YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Mantana:Juu teroja on käytetty ja käytetään edelleen. Tosin tämä meineillaan oleva kierto on luomu, mutta aion kyllä ottaa vielä käyttöön.
Viimeksi kun raskauduin eli v.2005 oli terot käytössä ja otin niitä kierron 15-25. pvä. Tosiaan yritystä tuolloin 2 vuotta takana ja raskauduin toisessa tero-kierrossa, mikä minusta oli kyllä ihme.

Nyt sitten taas olen syönyt jo 4 kiertoa teroja eikä mitään tulosta :/ Teroluteistahan sanotaan, etteivät auta raskautumiseen vaan kierron tasaamiseen. Mutta itse uskon, että täytyy niiden kyllä vähän raskautumiseenkin auttaa.
Toivotaan, että toisi sinulle toivotun tuloksen :D
 
Kiitos tsemppuksesta, tänään testasin ovistikulla ja selkeämpi viiva tuli taas kuin elien, ei tarvinnut edes tihrustaa =)
Katotaan vielä muutama päivä ja sitte teen ekan raskaustestin, ennen en uskalla. Olo on aika raskaanaoleva, mut niin oli silloinkin kun menkat alkoi noin kolme päivää myöhässä, epäilen sen olleen varhainen km, kun oli niin mahdotonta tuon kipuilun kanssa vaikka yleensä koskaan ei ole, oikeen kunnon kouristuksia niin että meinas taju lähtee.
Ja kiitos Rouva Pikku Myy kuvista ja rohkaisusta. Soitin saman lääk.keskuksen yhdelle toiselle gynelle, kun en sitä alkuperäistä tavoita kuin vasta huomenna, niin, tämä oli kauhuissaan ettei mulle tehty mitään hormoonimääritystä ennenkuin määrättiin clomit... Ja kieltäytyi ehdottomasti kirjoittamasta mulle Lugesteron keltarauhashormoonia, ei hänen mielestään mitään tehoa enää tässä vaiheessa kiertoa. Mulla on huomiseksi aika sinne alkuperäiselle gynelle joka määräs ne clomit. Varmaan tarttee mennä kuulemaan mitä sanoo, tai sitten odottaa vaan terveyskeskuksen kutsua, -joka saattaa kestää...
Plussatuulia kaikille puhaltelen täältä, ja jännää on taas vaik varautunu pettymykseenkin.
 
Te ootte kyllä niin ihanan kannustavia ja osallistuvia, että taidan täällä kirjoitella vielä mummonakin :LOL: Kiitos kaikille kommenteista.

Tänään on jo parempi mieli ja ryhdyn taas kohta toimiin asioiden selvittämiseksi kunhan hiukkasen henkäisen. Sitten kun mua oikein masentaa, menen aina www.mothersover40.com ja katselen niitä ihania kuvia lähes tai yli nelikymppisistä äideistä ja ihanista vauvoista. Niin tein eilenkin ja tuli parempi olo heti. Siellä on muutenkin ihan kiinnostavaa tietoa aiheesta englanninkielisenä.

Sitä paitsi täällähän on koko syksyn plussat vilisseet ja toivottavasti vaan lisää tulee, joten ei tuo 35 ikävuoden raja todellakaan voi olla niin dramaattinen, kuin eilinen lääkäri antoi ymmärtää.

Tiiulle ja mimulille supertarrat kyytiin ja kaikille muillekin mukavia joulukuun hetkiä. Nyt on pakko lähteä syömään, keittiöstä tulee niin herkullinen tuoksu, että kirmaisen sinne päin :wave:
 
Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa


Nuusku.................6/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................11/29................1. yhteinen
TeSuLah................15/27-35..........yk3.......3.s toiveissa
ebony..................15/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............16/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................22/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..24/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 28/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................29/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Möhkö-72.............31/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............33/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................34/26........................5.s toiveissa
keijukka...............41/29.................4.s toiveissa
tiiu64................... 23/28-30........................2. haaveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa


HAAMU
mimuli :heart:

PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy [/b]

[/quote]

:xmas:

 
Te jotkat olette testeillä Ovista paikantanut, niin tuleeko se teillä yleensä samoihin aikoihin, siis päiviä ajatellen vai onko heittoja miten paljon ?

