Liian samanlaiset nimet?

  • Viestiketjun aloittaja Tinsku
  • Ensimmäinen viesti
Salama McQueen
No vähän...

Mäkin ihmettelin eilen Aamulehdessä kun oli kastettu kaksoset Erin ja Erik ja heillä isoveli Emil. :whistle: Tosi kivat nimet, mutta kun niitä on kolminkappalein samanlaisia, kuulostaa aika villiltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
No vähän...

Mäkin ihmettelin eilen Aamulehdessä kun oli kastettu kaksoset Erin ja Erik ja heillä isoveli Emil. :whistle: Tosi kivat nimet, mutta kun niitä on kolminkappalein samanlaisia, kuulostaa aika villiltä.
juu, minä kans tiedän pariskunnan, joiden lapset on aada ja iida..
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
No vähän...

Mäkin ihmettelin eilen Aamulehdessä kun oli kastettu kaksoset Erin ja Erik ja heillä isoveli Emil. :whistle: Tosi kivat nimet, mutta kun niitä on kolminkappalein samanlaisia, kuulostaa aika villiltä.
juu, minä kans tiedän pariskunnan, joiden lapset on aada ja iida..
:) Tosi ihanat nimet, mutta yhdessä hieman hmm...liikaa.

Ja muistan tyyliin 10 vuoden takaa Aamulehdessa kasteilmoituksen, tyttönen sai nimensä: Villa Hilla-Milla :D
 
harmaa


Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
No vähän...

Mäkin ihmettelin eilen Aamulehdessä kun oli kastettu kaksoset Erin ja Erik ja heillä isoveli Emil. :whistle: Tosi kivat nimet, mutta kun niitä on kolminkappalein samanlaisia, kuulostaa aika villiltä.
juu, minä kans tiedän pariskunnan, joiden lapset on aada ja iida..
:) Tosi ihanat nimet, mutta yhdessä hieman hmm...liikaa.

Ja muistan tyyliin 10 vuoden takaa Aamulehdessa kasteilmoituksen, tyttönen sai nimensä: Villa Hilla-Milla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja THA:
Ei ole liian samanlaiset. Veljelläni on Jimi ja Jami eivätkä nekään sekaisin mene vaikka vain yksi kirjain erotuksena.
Siinä on kyllä se ero Tomii ja Topiin, että i ja a Jimissä ja Jamissa saavat nimet kuulostamaan enemmän erilaisilta, ainakin minun mielestäni :)
 
Vieras
On liian samanlaiset. Me harkittiin Hennille siskoksi Emmiä. Onneks ei pantu, sillä Henni itse nyt puhumaan opetellessaan kuttuu itteensä Emmiksi kun ei osaa Henniä vielä sanoa. Ja nyt tajuaa kuinka samalta ne olisivat kuulostaneet.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja mahtimamma:
ihan sama mitkä ne nimet on, hermot kun menee niin raivopäissäs sekoitat nimet kuitenkin.. Kivat nimet kylläkin veljeksillä olis.
:LOL:

Näinpä. "Riika, Miia, ei ku... POIKA alas sieltä katolta!"
 

Yhteistyössä