V***n exät, kostakaa vaan lapsille

:)
En tiedä mitä järkeä siinä on ja mitä lapsen äiti siitä hyötyy, mut vähän samojen ongelmien kans täällä painiskellaan. Lapsen äiti olis onnellinen jos lapsen isä +sisarukset eivät pitäis hänen lapseensa mitään yhteyttä.
 
En tiedä mitä järkeä siinä on ja mitä lapsen äiti siitä hyötyy, mut vähän samojen ongelmien kans täällä painiskellaan. Lapsen äiti olis onnellinen jos lapsen isä +sisarukset eivät pitäis hänen lapseensa mitään yhteyttä.
Aiemmin ei ollu ongelmaa. Nyt viimeseen kuukauteen ei ole tyttö onnistunu saamaan miehen esikkoa kiinni puhelimella. Ja kaikki vastaamattomat puhelut on pyyhitty miehen esikon puhelimesta mitä täältä on tullu:headwall:
Ja jos tää johtuu noin kk sit tapahtuneesta sanaharkasta nii en voi muuta todeta ku *******.
 
"essi"
No tiedätkä. Mun mies on mulle vihanen, niin ei sitten näe lastaankaan. Että näin.
Kyllä ois muutama kirosana huudettavana. Kuinka helvetissä voi lapselle noin tehdä?!
 
[QUOTE="essi";22007157]No tiedätkä. Mun mies on mulle vihanen, niin ei sitten näe lastaankaan. Että näin.
Kyllä ois muutama kirosana huudettavana. Kuinka helvetissä voi lapselle noin tehdä?![/QUOTE]

Ei voi olla totta!!!:O
 

Yhteistyössä