Hakutulokset

  1. T

    Voiko käynnistyksen saada siitä syystä..

    Vaikea uskoa että käynnistyksen saisi siksi että isäkin pääsee mukaan synnytykseen.. Onko teillä sellaisia naapureita jonka kanssa voisitte vahtia vuorotellen toistenne lapsia/auttaa muutenkin toisianne? Jos ei tukiverkkoa ole omasta takaa, sellainen täytyy luoda itse :) Toivottavasti asia...
  2. T

    Osaisitteko selittää mikä logiikka...

    Eli oliko vanhin lapsi dysfaatikko? Aika vaarallista opettaa hoitamaan asiat lyömällä.. Oletko sä puhunu kaveris kanssa tästä asiasta, tarvitsisiko hän apua? Jos hän on kovin väsynyt kun on vauvakin vielä?
  3. T

    Täällä on nyt kiukkunen pian 2v.

    Menkää ulos juoksentelemaan, jospa se kiukku helpottaisi (kunnes täytyy mennä sisälle ja saat kantaa väsyneen nälkäisen huutavan tytön kainalossasi :D )
  4. T

    Onkos teidän asiapaperit järjestyksessä

    On ne järjestyksessä. Mun mielestä :D Tiedän tarkalleen missä mikäkin paperi on, vaikka niitä kasoja löytyy joka nurkasta ja kaapista. Välillä käy mielessä että jos keräisi niitä kansioihin niin muutkin löytäisivät mitä tarvitsevat, mutta kammoksun siistejä kansiorivejä :ashamed:
  5. T

    muita jotka ei voi sietää bb:ä

    :wave:
  6. T

    Ajattelitteko ennen lapsen tekoa, että isovanhemmilla ei ole velvollisuutta hoitaa lapsenlapsiaan?

    Me ollaan pyritty siihen, että isovanhemmilla on mahdollisuus tutustua lapsenlapsiin, ei haluta velvoittaa mihinkään. Valitettavasti isovanhemmat vaan asuvat sen verran kaukana ettei hirveän usein nähdä. Mutta kun nähdään, niin kyllä mummot haluavat leikkiä ja hoitaa, ja silloin me rentoudumme...
  7. T

    Liian samanlaiset nimet?

    Juu on ne liian samanlaiset.. Topi on muuten kiva nimi (meiltäkin löytyy ;) )
  8. T

    Äidin sairastaessa???

    Niinpä.. tällasissa tilanteissa ne tukiverkot olisivat tärkeitä.. Kun esikoinen oli 7kk niin sairastin tosi pahan oksennus-ripuli-kuume-taudin, mies ei mitenkään voinut olla poissa töistä ja vieläkin tekee pahaa ajatella sitä pahinta päivää. Kun oli pakko pitää esikko huutamassa pinnasängyssä...
  9. T

    Koska olette viimeksi käyneet

    Mullakin useampi vuosi, mutta nykyään kuulemma tekevätkin 5vuoden välein jos kaikki on ollut kunnossa (eivät raskauksien ja imetyksien aikana ole halunneet minulle tehdä )..
  10. T

    Mistä olette saanee ideat tatuointeihinne?

    Eka tatuointi 18v, tilasin ajan vähän mielijohteesta ja etsin netistä kuvan samana aamuna kun aika oli :D Ei ole kaduttanut päivääkään. Toisen tatuoinnin mieheni suunnitteli minulle, sitäkään ei tarvinnut miettiä eikä ole kaduttanut :heart:
  11. T

    Paniikkihäiriö

    Mitä lääkkeitä paniikkihäiriöön muuten syödään?
  12. T

    mistäs löyty niitä erikoisia nimiä?

    Täältä löytyy jotain.. http://www.etunimet.net/
  13. T

    Hemmetti että toi exä on *sanonko mikä*...

    Jos vastaavia on jatkuvasti niin miksi ihmeessä lainasit autoa? Jos tiesit ettei exään voi luottaa..? Vaikka niinhän sitä aina haluaisi uskoa ihmisistä hyvää (syyllistyn siihen itsekin).
  14. T

    Voisitteko asua appivanhempien naapurina?

    Itseasiassa toivoisin että anoppi muuttaisi tähän lähelle, kun nyt on uutta kotia katselemassa..
  15. T

    Mies löysi mun kätkön!! :O

    Meillä käy kans usein näin :D
  16. T

    Tappeletteko te miehen kanssa,vaikka otte raskaana?

    Tappelin raskaana ollessa enemmän kuin normaalisti.. mutta ei mies mihinkään mennyt "karkuun". En minä tykkäisi jos juoksisi aina äidin luo kun tapellaan. Jos olet hermostunut ja vihainen niin puhu siitä miehesi kanssa, eihän se ole mukavaa jos raskausaika on yhtä stressiä.. Koita levätä ihan...
  17. T

    Vaihdatteko sellaiselle vauvalle yöllä vaipan, joka syö yöllä?

    Sillon vaihdan kun huomaan että vaippa tulee yli, sillon menee siis yleensä yöpukukin vaihtoon.. Näitä sattuu aina silloin tällöin, täälläkin pissaillaan paljon öisin :)
  18. T

    ensin festarit, sitten vasta lapset - ajatus iltasnomissa tänään

    Hmm.. minusta on parempi jos käy kerran vuodessa festareilla (ja lapset on hoidossa) kun jos vaikka joka viikonloppu käy baarissa (ja lapset hoidossa).. Miten festarit nyt niin eroaa niistä rapujuhlista tai porijazzista?
  19. T

    ostaisitko???????????

    :D kaikenlaista..
  20. T

    Mitä mieltä tästä väriyhdistelmästä?

    Tykkään! :wave:

Yhteistyössä