Minä en ole nyt tähän jouluhässäkkään testaillut, mutta on jo parina päivinä ollut mahassa sellaista ovis-jomotusta,,,ja nyt se tuntuu helpottavan, eli kp on 15...juuri sama päivä kun viime kuussa sain ovis-testiin komean plussa. ;) Eli olisiko nyt niin, että juuri nyt olisi se irtaantuminen tapahtunut ja olisi paras hetki tulla raskaaksi ??? :whistle: Niistä limoistahan kirjoitinkin jo aiemmin että niitä alkoi jo ilmestyä 11 kp:n tienoilla....Eli vastaatkaahan viisaammat :heart: :wave: :heart: No, puuhailtu täällä ollaan kyllä eilen ja tänä aamuna...että siitä en enään jaksa stressata :LOL: yritän vain iltaisin pysyä hereillä :D =) .

No joulun odotus iloa taas toivottelen...ja lähden minäkin ostelemaan niitä UUSIA kynttelikköjä, ennen kun saan tänne jonkin sähkö vian koko torppaa kun virittelen nuita vanhoja :xmas: :whistle: .

touhis, mimuli, kuumetta, sinitär JNE tulkaas nyt pian kertoo kuulumisianne.... :wave: jänniä päiviä on menossa siellä usemmalla mammalla !!!!!!!!!! ++++++++++++++++ :wave: KAIKILLE vielä !
 
Ebony itse olen testaillut ovista ja viivat tulevat suunnillleen samana kp:nä, samoin limoja jo ennen plussaa. Nyt en tiedä ihan tarkalleen, enkä ole testaillu, kun menkat oli viimeksi viikon myöhäs ja näytti ovulaatiotesti silloin plussaa ja alkuviikolla nyt taas näkyi ovis, olemme kyllä pupuilleet ahkerasti :) jospa vaikka nyt tärppäis.. En ole nyt juuri testannu ittekään, kun ei ole testejä jäljellä. Paljon ollu tekstiä, kaikille plussatuulia ja mukavaa joulunodotusta!

Täs olis tämmöinen jouluvalmisteluihin sopiva juttu, sain tekstiviestinä tänään, jos murretta ymmärrätte: "Moon kuullu, jotta kannattaa pistää kartemummaa pellille ja pelti sitte kuumaa uunii. Sitte vaa kasteloo villasukan tolulla ja viskaa sen sohovan alle, nii joha o samantien joulutunnelma valamis. Haisoo iha pullalta ja pirttiki puhtaalta. Ei tarvi kuurata lattiia polovet ruvella eikä paistaa julumaa pullataikinaa aamukolomee. Stressitöntä ja mukavaa joulun odotusta :LOL:
 
hei!
kyllä minä taidan pikku hiljaa siirtyä odottajien puolelle. Plussa sen kuin vahvistui ja tätiä ei ole kuulunut, niin uskottavahan se on. Elovauva on toivottavasti siis tulossa, jos kaikki menee hyvin.

Kiitos teille kaikille tsemppauksestanne ja seurastanne. Tänne on ollut mukava jakaa ajatuksia ja kokemuksia ja kuulla hyviä vinkkejä. Olen varma, että teillä muillakin vielä onnistaa ja tulette plussajonon jatkeeksi pian.

Saatan piipahtaa täällä aina silloin tällöin kertomassa kuulumisia, mutta toivottavasti kaikki olemme pian tuolla odottajien puolella.
Jännät ajat on siis edessä ja joulun aion ottaa rennosti ja lepäillen.
Puhallan täältä plussatuulet kaikille joulun odotuksen seuraksi!

Mimuli ja siskoveikka (joka on vielä aivan tiensä alussa)
 
Unohdin muuten kehua mantana, että on sinulla kyllä lähtenyt painoa tosi hienosti pois. Mulla on nyt tavoite vielä 5-7 kg ja sitten katson uudestaan, josko vielä olis tarvetta pudottaa. Jos muuten viitsit, voit poistaa tuolta mun nimen perästä sen Vantaan, kun ollaan jo kohta yhdeksän kuukautta sitten muutettu sieltä pois. Se on vain unohtunut sinne roikkumaan.

Joulukortit ajattelin tänään kirjoittaa valmiiksi ja niitä jouluvaloja pitäisi käydä meillekin katsomassa, kun on niin pimeää tässä torpassa. Ostin valmiin piparitalon kappaleet, jotka voi kasata ja koristella. Aina ne omat palat pullistelee uunissa niin paljon, etten saa kunnon mökkiä kasatuksi. Ajattelin siis koittaa tuota. Me ollaan niin lapsellisia miehen kanssa, että pitää olla joulukalenterit ja piparitalo ;) TeSuLahin joulujuttua voisi myös soveltaa tuon siivouksen suhteen.

