Tappeletteko te miehen kanssa,vaikka otte raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kysymys oli, että tappeletteko miehenne kanssa, vaikka olette raskaana...
Vastaus: Samanlailla, kun silloin kun en ole raskaana... ;)

Meillä ei mies ole kyllä kadonnut riidan päätteeksi (siitä en pitäisi!) ... :/
 
Mintus
Valitettavasti olin sellainen hormonihirviö raskaana ollessani, ettei niiltä tuiskahduksilta tainnut säästyä yhtään kukaan. Aika paljon mieheni ymmärsi, mutta kyllä tuppasi lenkille lähtemään useinkin kun näki mihin suuntaan keskustelut lipsuivat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Miehen pitää sulta anteeksi pyytää, eikä sun häneltä. ;)
ei hän koskaan pyytää minulta anteeks
No höh. :/
Meillä on mies joskus lähtenyt (ekaa lasta odottaessani) pois kun jostain tuli sanasota... Sen kyllä hänelle selväksi tein, ettei mihinkään kiukkusena lähde. (=autolla ajamista siis tarkoitan)
Ja pyysi silloin anteeksi, kun kotio hän tuli. :)
Nyt kolmas lapsi tulossa, eikä oo mihinkään mies karannut, ei sillä ei oo edes sanasotia yhtään tullut. :D
Tsemppiä teille! :hug:
 
vieras
meill on toinen laps tulossa ja niin paljon ongelmia huhh huh,talonrakennus,raha asiat ei oo kunnossa,isä on sairas.Mun pää leviää kohta,olen vaan hermostunut kokoajan, mies ei ymmärrä yhtään.Toivotetavatsi ettei vauva kärsi masussa:/
 
Tappelin raskaana ollessa enemmän kuin normaalisti.. mutta ei mies mihinkään mennyt "karkuun". En minä tykkäisi jos juoksisi aina äidin luo kun tapellaan. Jos olet hermostunut ja vihainen niin puhu siitä miehesi kanssa, eihän se ole mukavaa jos raskausaika on yhtä stressiä.. Koita levätä ihan vauvasikin takia. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terä:
Tappelin raskaana ollessa enemmän kuin normaalisti.. mutta ei mies mihinkään mennyt "karkuun". En minä tykkäisi jos juoksisi aina äidin luo kun tapellaan. Jos olet hermostunut ja vihainen niin puhu siitä miehesi kanssa, eihän se ole mukavaa jos raskausaika on yhtä stressiä.. Koita levätä ihan vauvasikin takia. :hug:
niin mekin tapeltiin enemmän. ja kiivaammin..
 
kakarat
mikä veee noita ukkoja oikeesti vaivaa kun aina juostaan äitin helmoihin`?mun ukko aina häipyy,se ei osaa riidellä ollenkaan..se itse vaan huutaa,sitten tulee nyrkkiä ja häipyy kavereiden kanssa tai sitten äidin helmoihin..äidilleen kertoo kaiken kuinka mun kanssa ei voi olla ja on niin vaikeaa ja mitään ei saa tehdä,äitinsä mm.väittää ettei ukko sais edes töihin mennä?ja erittäin dramaattisesti niin että mamma on sitten minua vastaan ja sisaret vedetään siellä myös kun äiti heille kertoo miten kauhea akka olen..vaikka on se äitinsä muutenkin päästänsä vialla,kaksi kertaa uhannut minulle tekevänsä itsemurhan ;)oikein mukava akka.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kakarat:
mikä veee noita ukkoja oikeesti vaivaa kun aina juostaan äitin helmoihin`?mun ukko aina häipyy,se ei osaa riidellä ollenkaan..se itse vaan huutaa,sitten tulee nyrkkiä ja häipyy kavereiden kanssa tai sitten äidin helmoihin..äidilleen kertoo kaiken kuinka mun kanssa ei voi olla ja on niin vaikeaa ja mitään ei saa tehdä,äitinsä mm.väittää ettei ukko sais edes töihin mennä?ja erittäin dramaattisesti niin että mamma on sitten minua vastaan ja sisaret vedetään siellä myös kun äiti heille kertoo miten kauhea akka olen..vaikka on se äitinsä muutenkin päästänsä vialla,kaksi kertaa uhannut minulle tekevänsä itsemurhan ;)oikein mukava akka.
minunkin mies kertoo omalle äidille , miten vaikea mun kans elää , ja että mä tuun hulluks ;)
 
kakarat


minunkin mies kertoo omalle äidille , miten vaikea mun kans elää , ja että mä tuun hulluks ;)
[/quote

kuinka hänen äitinsä sitten reagoi siihen?haukutaanko sua ja puhutaan ettei tosta mitään tule,tosi masentavaa oli tollasta kuunnella kun esikkoakin odotin...ja kun se sitten muillekkin sitä levittelee...en kuitenkaan usko olevani kovin paska akka,ex-appivanhemmat on tykäännyt + muu suku,töissä tykätään,kaverit jne.enkä nyt itseäni kehu..mutta joka paikassa olen tasan samanlainen.oon kyllä välillä aika hiljainen ja miehen äidillä on tapana haukkua sellaisia kuinka töykeitä jne. hän kun on itse niiiin täydellinen.ja kun se sitten minua haukkuu että minä tehnyt pojastaan tuollaisen,mies oli 23 kun tapasimme..että olisko kotikasvatuksella ennemminkin osuutta asiaan/perimällä..ei mua ainakaan ole kotona opetettu lyömään,haukkumaan,puhumaan toisille alentavasti,tekemään muille pahaa jne.enkä mä usko että ihmisestä yhtä-äkkiä sellaista kuoriutuu ellei aina ole ollut sellainen..ellei sitten jotakin psyykkistä sairautta tule.äitinsä kun luulee tuntevansa poikansa parhaiten ja haluaa kaiken tietää..ja rehentelee jos meillä ollut riita että kuinka hän vain saa pitää yhteyttä poikaansa..jne.hänen kohdallaan en kyllä sure kun aika jättää.mutta mikäs pahan tappaisi.
 
vieras
hän reagoi niin että hän soita hänelle jopa kaksi kertaa päivässä ja kysyy:"miten sä voit?","onko teillä taas riitoja?",2Oletko sä syönyt jotain tänään?"vitsi mikä pikku poika!!!ARGHH....
 
timber
Me ei yleensä tapella. Miestä ei saa suuttumaan helposti. Mutta raskaushan nostaa tunteet pintaan, suuttuttaa siis herkemmin. Joten kerropas vaan miehelles että nyt vaaditaan häneltä pidempää pinnaa.
 

Yhteistyössä