ihmettelee
Mun serkun toinen tyttö sai nimen. Ensimmäisen lapsen nimi on Kia ja nyt toisesta tli Kiira. Minusta on aivan liian samanlaiset nimet sisaruksilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun mielestä taas hienot nimet. =)Alkuperäinen kirjoittaja piina:Juu mäkin tykkään, että vähän mielikuvitusta käytetään nimien valinnassa. Kerran laivalla oli leikkihuoneessa siskokset: Pinja, Pihla ja Pilvi. Ihan kiva sarjahan se on, mutta mun mielestä myös vähän tylsä.
Eikös? Ja aiheuttavat hämminkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
aAlkuperäinen kirjoittaja ap:kai mielipiteen saa kertoo. käytännössähän noissa nimissä ei ole kuin se R-kirjaimen ero kun Kia kutsutaan Kiiaksi ja sit on Kiira. mut toki kukin tekee tavallaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Eikös? Ja aiheuttavat hämminkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No kun ei aina kuule selvästi tai puhuja artikuloi kunnolla niin usein kysytään että niin kuka niistä? Tai jotakuta kun huudetaan niin kaikki pelmahtaa paikalle.Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Eikös? Ja aiheuttavat hämminkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kenelle? MIksi?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel