G. Miehen suusta :D

Kun näitä lasten suusta alotuksia on niin kokeillaan sit välillä miehen suusta.

Kuopus synty tammikuussa ja tytöllä oli pieni napatyrä, joten napa pullotti. Mies katseli aikansa ja murahti "miks ne ei leikannu tyvestä tuota napanuoraa?"

:D

:whistle:
 
meillä
meillä mies vaihtoi kesällä aikoinaan esikoisen vaippaa ensimmäistä kertaa siis kesä aikaan ja aina laitoin talkkia kun iho meni helpolla rikki. isäntä paniikissa huusi minua katsomaan että pojalla on joku hätä ja kun menin niin mies sanoi minulle että mikä pojalla on kun on munat ihan valkoiset... heh heh kyllä siinä naurua riitti kun sanoin että kulta se on talkkia heh. vuosien varrella tästä on kyllä monet naurut saatu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
meillä mies vaihtoi kesällä aikoinaan esikoisen vaippaa ensimmäistä kertaa siis kesä aikaan ja aina laitoin talkkia kun iho meni helpolla rikki. isäntä paniikissa huusi minua katsomaan että pojalla on joku hätä ja kun menin niin mies sanoi minulle että mikä pojalla on kun on munat ihan valkoiset... heh heh kyllä siinä naurua riitti kun sanoin että kulta se on talkkia heh. vuosien varrella tästä on kyllä monet naurut saatu.
*putosin* :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
meillä mies vaihtoi kesällä aikoinaan esikoisen vaippaa ensimmäistä kertaa siis kesä aikaan ja aina laitoin talkkia kun iho meni helpolla rikki. isäntä paniikissa huusi minua katsomaan että pojalla on joku hätä ja kun menin niin mies sanoi minulle että mikä pojalla on kun on munat ihan valkoiset... heh heh kyllä siinä naurua riitti kun sanoin että kulta se on talkkia heh. vuosien varrella tästä on kyllä monet naurut saatu.


:LOL: :LOL:
 
matilta
meillä mies ei kotiin tullessamme vieläkään tiennyt/muistanut, että vauva oli tyttö. sanoi naapurille, että poika tuli ja voi hyvin! mies oli vähän väsy. :ashamed:
 

Yhteistyössä