Kiertopäivä 24/27-30. Tissit on tosi turvonneet, pissattaa ja alamaha on ollut kipeä maanantain ultrapäivästä lähtien. Kahtena edellisenä iltana olen myös palellut niin, että olen tarvinnut peiton ja kolme huopaa flanellipyjaman lisäksi. Yöllä heräsinkin sitten aika hikisenä :D Eli näitä tavallisia PMS-juttuja minulla.

Plussia lisää tähän pinoon :heart: :heart: :heart:
 
:flower: :flower: :flower: :heart: Onnea paljon ja paljon tarrasukkia pienelle ihmeellenne matkalla maailmaan! :heart: :heart:



Kaikille muillekkin onnea toivotan vauvaplussien saamisessa! :hug: :heart: :heart:



oma napa : väsyttää aivan kauhiasti ja nukunkin paljon!
:D :heart:

Koko ajan on "krapulainen olo" ei oksennuta kuitenkaan! :D :heart:

Heippa! :wave:
 
Järkytys, kuinka paljon olette pukanneet tänne juttuja! Jokaiselle tekis mieli jotain kommentoida, mutta nyt ei taida rahkeet riittää! Koko päivä on menty niinkun pieni muuli, ja just sain omatekoisen joulukorttiproggiksen päätökseen. Mikä siinäkin on, että joka asiasta pitää tehdä niin monimutkainen!


Joten nyt ihan pikaviesti vain! mimulille hirmuisen paljon onnea! Hieno uutinen! Ja pikkuiselle niitä kuuluisia tarrasukkia läjäpäin!


ebony: Oviksen testailuista... Mulla ne ajat nyt, ja olen aloittanut tikutuksen jo kp. 9. Ovistikuissa on jo muutaman päivän ajan ollut haamu, eli nega. Digimittari ei vielä näytä liioin mitään. Nyt kp. 12, joten odotan ovista viikonvaihteelle. - Kuulostaisi siltä, että sulla on nyt ovis. Eli herkin hetki raskautumisen kannalta. Nyt äkkiä pupuilemaan sitten vaan!!!


Tesulah: Kiitti jouluvinkistä, ihan kelpo tavaraa sovellettavaksi käytäntöön!


tiiu-64: testaapa nyt raskaustestilläkin vain jo! Kyllähän herkät testit varmasti jo tuossa vaiheessa näyttää tilanteen! Kauheasti onnea toivotan, toivotaan, että raskaustestiinkin plussa pärähtää! Niin kuin täällä on jo monesti kirjoiteltukin, kyllä se ovistestin plussa voi raskauttakin enteillä :).

Mutta kuten sanottu, nyt vain pikapiipahdus. Viikonloppuna tänne taas, paremmalla ajalla! Ajatuksissa olette, kaikki! Pinokaupalla plussia tänne toivotan, ihan joka iikalle!
 
ONNEA MIMULI!!!! Aivan mahtavaa! :hug:
Kyllä täällä on niin paljon plussailtu jotta voi mahoton. Ajattelin huomenna aamulla testata raskaustestillä kun se tuolla kaapissa polttelee, tuli mitä tuli...Sittenpähän tiedän vähän suuntaa antavasti että onko pettymys luvassa. Voihan nää olla vaan PMS oireitakin.
Eilen meni 50 euroa tuosta vaan hupsista joulukukkiin ja kahdet jouluvalotkin tarttui jollain kummallisella tavalla meikäläiseen eivätkä päästäneet irti :eek: Plantagenissa oli kaikki jouluvalot -50 % ja ihaniahan ne ovat, nyt harmittää etten ostanut jotain valotähteä myös, kyllä niin halvalla meni. Tytär tykkäsi tosi paljon ja tuollahan ne jo roikkuukin. Kummasti se joulumieli jo valtaa, kortit on askareltu ja postitettukin.
Plussa puhureita kaikille, siis niille muutamille jotka eivät tässä pinossa ole vielä plussanneet =) Harvenee nää rivit. Nyt nukkumaan että äkkiä olis huomisaamu kun teen suuntaa antavani. :flower: :flower: :flower:
 
*pidän kovasti täällä peukkuja, jotta plussa pärähtäisi tänä aamuna sinulle! *:heart: :heart:

Niin minullakin kp 24/30 vain vaalea haamu raskaustestissä, kun oli niin aikaista, eli vahvaa plussaviivaa tuskin vielä näkyy;=)

Tulen heti töistä päästyäni katsomaan kuulumisiasi! :D

Kaikille muillekkin Onnea, Onnea plussien muodossa niin ovulaatioidenkin kuin raskaustestiplussienkin muodossa! :flower: :heart:

Omassa tärppikierrossamme harrastimme seksiä ennen ovulaatioplussaa paljon ja vain kerran sinä aamuna kun vahva plussa tikussa ja digimittarissa. Eli uskon sinä aamuna munasolun jo irronneen minulta, niin kovat olivat kivut hetken aikaa aamupvllä! :heart: li seksiä kp 7-12, paljon;=)


Ihanaa perjantaipvää kaikille! :D


 
Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa


Nuusku.................7/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................12/29................1. yhteinen
TeSuLah................16/27-35..........yk3.......3.s toiveissa
ebony..................16/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............17/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................23/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..25/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 29/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Möhkö-72.............32/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............34/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................35/26........................5.s toiveissa
keijukka...............42/29.................4.s toiveissa
tiiu64................... 24/28-30........................2. haaveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa


PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
[/b]

[/quote]

:xmas:


 
Ja miljoona triljoona tarrasukkasparia pikkuiselle!!!! :heart: =)
Ihanaa odotusaikaa sinulle! :hug: =)

Omaa... kiitos Rouva Aniliini :wave: Hyvältä tuntuu kyllä, kun vihdoin taas puntari toimii!! :LOL: ;) Ei suklaata tänä jouluna! :D
Kp17/31 ja olen nyt pettynyt tuohon digimittariin tai sitten se on oikeassa eli vain sarven kärki täys! Eilen kohdunsuu ja vieläkin aukinainen + pehmoinen + limat runsaat! Pupuiltu, mutta nyt vkl reissuun, joten taitaa mennä hukkaan siis tämä kierto! :headwall: :ashamed:
Parit liuskat otan mukaani ja yritän tikuttaa salaa kyläpaikassa! :eek:
Palailen siis tähän viimoistaan sunnuntaina, jollen sitten tohdi kylässä nettiin mennä.... :D

Ihanaa vkl kaikille ja plussa onnea!!! :flower: :wave:

Kuulin pientä supinaa... Enkeli tontulle kuiskailee!
Pienen hennon kosketuksen tunsin ja lämmön poskellani.
Kyynel vierähti ja hymyilin. Toiveen saatoin enkelin matkaan...
Kiitän, jos saan enkelini pian takaisin... syliini lämpöiseen.
-mantana- :'( :heart:

Mukavaa joulunodotusta!!!! :xmas:
 
Minä täällä olen puuhaa niin täynnä, että suorastaan palstailu-pimennossa olen ollut... toisaalta, se tekee hyvää välillä vähän ajatella muutakin... ihan vähän vain... =)
-Mantana- just kerkesi kirjoittamaan, että palailee nettiin sunnuntaina, mutta toivottavasti pongaat päivitykseni kiertopäiviin, eli tänään perjantaina menen jo kp4/26. Yk meillä on siis nyt 8.
Minä hätäisenä siis kerkesin viimeksi testailla, kun menkat oli päivän myöhässä :eek: siitä mitä kierto on viimeaikoina ollut... mutta tulihan se tätönen sieltä kumminkin :(

Nyt meillä odotellaan joulua kovasti. Meillä on ensimmäinen joulu yhteisessä kodissa rakkaan avomieheni ja tyttäreni kanssa :xmas:
Mies tulee melkein kuukauden kestäneeltä työkomennukseltaan juuri ennen joulua kotiin - joten siksikin Joulunajasta tulee erityisen ihanaa... ja kuinka vielä sattuikaan, että ovispäivät osunnee juuri joulunpyhien kynnykselle :p
...mulla on sellanen pieni aavistus, että tämä ovisaika tulee hyvin, hyvin tehokkaasti käytettyä hyväksi :whistle:

Nyt on alettava siivoilemaan kun monen päivän joulukortti-savotta on saatu päätökseen! Oikein mielettömästi onnea kaikille plussanneille (ainakin Mimuli oli...) ja vahvoja viivoja myös ovispongareiden testiin!!
Ennenkaikkea - stressitöntä Joulunalusaikaa! kun se stressi ei ole kellekkään hyväksi...
Möhkis
 
Heips!


Täällä ollaan plussattu oikein urakalla. Oikein kovasti onnea teille kaikille. Rouva Pikkumyylle, Lumi-Marjalle ja Mimulille.

Itse täällä taas mieli maassa, kun kierto taasen alussa. Eilen oli puhetta, että mies olis menossa tuonne simppatestiin, missä katsottaisiin nuo vasta-aineet, eli viimeksi oli ihan vain tuo liikkuvuus katsottu. Silloinhan löytyi kyllä simppoja, mutta liikkuvaisia ei yhtään.

Toisaalta pitäisi uskoa ja antaa periksi. Miehen hormonaalinen toiminta kuitenkin voi olla asia, mihin vaikuttaa moni asia. Meillä tässä runsas pari vuotta sitten oli elämäntilanne mikä aiheutti stressiä, sekä miehellä todettiin pahana vuotava vatsahaava. Juuri tänään puhuin erään terveydenalan ihmisen kanssa, joka sanoi että yhtälailla miehelle kuin naiselle nuo stressit ja muut asiat, voivat aiheuttaa hormonaalisia muutoksia.

Mietin että sitä ihan stessitöntä ja seesteistä elämää tuskin pystyy elämään. Tulee vain se luovuttamisen tunne, että miten ne simpat enää liikkuviksi tulisi, jos ne on "kuolleiksi" todettu. Sellaisia hormoonihoitoja sun muita ei varmasti ole vielä keksitty millä saataisiin niitä tuloksia.

Ja odottavan aika on pitkä joten ajattelimme sen testauksen siirtää ihan keväämmälle. Ainahan sitä toivoa saa olla, ja odottaa asioiden parantumista. Mutta jotenkin sitä kiusaa näillä asioilla liikaa itseään. Pitäisi vain tyytyä jo olemassaolevaan, koska omissa käsissä nämä asiat eivät ole. Olisihan tässä halua lähteä vaikka noihin hedelmöityshoitoihin, koska menee sitä rahaa turhempiinkin. Mies on realisti, ja ei halua lähteä hoitoihin jotka kuluttavat lompakkoa ja antavat turhaa toivoa.

Ainut toivo on nyt toivoa, että nuo simpat heräävät, mutta uskon edelleen että mahdotontahan se on. Olen viime päivinä guuglettanut niin paljon asian tiimoilta. Annan välillä itselleni turhaa toivoa, ja ajattelen että näytteen antaminen epäonnistui. Tai että ihmeitä tapahtuu. Tai sitten syynä, että miehen keho on alkanut tuottaa niitä vasta-aineita.

Mä taidan taasen poistua takavasemmalle, enkä enää kuumeile. Toki kokonaan en osaa tätä palstaa jättää, koska tapahan tästä on jo tullut. Mutta oman mielenrauhan vuoksi koetan rauhoittaa itseni, ja odotella tuota kevättä. Ihmeitähän tapahtuu aina, mutta jossain vaiheessa pitää osata lopettaa ajoissa.

Toivon edelleen plussatuulia kaikille. Ja toivoa paljon heille jotka vielä kuumeilevat. Sori tää sävy tässä kirjoituksessa, mutta kun tässä kuumeillut jo näinkin kauan. Odotamme nyt lopullista varmistusta tuohon tutkimukseen, ja sen jälkeen asia täytyy työstää ja hyväksyä.

Ihanaa viikonloppua teille kaikille, ja ihanaa on ollut että on ollut paikka missä purkaa näitä tuntoja. Kiitos teille kaikille kanssasisarille tuesta ja on ollut ihana myötäelää noita onnen hetkiä.
 
............elikkäs kp:n voisi päivitellä seuraavasti;

Eilen täti pihaan kurvas niin kuin jo odottelinkin. Tosin tuo tätyli jätti tällä kertaa kaikki ennakkovaroitukset tekemättä. :headwall:
No, joka tapauksessa kp2 on siis tänään meneillään.

nyt ei jouda lukemaan teidän kuulumisianne eikä omia kirjoittelemaan enmpää. Mut yritän myöhemmin palata linjoille.

:wave: touhis :wave:
 
Onpas täällä vaihtelevat tunnelmat... Iloa, surua, kaikkea siltä väliltä. Sinitär, sinun viestisi kyllä pysäytti.
Olen tositosi pahoillani puolestasi, jos tuo, mitä kirjoitit, osoittautuu paikkansa pitäväksi. Kuulostaa niin kurjalta ja epäreilulta. Oikeassa olet. Eivät nämä asiat ole meidän päätettävissämme, niin monen asian summa raskautuminen on. Ei riitä, että on tahtoa, halua, intoa. Ei riitä, että niin kovasti haluaa. Toivon nyt kuitenkin, että teillä vielä toivoa olisi?! Elämän on kuitenkin mentävä eteenpäin... Juuri muuta en nyt taida osata sanoa, kuin toivottaa paljonpaljon voimia ja jaksamisia sinulle!
Älä nyt kuitenkaan palstaa jätä, kyllähän täällä voipi piipahdella muustakin puhumassa, kuin raskautumisasioista, eikös niin.


Noista simppa-asioista sen verran, että mielessä on mullakin pyörinyt, pitäisikö mies laittaa testiin. Minähän raskauduin alkuvuodesta, mutta se oli tuulimuna, joten en ole sen takia miestä testiin potkinut. Mutta eihän raskautuminen paljon todista. Simppojen liikkuvuus voi olla jo heikkoa. Ei minunkaan mieheni enää mikään nuori ori ole.


touhis: Tädistä pahoittelut. Se päivä, kun tätsy kurvaa pihaan, ei ole koskaan toivottu. Eikä niitä ennakkovaroituksia aina tule. Huomattu on! Mutta uutta päin vaan!

Möhkö -72: Onnea ekaan yhteiseen jouluun yhteisessä kodissa! Kyllä joulua on ihana "laittaa", vaikka sitä stressinpoikasta saattaakin jossain vaiheessa pukata! Siinä kummasti unohtuu työasiat ja jopa hetkeksi nämä kuumeilut. Se on varmaankin ihan hyvä vaan!


tiiu-64: Et sitten vielä tainnut testata? No, tulehan kertomaan +++-uutisia kuitenkin pian! Olen varma, että niitä tulee!
Jokainen plussa tähän ketjuun tuo toivoa! Vaikka varmaan kuulunkin siihen ikuisten roikkujien kerhoon itse...


Rouva Pikkumyy: Kiva, kun et oo meitä jättänyt
Olen omissa pikkupohdinnoissani myös ajatellut tuota, että peti-aktiviteetit pitäisi varmaankin ajoittaa mieluummin jo ajankohtaan ennen ovulaatiota. Silloin niitä simppoja on (teoriassa) valmiina odottamassa ovista. Jostain luin, että niiden matka kohti munanjohtimia (jos oikein muistan) saattaa kestää jopa 2 vrk!
Silloinhan oviksen aikaan ajoitettu touhuilu saattaa olla liian myöhäistä... Mutta tämä nyt on vain omaa teoretisointia. Kuitenkin tikutan edelleen, koska suuntaa antavia testit kuitenkin on. Silti oman olotilan kuuntelu tuntuu nyt jotenkin tärkeämmältä kuin sinänsä hauska testailu. Tällä hetkellä on ihan ovisolo (kp. 13), joten yllätys olikin suuri, kun liuskatesti näytti yhä negaa. Tietysti pöljänä tein myös digitestin, ja siihenkin tuli nega.
Yleensä ovistestiin on aina napsahtanut plussa kp. 13-14. Joten ei siitä sen enempää, vaan nyt tiukkaa pupuilua!


mantana Taitaapi olla viikonloppureissussa. Mutta sinne suuntaan toivotan myös onnea ovisjahtiin! Eihän se ovis toki aina samaan aikaan tule, se voi siirtyäkin! Ainakin stressi sitä siirtää eteenpäin... Tämä koskee tietysti lähinnä itseäni


Rouva Aniliini - ainakin kirjoitit tuosta iästä ja siitä, miten jotkut lääkärit siihen suhtautuvat. Ja muukin terv.huoltoväki. Tottakai heidän pessimisminsä perustuu faktoihin, mutta minusta ei ole ihan oikein pelotella ja masentaa potilaita. Jos joku tämän ikäinen lasta vielä toivoo, niin kyllä se on ihan henkilökohtainen asia. Omassa lähipiirissäni on niin monia ikäisiäni (43) raskautuneita, että en tosiaankaan alavireisyydestäni (tällä hetkellä ) huolimatta ole valmis heittämään kirvestä kaivoon. Samaa haluan sanoa kaikille tällä palstalla! Niin, helppo tietysti sanoa, kun oma gyneni on ihana ja kannustava. Iästä on kyllä puhuttu, mutta viimeksikin rouva sanoi puhelimessa, että seuraavan kerran kun menen vastaanotolle, "katsotaan mitä voidaan tehdä". Sekin oli minusta jo lupaavaa! Kertaakaan ei ole tyrmännyt haaveitani. Positiivisuus antaa kummasti voimia! Joten sitä positiivisuutta yrittäkää rouvat itseenne ja toisiinne valaa, vaikka mitä tulisi eteen, jookos!


Kaikille hyvää viikonloppua, ja kourakaupalla ihania plussia jokaiselle!


 
Pikainen käynti vain, omaa napaa: ovistestin tein tänään, mutta negaa näytti, itsestäni tuntuikin, että ovis olisi ollut ehkä ti tai ke, eli aikaisemmin jo, viime kierrossahan menkat alkoivat viikon myöhässä ja ovista näytti jo silloin, outoa ? Ovis näkyi taas ma, ti ja tuntui kipuilua ti-illalla, sanonpa tässä senkin, että mulla on ennenkin ovis näkyny kahdesti kierron aikana, ehkä molemmilta puolilta irtoavat munasolut eri aikaan. Olen joskus testannut plussan ja sitten taas negaa ja kokeillut vielä ja taas näytti plussaa.

Pupuilimme ahkerasti viime ja tällä vkolla ja nyt on aika jännä juttu se, että lämmöt on 36,9 kun äsken mittasin, eli koholla selvästi, eilen illalla 36,7, aamulla normaalit ja nyt taas koholla. Muita oireita ei ole. Flunssaa ei ole. tiiu-64 tuu pian kertomaan plussasitko, kaikille muillekin plussaista viikonloppua =)
 
Flunssaiset terveiset täältä kaikille!Eilen illalla lähti sellanen rumba päälle kun tyttö valittele vatsaansa ja piti sitten lähteä lääkäriin. Ihan pienistä pipistelyistä ei ollut kyse ja jo aiemmin valitteli joten päätimme lähteä. Mitään syytä välittömään huoleen ei ollut mutta pissanäytettä yrittäessä ottaa meni aikaa... JOten purkit kotiin ja aamulla sitten kotona pissat purkkiin ja putkiloihin. Sitte siinä itekin testasin ja ei perskuta! Ei mitään! ihan negaa oli. Testi oli halvin mahdollinen liuskatesti että en tiedä mitä tekemistä sillä oli asian kanssa, ehkä ei mitään. Sitte testasin vielä ovistestillä hulluuspäissäni ja siihen tuli samanlainen laiha haamu kuin aiempinakin päivinä. Ajattelin että voi hitto, se siitä sitten taas...
Ja heti sitten iltapäivällä jo suunnittelin että huomenna menen kuitenkin vielä testin ostamaan. Mä en ymmärrä että mulla on nyt taas vatsa kuin potkupallo ja olen tosi raskaanaolevan tuntoinen. Voiko todellakin olla niin että olen itse psyykannut itseni tällaisiin raskaanaolevan oireisiin. Viime kierto kun oli hutiokierto, sen jo tiesin kun pupuilut meni niin myöhään, niin, viime kierrolla ei mitään tällaisia oloja!
Rintamaosasto on ku menoonit ja aivan sairaan kipeet. No, mut tätiä odottelen ensi viikoksi näillä tikkutuloksilla. Testaan varmaan kumminkin vielä parin päivän päästä.

SINITÄR olen tosi pahoillani puolestasi ja ymmärän ehkä hieman miltä sinusta tuntuu. Olisin niin halunnut vielä ainakin yhden lapsen exän kanssa ollessa mutta hän oli yrkästi vastaan ja minä annoin periksi. Nyt surettaa niin paljon että tuli sitten oltua huonossa suhteessa pidempään kuin se kenellekään oli hyväksi ja nyt itsellä on ikää jo niin paljon ettei tämä raskautuminen enää niin vaan onnistu. Nyt kun olisi mies joka lasta haluaa koko sydämenstään ja huolehtisi varmasti perheestään.
Paljon :hug: ja jaksamista. Kait niille miesten simpoillekin voi jotain hormoonihoitoa antaa, en kyl tiedä siitä mitään, eikö joillekin miehille oo määrätty clomeja? jostain luin.

TOUHIkselle pahoittelut tädin johdosta, täältä varmaan perässä tullaan ja itkut tirautetaan...
MANTANAlle lohdutukset kyläviikonlopun ajoituksesta. Mulle kävi niin että kun tuota ekaa yritettiin exän kanssa niin olimme juuri olleet oletetun oviksen aikaan kylässä sellaisessa paikassa jossa ei voinut kuvitellakaan harjoittavansa seksiä. Mutta niin sitten kotiin tultaessa ihan huviksemme vaan peittoja pöllyteltiin ja siitähän tuo tyttö sitten sai alkunsa. Että ei sitä aina voi tietää miten se kohdalle napsahtaa =)
Älkäähän te plussanneet minnekään täältä vielä karatko vaan jos vaan jaksatte Rouva Pikku Myy ja Mimli täällä piipahtaa ja toivon kipinöitä iskeä niin kiva olisi.
Mukavaa viikonloppua kaikille ja onhan se toisaalta ihanaa lepäillä vaan flunssan varjolla vielä kun ehtii yhden viikonlopun ennen joulua. Ääks, pitää painua nukkumaan, tytöllä oli äsken kuumetta 38.6 , herää taatusti muutaman kerran yöllä ja itselläni oli 37.6.
Plussakimppuja kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: ja itsellenikin tietty =) :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Onnea Mimuli ja paljon niitä kuuluisia tarrasukkia pikkuiselle. :flower:

Meillä tarrasukat pitäneet hyvin vaikka viikko on mennyt vähäisillä unilla, eikä ole jaksanut itsestään huolehtia. Meidän vajaa kaksivuotias on valvottanut yöt flunssan kourissa ja nyt se sit tuli myös minulle. Kurkku on kuin raastinrauta, nenä tukossa ja jatkuva päänsärky. En ihmettele ettei pikkuinen ole saanut nukuttua jos on tämmöinen olo. |O

Plussatuulia kuitenkin kaikille puhaltelen++++++++++++++ :flower:
 
Voi sinitär :hug: Miten ikävältä tilanteenne minusta tuntuu. Onko näyte analysoitu vain yhden kerran? Onko ihan varmaa, että näyte on kuljetettu asianmukaisesti? Sorry, että kyselen ehkä tyhmiä, mutta vaikuttaa tosi paljon tuohon tulokseen. Joka tapauksessa toivon teille paljon voimia ja tietysti myöskin sitä, että uudet tutkimukset osoittaisivat tilanteen paremmaksi :heart:

Oviksen pongaajille onnea! Joo TeSuLah, kyllä voi ovuloida useammin kuin kerran. Niin älyttömiä raskautumisajankohtia olen kuullut. Ja eiköhän sitä ole jonkin verran tutkittukin. Eli pitäis harrastaa seksiä koko ajan vaan, taukoamatta....huhhuh. Itse en kyllä ole enää varma, ovuloinko edes sitä yhtä kertaa.

Tiiu-64
, toivon kumminkin, ettei se täti sieltä kaahaisi. Tsemppiä!

Touhis, anna sille tädille huutia. Uutena vuonna ei tarvitse tulla ;) Itse kyllä olen todella tuon eukon suhteen odottavalla kannalla, koska pms-oireet ovat nyt lähes kadonneet ja sehän tarkoittaa tuon vieraan saapumista :kieh:

Kiitos Hibiscus. Olen kanssasi samaa mieltä tuosta kannustavuudesta. Siksipä olivatkin nuo lääkärin kommentit kuin kylmää vettä niskaan, vaikka ymmärrän kyllä, että ne perustuvat lääketieteellisiin faktoihin. Jopa mieheni hätkähti noita juttuja, hänhän siis oli myös paikalla, ja yleensä hän ei pienistä vinkaise. Laitoin sähköpostia lähettävälle gynekologille, koska hän oli kiinnostunut, miten asiaan suhtaudutaan.

Täällä vetkuttelen netissä, varmaan vois keittää aamukahvit. Olo on flunssainen ja oksettava. Lienee enemmän psyykkistä laatua tämä olotila. Meillä on töissä lapsissa vesirokkoa, vatsatautia, flunssaa ja kaiken huippuna viimeiseksi vielä täitä :LOL: Kaikkia yhtaikaa ja vuorotellen. Tulispa hieman pakkasta, poistaisi ehkä vähän noita pöpöjä. Vesirokon olen sairastanut aikuisena, joten sitä tuskin saan. Toivottavasti en myöskään noita muita :eek:

Nyt siis kahville. Ilomieltä kaikille ja jouluihanuuksia! En suostu vielä masentumaan. Tonttuillaan! :xmas:
 

Yhteistyössä