Millaiset silmät on kauniit?

  • Viestiketjun aloittaja Kärsivä
  • Ensimmäinen viesti
Itselläni suuret todella vihreät silmät, ja pidän niitä kauniina, joten meikissäkin korostan silmiäni. Kauniit silmät ovat sellaiset tuikkivat, koolla ei niinkään väliä vaan muodolla. Toisaalta mantelinmuotoiset silmät ovat kauniit, toisaalta pyöreät, toisaalta kapeat sirrisilmätkin jolloin ihminen näyttää hymyilevältä koko ajan =)
 
Tähtisilmä
Mä pidän ainakin omia silmiäni kauniina. Se onkin se ainoa kohta itsessäni, johon olen tyytyväinen.. Mun silmät on inasen vinot ja tosi vihreät. On niitä muutkin kauniiksi sanoneet.

Mun mielestä silmien värillä ei ole niinkään väliä, kunhan ne on oikeasti jonkun väriset eikä sellaiset hailakat. Sirrilleen menevät silmät saa mut erityisesti syttymään :)
 
No tota vimppaa kuvaa en välttämättä olis halunnu nähdä kiitos vaan...
Siis joo... tuli mieleen ku kaikki mainitsee että omia silmiä on kehuttu...joo on munkin silmiä kehuttu, mut ei ne silti oo kauniit... Mun mielestä kehua voi vaikka kenen silmiä,korvia,jne ihan vaan vaikka ystävällisyydestä (ja puhuin nyt omalta kohdaltani, en niiden joilla on oikeesti ne kauniit silmät =) )
 
Beep
Musta kauniit silmät on sellaiset isohkot, sopusuhtaiset, joissa liikkuva luomi näkyy aika paljon. Mulla esim. ei näy niin en voi käyttää luomiväriä, kun ei ole paikkaa mihin sitä laittaa. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Tota mitä vikaa Heilin kuvassa?

No se kuva poistettiin. Joku saakutin verinen silmä!!!

:$
Mitähän muuten jos mie laitan kuvan tästä miun silmästä, joka siis eilen käytetty lääkärissä ja lääkkeet saatu, tänne palstalle niin poistetaankohan se? Siis omana avauksena jos laitan? Ja saankohan bannit siihen päälle? (Sorry, menee ot:ksi)
 

Yhteistyössä