Hakutulokset

  1. T

    Itkettää ja oksettaa

    Voisiko sun mies mennä tänään illalla lasten kanssa johonkin, kylään, kaupoille, ulos pariksi tunniksi, että sä saisit olla ihan yksin kotona ja esim. siivota? Vaikka tuntuu ettei ole voimia, niin se piristää kummasti kun saa paikkoja ojennukseen.. Meillä tehdään usein niin, mies lähtee lasten...
  2. T

    Täällä on hirveästi uusia nikkejä..

    Minä olen ihan uusi, moi! :wave: Löysin tän palstan eilen :)
  3. T

    Keskustellaanko abortista?

    Rauhaa mammat.. te taidatte puhua nyt asioista eri näkökulmista, Lunatic on huolissaan naisten asemasta maailmanlaajuisesti, Hömppä taitaa enemmän ajatella Suomen tilannetta.. (Kuten minäkin vastauksessani, ajattelin vain omaa tilannetta. )
  4. T

    Keskustellaanko abortista?

    Minä en hyväksy aborttia itselleni, muita en ole mikään tuomitsemaan. Epätoivotun raskauden sattuessa ja synnytyksen jälkeen saattaisin tarvita apua hyväksyäkseni tilanteen, mutta lapsesta pitäisin kyllä huolta. Samaa mieltä olen yhden vieraan kanssa, puolesta ja vastaan tappelu on turhaa...
  5. T

    Kuka muu?

    Täällä myös :wave: Miten sitä noinpäin kummastellaan?
  6. T

    passaatteko miehiänne?

    Minä en ainakaan sanonut tasapuoliseksi mitään, vaan jos passauksen kriteerinä on se, että toinen tekee jonkun työn kokonaan yksin, niin meillä kumpikin passaa minkä ehtii.. ja ollaan tyytyväisiä. :D
  7. T

    passaatteko miehiänne?

    No tässä parempi: minä en koskaan pese meidän vessaa, mies pesee sen aina, passaako mies minua? (Minä pesen aina meidän pyykit = passaan miestäni) B)
  8. T

    Millaiset silmät on kauniit?

    Hymyilevät silmät ovat aina kauniit :wave:
  9. T

    passaatteko miehiänne?

    Minä en koskaan vaihda auton renkaita, mies vaihtaa ne aina.. joten passaako mies minua? Taidetaan passata kumpikin toisiamme. :xmas:
  10. T

    Meni herne nenään neuvolan takia (turhaan?)

    Onnittelut kypsästä toiminnasta! Mä olisin luultavasti purskahtanut itkuun pettymyksestä ja vaatinut sen lääkäriajan.. :| Kun tosiaan ei th varmastikaan tahalteen tehny tuota virhettä ja kuulostaa että heillä aika kiire ja stressi on. Koita levätä ja olla huolehtimatta liikaa, :hug:
  11. T

    Milloin SUURI RAKKAUS vauvaan syntyy...?

    sinikka, anna itsellesi aikaa.. Kyllä se tulee, viimeistään siinä vaiheessa kun tyttösi sanoo "äiti", niin ei se sana sitten särähdä enää. Fang-ann kuvaili hyvin äidinrakkautta, se kasvaa vuosi vuodelta. :heart:
  12. T

    Tähän ketjuun voi laittaa tekstinpätkiä kirjoituksistaan :)

    harmauduin ha jne, sä kirjotat tosi hyvin, pahastutko jos otan talteen ton Norjalaiskalastajan ja pakkovillapaidan? Kirjotatko sä johonkin vai omaksi (ja meidän) iloksi vain?

Yhteistyössä