart: , :wave:

 
-tuosta se varmaan lähtee käyntiin, ja ehkä onkin jo käynnissä:)
Minulla, kuten muutamalla muullakin testauspäivä lähenee. Itse jo testailin ja negaa tuli ja testi oli Aconin herkkä testi. Eipä ole laajalti testeistä kokemusta, mutta tuon pitäisi näyttää hyvin pienetkin pitoisuudet, joten enpä odottele liikoja ja minulla ei ole kyllä mitään oireitakaan, jotka raskauteen viittaisivat. Tosin tiedän, että liian aikaisin ei pitäisi testailla, mutta kun...Oletteko muut kierron loppuvaiheessa olevat jo testailleet?

Kuinkahan aikaisin tuon hCG-hormonin pitoisuus pitäisi näkyä virtsasta? Testeissä sanotaa, että jo kolme päivää ennen kuukautisten alkua, voi saada haamuja.

Haamuja metsästäen, Mimuli
 


Onnea pikkumyy42 Mahtava tunne nähdä kypsyviä munasoluja!!!???!!!! Eikös? :D Nyt paljon pupuilua!! ;) :wave:

Itse täällä omaakin... tässä koneen äärellä ei ole kiva istua, kun alamasuun sattuu. :( Kerhopäivä, joten ihan nopeasti tänne moikkaamaan teitä! :D
Pikkumyyn kimpun nappaan, jospa siinä olisi Onnen Hippusia.... =) :wave:

:flower: :flower: :flower: :flower: + + + + + ONNEA KAIKILLE!!! :hug:

P.s. mimuli :wave: Enpä vielä uskalla testailla ja varsinkin, kun nuo meikäläisen kp:t välillä aikas korkeat. :ashamed: Keväällä testasin haalean plussan ja seuraavana päivänä alkoi ne menkat. :'( Eli siksikin kannattaa varmasti sinnitellä, ettei tulisi lisää pettymyksiä, mutta monilla on nuo haamut kyllä vahvistuneetkin, joten.... ;) Sinulle kovasti PLUSSA ONNEA!!! :flower: :flower: :hug:
 
kp 19. Kahvi tökkäs..olikohan pahaa? Viluttaa...vetääköhän ikkunasta?
Rintoja aristi portaita mentäessä...luultavasti kuvittelin..
Painon tunnetta vatsassa...ilmaa varmaankin...Kuis muilla? Siis luulotautisten kerhon pj yrittää aloittaa hommat töissä ja lopettaa kuvittelun.
 
Huomenia kaikille!!

Tää mamma putos taas eilen pilvilinnoista. Eilen aamusella herätessä sai kaivaa sidepaketin esille. Silti vain ihmettelen, kun oli niin oireetonta puolin jos toiseen. Sekä tuota kosteuden määrää.

Mutta pikkumyy oli käynyt gynellä. Hieno homma, nyt sitten vain niitä täsmäiskuja harrastelet.

Tähän vähän kiiruulla parkkeerasin, eilen ei sivuille päässyt lainkaan. Joten jatkan tuossa aamuhommeleita, jonkinlaista siivousta pitäisi harrastaa, ja hyvin se menisi tähän olotilaan, eli tulis ainakin harmituksen voimalla puhdasta.

Siellä oli muutamalla mammalla oireilua ilmassa, ja varmana muutamalla kärvistely/jännäyspäivät lähellä.

Mutta plussia nyt toivottelen.














:wave: :wave:
 
Myy: Itselläni näkyy varhain ovis kp 9-12 ja raskaudet saaneet alkunsa, kun bongasin ovikset tikkujen avulla. Esikoista yritettiin vuosia. Hienoa, kun sait vastauksia, pidän peukkuja =) En yleensä kerkee päivällä tänne ja yöllä kun kävin, oli tosi hiljaista.

Parina päivänä mua palellut kovasti ja eilen yökötti, jännä juttu, kun en ole kummankaan raskauden aikana oksennellut, saa nyt nähdä onko heti tärpännyt ekasta kierrosta pillerien lopettamisen jälkeen. Jännitän ainakin lauantaille asti. Herkillä testeillä näkyy raskaudet tosi aikaisin ja takana yks varhaiskeskenmeno, kun testi näytti plussaa, mutta raskaus ei silti alkanut. Raskaus näkyi jo vkolla 4+4 silloin, mutta tuli runsaat menkat. Uusi raskaus alkoi siitä 4 kk:n päästä ja toinen lapseni syntyi.

