Tatuoinnin hinta?

Mulla on ihan alhaalla niskassa, oikeastaan ehkä selän puolella n. 2x3cm kokoinen musta "kirjain", joka maksoi liikkeessä aikanaan 50?.

Mutta siitä on jotain 8 vuotta kun se laitettiin...

Riippuu siitäkin, tehdäänkö se liikkeessä, missä liikkeessä ja varmaan vähän siitäkin, missäpäin Suomen maata.

Muoks. Meinasi x jäädä pois :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja js:
Onko antaa vinkkejä mistä saisi katsoa malleja? Liikkeistä ei varmaan mitään malleja saa mukaan?

Jos voisi jossain selailla, ja saisi joitain ideoita kehiteltyä..
Muakin kiinnostaisi asia. Ei haluis että kun joku kysyy mikä sen merkitys on niin sanoo vaan et valitsin sen viidessä minuutissa liikkeessä kun en muutakaan keksinyt.

Tällästä oon miettiny:


Muuten menisin vaikka heti ottaa, mutta en tiedä mihin laittaisin sen (vatsaan en halua, venyy kuitenkin, enkä nilkkaan, selkäänkään/lapaan en haluis kun mulla on siellä finnejä enkä tiedä millai reagoi, ja olka tuntuu "tylsältä".
 
js
Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:
Jos teillä on idea niin kävelkää sen kanssa sen tatuoijan luokse. Hyvä tatskaaja piirtää siitä sun rävellyksestä upean tatuoinnin.
Mutta mitä jos ei ole sitä tarkkaa ideaa? Tai vaan jonkunsuuntaista, mutta kun ei tatuoimattomana edes oikein tiedä mikä olisi edes mahdollista.. :/
Edelleen olisi tosi kiva jostain päästä kunnolla selailemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja js:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:
Jos teillä on idea niin kävelkää sen kanssa sen tatuoijan luokse. Hyvä tatskaaja piirtää siitä sun rävellyksestä upean tatuoinnin.
Mutta mitä jos ei ole sitä tarkkaa ideaa? Tai vaan jonkunsuuntaista, mutta kun ei tatuoimattomana edes oikein tiedä mikä olisi edes mahdollista.. :/
Edelleen olisi tosi kiva jostain päästä kunnolla selailemaan.
Googlella vaan. Melkein kaikki on mahdollista. Mun yks tatuoinneista on tehty mun kaulaketjun riipuksesta suunniteltu. Sit piirtelin viivoja, ja erilaisia kuvia töissä ja siitä hahmottelin ja sitten piirrettiin ja piirrettiin.


Tatuoinnin voi ottaa milloin vaan. Esim mun mielestä tuon jalkapöydän tatuointi tuli hyvään saumaan, kun pysty pitää ballerinoja. olikohan toissa keväänä.
Eipä sillä oikein ole väliä milloin sen ottaa.
 

Yhteistyössä