Hakutulokset

  1. mulish

    Miten ratkaista ongelma?

    Ei tämä nyt varsinainen ongelma ole... Mies tekee yötyötä säännöllisesti su illasta pe aamuun, vuorot pitkiä. Olen monesti tuumaillut miehelle että päivätyö olisi sopivampi perheelle, näkisi lapsiakin enemmän. Meni vuosi kun mies ilmoitti hakevansa päivätöitä ja sai paikan. Työt alkais...
  2. mulish

    Maksaako tatuoinnin suunnittelu?

    Siinä se kysymys tuliki :D
  3. mulish

    Mikä neuvoksi? Lapsen tapaamis asiaa

    Jos toinen vanhempi muuttelee tapaamisia oman mielensä mukaan, aina saa olla jotain vääntämässä. Vaikka kaikki mahdollinen on merkattu tapaamissopimukseen, silti sitä ei noudateta. Lapsen äiti siis estää tapaamisia ja tekee kaiken hankalaksi. Millaiseen ratkaisuun olette tämän tyyppisessä...
  4. mulish

    Mies haluaa eron ja mä en enää jaksa

    Mies ilmotti viikko sitten ettei enää halua jatkaa yhdessä. Koko elämältä putos pohja. Kävin eilen lääkärissä kun unet ja ruokahalu katos. Sain mirtazapia nukahtamiseen ja mielialaan. Auttoi kyllä nukkumaan. Huomenna pääsen depressiohoitajan juttusille. Miten tästä pääsee yli? Mies ei...
  5. mulish

    Kun mies ei puhu ja riidan yhteydessä "kiristää" erolla

    Ongelmana siis ettei mies sano mielipiteitään. Ei sano jos jokin tekemiseni ärsyttää. Itse sanon mitä ajattelen enkä jätä muhimaan. Mies ottanut nyt tavaksi suoltaa vuoden muhimiset kerralla naamaan ja joka kerta sanoo ettei tiedä jaksaako jatkaa yhdessä. Eihän tällästä kenenkän tarvitse...
  6. mulish

    mistä tälläisen vuodesohvan saa?

  7. mulish

    Nokkosihottuma täytti pojan naaman itkun jälkeen

    Pojalla atooppinen iho ja nyt ollaan menossa allergiatesteihin kun oireilee. Perjantaina alko tulla muutamia näppyjä päiväsaikaan jotka hävis aika nopsaan. Lauanataina ja sunnuntaina nokkosihottumaa tuli myös. No, poika sai illalla raivokohtauksen ja heti nous naama ja päänahka täyteen...
  8. mulish

    Nyt menee jo yli!!!

    Kirjottelin aiemmin miehen kaveruudesta työnantajaan. Nyt ollaan jo sit niin kavereita ettei mies ilkee jäädä edes sairaslomalle vaan menee kipeänä töihin. Tartuttaa sit asiakkaat ja pitkittää omaa tautiaan. Ja kotonakaan siitä ole mitään hyötyä. Makaa vaan sohvalla ja valittaa oloaan...
  9. mulish

    Mitä tekisit?

    Oon muuttanu 4 vuotta sit mieheni luo, kauas omasta perheestä/kavereista. Oon niin väsyny tähän yksin pärjäämiseen. Miehestä ei kauheesti apua ole kun on aina töissä. Tekee yötyötä joten olen illatkin yksin. Onko tää itsenstä huijaamista kun väkisin tykkää asua tääl missä mulla ei ole ketään?
  10. mulish

    V***n exät, kostakaa vaan lapsille

    Kun ei lapset saa keskenään soitella sillon kun lapsi on äidillään. Mitä hemmetin järkeä??|O
  11. mulish

    Miten saada lapsi pitämään puoliaan?

    Tyttö aloitti koulun ja ystävystyi lähellä asuvan tytön kanssa. Ovat paljon yhdessä koulussa ja koulun jälkeen. Kaveri on monesti meillä käynyt ja olen olettanut että on ihan mukava tyttö. Nyt alkanut paljastua että sorsii tyttöäni vähän väliä. Valittaa jopa tyttöni silmien väristä:O Tyttö...
  12. mulish

    Mies yllätti toissa yönä

    Kiikutti mulle 2 tällästä ja meni takas töihin :D
  13. mulish

    Olipa tylyä

    Ekaluokkalainen ystävystyny naapurin luokkakaverin kanssa. Olleet tiiviisti yhdessä ym. Äsken tyttö tuli kotiin itkien. Kaverin muutaman vuoden vanhempi kaveri oli tullut sinne kylään ja mun tyttö pistetty pois sieltä kun tää vanhempi kaveri ei tykkää muista kavereista:(
  14. mulish

    Mikäs tauti tää on?

    Pojalla lämpöä, kurkku turvoksia, nenä vuotaa ja suun sisällä poskissa näppyjä. Eihän enteroon liity nuhakuume?
  15. mulish

    Sähkönhinta nousee taas.. voi ku kivaa. Antakaas vinkkejä millä saa laskun pienemmäks?

    Vanha omakotitalo ja sähkölämmitteinen. Nyt menee jo 200e/kk sähköön. Saunaa lämmittämällä saa muurin lämpöiseksi mikä lämmittää yläkertaa. 3 varaavaa patteria...tiedä sit mikä siinä on säästö kun ne on vanhoja. Kahdessa makkarissa on uudet patterit ( lasten huoneet ), vanhempien makkarissa...
  16. mulish

    Miten nikin alle saa kuvan?

    Mäki haluun:D
  17. mulish

    Vaatikaa se työsopimus!!! Perkele!

    Mies ollu suullisella sopimuksella töissä, sovittu 19 vuoroa/kk. No nyt on lähes kaikki vuorot annettu jollekin naiselle. Kiitos |O Sanoin miehelle että vaatii työsopimuksen kun aloitti työt, mutta mies sanoi suullisen sopimuksen riittävän. Kas, kuinkas kävikään :kieh: Tekis niin mieli...
  18. mulish

    G. Miehen suusta :D

    Kun näitä lasten suusta alotuksia on niin kokeillaan sit välillä miehen suusta. Kuopus synty tammikuussa ja tytöllä oli pieni napatyrä, joten napa pullotti. Mies katseli aikansa ja murahti "miks ne ei leikannu tyvestä tuota napanuoraa?" :D :whistle:
  19. mulish

    Tatuoinnin hinta?

    noin 5cm korkuinen kirjain. Onko kellään tietoa paljonko maksaa suunnilleen? Värin vain musta.
  20. mulish

    Hitto mä rakennan tohon pihaan majan ukolle kohta!

    Päivästä toiseen menee aika päivä siihen et pitää lapset hiljaa kun mies nukkuu. Mitään siivouksia ei voi tehdä.Eikä pihalla voi koko päivää olla. Rakennan sille majan tohon pihaan nii saadaan touhuilla ilman että tarvii koko ajan hyssytellä. Hermo menee!!!!! |O |O |O |O |O |O |O...

Yhteistyössä