Plussatuulia kaikille ! :flower: :flower: :flower:
 

täällä oli eilen oireita tuosta tulevasta tädistä.
raivon vimmalla piti koti saada kuntoon ennen kuin lähettiin siskon luo.
tänään sit piti paistaa pullaa :p
meidän pikku neiti on ollu tosi kiukkuinen sille tulee hampaita lisäää.
mut nyt lenkillä naapuri tuli hakee :wave:
 
Heippistä kaikille :wave: On tämä kummallista. Tavallisia kaikkia oireita ei ole viläkään tullut. Aamulla vaan kävelykin sattui rintoihin. Kummallinen maku suussa ja koko ajan janotaa. Ei kuulu kaksi edellistä mun PMS oireisiin. Taidampa nyt tietää mitä ne hormooninäpyt on. Finnien tilalle on tullut sellaisia toisenlaisia pikkunäppyjä, jotka ei ole finnejä. Kummallista. Mun PMS oireisto muuttaa muotoaan. Mahaa jaksaa nippailla edelleen.

Taidan tästä pikkuhiljaa siirtyä saunanpesuun, kun se hais eilen siellä mun nenään niin tunkkaiselta ja pahalta, ettei hirvene ennen pesua sinne enää mennä.

Leipoakkin tänään pitäis, kun huomenna tulee vieraita. Eivät ehdi naidin 2v synttäreille, niin tulevat jo ennemmin. Toisaalta kiva niin, ettei kaikki pukkaa samana päivänä tupaan. Mut nyt hommiin :wave:

:flower: :flower: :flower:
 
ei ole ollut aikaa kirjoittaa. Ehkä pehmeä lasku itselleni, jotta tottuisin ei kuumeiluun.



Jane minä olen varsinainen kunniajäsen luulotautisten kerhossa. Nytkin hetken verran kuvittelin olevani raskaana, kun oksentelin tänään pikkasen autoa ajaessani. Onneksi oli kahvikuppi autossa, ettei tarvinnut syliin oksentaa. Mutta tiedän olevani luulosairas ja jarruttelen ajatuksiani. On tässä aiemminkin oksennettu enkä ole ollut raskaana. Joten minulle jäitä hattuun.

Päätin Pikku-Myyn innoittamana mennä huomenna gynelle ja tarkastaa oma kehoni kunto. Olispa mukava kuulla samanlaisia uutisia, kun pikku-myy sai kuulla. Samoja kp kun kävellään.
Mutta taitaapi nuo vuodet tehneet tepposensa.
Viimeisiä ovispäiviä viedään ja ahkerasti miestä vekotellut. Ei ole vaikea tapaus vaan heti valmis jos aikaa löytyy.

Tervetuloa mukaan TeSuhLa
=)

sinitärelle tädintulo :hug: :hug: ja muille peukut pystyyn.

:flower: plussia matkaan

:flower: mimmimamma :heart:
 
Jännitys täällä tiivistyy, imetyksen ja pillerien lopettamisen jälkeen ( 2 vuotta menkat oli tauolla) eka kierto menos ja tuntuisi uskomattomalta, että olisi tärpännyt heti, enkä oikein usko siihen.

Silti ollu palelua iltaisin ja tänään lämmötkin n. 0,5 astetta koholla, mitä tapahtuu harvoin. Närästystä, mitä ei juuri ole, kummallista kyllä, mulla ollu sitä raskaana olles aina heti alussa ja myös lopussa. Kuumettakin mulla tosi harvoin. Saapa nähdä nyt. :)

Meitä on aika monta jotka menemme samoilla kp:llä, toivotaan, että saamme kuulla pian iloisia +++++ uutisia! Sinitärelle :hug: tädin tulosta. Kaikille uutta puhtia ja intoa ja peukut pystyyn. Myylle onnea :flower: :flower: Terveisin : TeSuLah
 

:heart: Torstaina 18.10.-07 :heart:


MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 45v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa

sinitär1.............. 3/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.... 12/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus..............12/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 12/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony................18/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 20/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 20/28-30.....yk 9....3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............21/30.................9.s haaveissa
TeSuLah..............21/27-29..............................3.s toiveissa
Nuusku..............23/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........24/28-32....yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 25/30........................2. haaveissa
tuohu tenava.... .25/28-32...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................26/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................26/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........27/ n. 25, yk 13... ..ensimmäinen toiveissa
Mantana ........... .31/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:


HAAMU: :flower: , :heart:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka


Onnea kaikille tasapuolisesti


 
Heippa taas!
Minnuu vaivasi kauhea migreeni taas eilen, väkisin olin töissä :headwall: , tänään vielä jälkisärkyä, ei kiva!
Huomisesta alkaa yli viikon kestävä lomani, se on oikein mukavaa! :heart:

Sinittärelle :hug: , tädin yllätyshyökkäyksestä.Se ei koskaan tunnu kivalle, kun haaveileepi jostain aivan muusta! :heart: ..Toivon parempaa onnea nyt tässä uudessa kierrossa! :flower:

Mantanalle:Juu sen munasolun näkeminen oli kyllä sykähdyttävää, ja kohdun limakalvo oli myös hyvässä kunnossa(greippimehua lisää) :D

Miulla olikin sinä tiistai-iltana kyllä niin outoa liukastetta, toivottavasti siitä oli täsmäiskussa apua :kieh:

Keskityn taas paremmin kaikkiin juttuihin, kun olen lomalla, ja liikkua pittää joka päivä! :heart:

Kiitos kaikille onnentoivotuksistanne tähän gynekäyntiin liittyen! :flower:

Mutta missä on kuumetta(voi kun toivoisin, että olisi hänellä tärpännyt) :heart:

Kaikille, ihan jokaiselle onnea tähän juuri nyt käynnissä olevaan kiertoomme miljoonasti! :heart: +++++++++++++ :heart:

Heippa hei ja aamuhellät tunteet :heart:
-pikkumyy- :heart: :wave:

 
Voi että, kun aina jännittää tulla kattoon tänne sivuille teitin kuulumisia...Ihania uutisia olette saaneet, kun oikein GYNELTÄ tiedon oikeaan ovis-hetkeen :heart: :heart: :heart: . Minun piti oikein tuosta vanhasta ketjusta käydä tarkistaa, milloin minulla oli viimeksi se ovis kun tikulla testasin sen silloin...Nyt mietin, että jäiköhän nuo touhuilut tässä kuussa vähän liian myöhäiseen vaiheeseen...mutta sempä näkee sitten loppukuusta :whistle: =) . Ihania nuo teidän laittamat kuvat...minäkin kävin niitä selailemassa ja ihastelemassa kuopuksen kanssa :D . Täällä on niin pimeää ja sateista taas, että pitäisi jotain keksiä piristykseksi...saunan pesu olisi meilläkin edessä,,,mutta ei se oikein piristä :kieh: tai sitten tietysti, kun löylyyn pääsee =) .

Tässä suuret plussa kimput, ottakaa kiinni : :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart:
 
Haluaisin liittyä myös tänne ketjuun, olen tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevat.
Eli mulla neljä lasta -99. -01, -02, -04 syntyneet lapset. Nyt on viides haaveissa. Plussasin syyskuussa, mutta se meni kesken viikolla 5-6. Nyt odottelen sitä tätiä sitten kylään.
Olen -70 synt. eli 37 on mittarissa ja joensuussa asustellaan. :)
 
Hei!

Olen Elina, ikää 40v. Olen kirjoitellut aiemmin tuolla IVF-hoitojen puolella. Taustaa sen verran, että olemme pari vuotta "tehneet" mieheni kanssa vauvaa, ilman tulosta. Tutkimukset aloitettiin elokuussa 2006 ja mitään ei selvinnyt. Huhtikuussa 2007 hakeuduimme yksityiselle puolelle hoitoon ja alkukesän / syksyn aikana tehtiin kaksi koeputkihedelmöitystä. Meillä ei ole löytynyt mitään syytä lapsettomuuteen.
Asumme töiden takia mieheni kanssa viikot eri paikkakunnilla ja se on varmaan yksi syy tähän tilanteeseen. Viikonloppusin kun ei aina ole se "otollisin aika kuukaudesta". No, tästä huolimatta - emme ole menettäneet toivoa. Nyt olen parina kuukautena tutustunut ovis-testeihin, mutta emme ole testituloksen perusteella päässeet vielä tekemään yhtään yritystä.
Kolmannelle kierrokselle emme lähteneet ivf-hoidoissa. Yksinkertaisesti rahatilanne tuli vastaan ja kun ei ole varmuutta, että se onnistuisi. Henkisesti hoidot oli mulle ihan ok, mutta se pettymys oli tällä toisella kerralla todella kova. Jos varmuus olisi ollut, niin kyllä se raha olisi siihen kuitenkin jostain löytynyt ja kun pistely- ja sumuttelujaksoilla ei ollut mulla niin suuria fyysisiä ongelmia, niin sekään ei olisi ollut vaikuttamassa. Kelalla on tällä hetkellä paperit sisällä ja odottelemme, että saammeko viimeisimmästä hoidosta mitään takaisin. Aika suolaisen hintaista se kyllä on - mutta kyllä kaikki hommat myös pelasi todella loistavasti.

Eli siirryn tänne kuumeilijoihin - toivoa emme ole menettäneet. Lääkärini mukaan meillä on paremmat mahdollisuudet luomuvauvaan kuin koskaan aiemmin, kiitos hoitojen. Toivossa eletään.

elina
 
Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat!Elina 67, periksi ei saa antaa. Mekin oltiin aikoinaan hoidoissa kun esikoista väkerrettiin. Tosin Inseminaatio oli se "isoin"juttu mikä tehtiin. Eikä tulosta. Meistäkään ei mitään vikaa löydetty. Esikoinen tuli kuin tulikin ihan luomuna, samoin kaksi seuraavaa. Kolmosessa oli apuina Terolutit, mutta nehän eivät ehkä suoranaisesti auta raskautumiseen...hmmm vai auttaako? Joka tapauksessa raskauduin toisesta tero-kierrosta ja ikää tuolloin 40v.
On se kyllä tosi kallista lystiä nuo lapsettomuushoidot. Jo pelkkä kierron kartoitus+simppa-analyysit maksaa ihan kivasi saatikka sitten ivf.
Jaahas, vauveli kutsuu.. eiku menoks.
 
viidettä haaveillen :flower: , sekä elina67 :flower:
Missä on mantana ja kuumetta *huhuilee* :heart:

Seuraavissa päivissä onkin paljon jännitettävää, kun monilla sellaiset päivät ajankohtaiset, että toivottavasti tullee plussia! :heart: ++ :heart:

Elina67, on se aika tyyristä hommaa, koeputkihedelmöitykset, noin 5000 euroa, eikö?

Otan vastaan ebonyn plussakimpun onnea tuomaan, kiitos, kiitos! :D

Voikaapa taas oikein hyvin;=)

Ja plussailkaamme pinossamme! :heart: +++++++++++ :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Eli meikä mammalla ei ollut vaihdevuosia vielä näköpiirissä uä mukaan. Limakalvo oli 9 mm ja kaksi munarakkulaa kypsymässä toinen 1 mm toista pienempi. 17 mm vasemmalla ja 18 mm oikealla. Kumpi oli johtava follikeli, sitä ei gyne tiennyt ,mutta epäili että oikealla puolella oleva voittaisi kun siellä tuntui kosketus arkuutta. Muita pienempiäkin munasoluja oli sopivasti näytillä, molemmin puolin. Olisipa hassua jos molemmat puhkeaisi tässä kierrossa, niin olisi enemmän keltarauhashormoonia luonnollisella tavalla kehossa. Tämän kun pitäisi auttaa tuohon kiinnittymiseen.

Tänään bongasin sitten ovislimat eli on se ovis todella tulloillaan. Nyt ei mitään muuta kun täsmäisku kehiin ja 30 min makaamista sen jälkeen.

Uusille kuumeilijoille tervetuloa mukaan =)

plussasade ++++++++++

:flower: mimmimamma :heart:
 
Kiva, että munarakkulat löytyi molemminpuolin! :heart: , mitä gyne sanoi sinulle koska pittää tehdä täsmäiskuja?

Ja voihan vika olla myös miehessä, ei aina naisessa, mutta toivotaan, että terveitä yksilöitä sen suhteen olisimme!

Eikö ollut hieno kokemus nähdä ne ultralla, tosi isolta näytti ultrassa.

Onnea nyt tähän kiertoon! :heart: ++++++++++++ :heart:
 
Öitä kaikille, tällä ei mitään erikoista, lämmöt koholla, alavatsatuntemuksia ollu koko viikko , rinat tosi kipeet alkaa olla, voi olla PMSää mutta pinna ei oo yhtään kireellä niinku yleensä ennen menkkoja. Odottavan aika on piiiiitkä, mut ++++++++++++tuulosia , suloisia sellaisia kaikille joilla aika testin lähestyy.... :flower: :flower: :flower: :flower: :heart:
 

Yhteistyössä