Hakutulokset

  1. Välillä meren ja maan

    miksi ihmeessä toi lapsi purkaa kamalan kiukun heti minuun kun haen hänet päiväkodista

    Koska sinä olet äiti ja tuo on luottamuksen osoitus. Lapsi kikuttelee vain ihmisille joihin luottaa ja joita rakastaa, onhan se rankaa olla kiukuttelematta päiväkodissa koko päivä!
  2. Välillä meren ja maan

    Pelottaako Suomen muuttuminen yhä enemmän homoyhteiskunnaksi?

    Ei todellakaan tipanvertaa, enemmän pelottaa lokerointi ja yhteiskunnallinen eriarvoisuus ja sosiaaliluokat jotka kovaa ovat ajautumassa tänne. Rasismi ja ahdasmielisyys sensijaan myös pelottaa.
  3. Välillä meren ja maan

    lähetänkö tekstarin vai en??? apua!

    Mä käsitin sen niin, että jos haluaisi seurustella niin siten seurustelisi, joten lopeta yrittäminen...mutta sori kun tartuin tohon. Laita viesti, voi tietty olla et kokee sen jotenkin ahdistavana, varsinkin jos syyllistät hänen käyttäytymisestään. Kysy vaan mielummin mitä kuuluu ja muuta...
  4. Välillä meren ja maan

    Äkkiä apuja! Hoidossani on kaksiviikkoinen vauva. (Imetys)

    Hmmm....eiköhän se rintamaito ole kuitenkin parempi kuin korvike. Mä en voi ymmärtää miten muka pullo ja korvike on parempi kuin rintamaito, kyllä sen maidon koostumus on ihan samanlaista lähestulkoon joka rinnassa...huoh.
  5. Välillä meren ja maan

    Serkun elämä säälittää

    No ihan rehellisesti, tuskin sen serkuknkaan mielestä hänen elämässään on mitään säälimisen arvoista....ja säälit häntä silti. Ehkä häntä säälitti sun käsitys elämästä, ehkä hän sääli koska sulla on lapsia ja hänen mielestään ne voivat olla kamalan sitovia...kaikki kun ei ihaile sitä että on...
  6. Välillä meren ja maan

    Serkun elämä säälittää

    Ai miten niin pitäisi? Tässä elämässä kun ei mikään pidä tulla tietyssä iässä, kaikki tulee silloin kun tulee. Onko se nyt ihan oikeasti kamalaa jos noi asiat on toteutuneet jo parikymppisenä....ei ole! Sä olet nyt se säälittävä serkku tässä asiassa, niin se sun serkkus luultavasti ajattelee...
  7. Välillä meren ja maan

    Suositelkaas jotain ruokaa, mitä olisi helppo ottaa eväsrasiassa mukaan :)

    :D Vai että oikein eväät prisman reissulle. Ihastuttavaa. Tuskin se exäskään on mikään penaalin terävin kynä kun sun juttujas on täällä lueskellu. Jos ois jokseenkaan järjissään niin ei teksi sun kanssa reissuja yhtään mihinkään. Anteeksi pahat sanat, mutta sun tapauksessa ei oikein nyt voi...
  8. Välillä meren ja maan

    Serkun elämä säälittää

    Kyllä se elämä varmaankin heillä ihan huoletonta on. Elävät varmaan normaalia opsikelija elämää, mutta vain omassa asunnossa. Tekeekö se nyt sitten jotenkin hohdokkaampaa, että syö tonnikalamakaronia opiskelijayksiön muovimatolla. Ehkä joitain kokemuksia penninvenytyksestä jää väliin jos on...
  9. Välillä meren ja maan

    Serkun elämä säälittää

    No sääli ei kyllä ole ensimäinen joka mulle tulis tommosesta mieleen, ehkä enemmänki miettisin että millaistakohan tuollainen elämä on, millasta on elää ilman rahahuolia. Rahalla ei onnea osteta joo, mutta vaikuttiko serkkusi jotenkin surulliselta?
  10. Välillä meren ja maan

    Pukeutuuko päiväkotilapset tarhaan yövaatteisiin/pyjamaan?

    Mun käsittääkseni toi ap tihrustelee ihan ok vaatteita joita pitää itse yökkärinä. Toihan on ihan eriasia jos lapsi toistuvasti likaisissa ja rikkinäisissä. Sellainen huomio ei ole enää pikkumainen vaan ihan oikea huomio joka herättää huolen lapsen hyvinvoinnista, toisin kun leggarit ja retropaita.
  11. Välillä meren ja maan

    Pukeutuuko päiväkotilapset tarhaan yövaatteisiin/pyjamaan?

    Meillä on käytössä leggarit ja tunika usein, mutta myös mekkoja tietenkin. Kuinka pikkumaista voi oikeasti olla jos pitää tuijottaa ja arvostella muiden lasten vaatteita!!!!!
  12. Välillä meren ja maan

    Mitä koulunkäyntiavustajan työtehtäviin kuuluu?

    Joo se riippuu paljolti siellä missä on töissä. perusopetuksenpuolella hieman erilaista kun autistien ja kehitysvammaisten kanssa. Mun päivään kuuluu pienryhmän vetäminen ja tietenkin ohjaaminen kaikissa tilanteissa. Joskus kun olin perusopetuksen puolella se työ oli aika paljon muuta...
  13. Välillä meren ja maan

    Tajusin just että kai se on tää "vanhuus" mikä tekee mukavuudenhaluiseksi.. Mistä sinä olet "luopunut"?

    Mä en jaksa kanssa valvoa enää, vaan jos illalla väsyttää niin menen samaa aikaa nukkumaan kun lapsetkin. En halua palella ja puen ne paksut toppikset ja kaikenmaailman härpättimet jotka vielä kymmenenvuotta sitten olisin nauranut ulos tieltä. En jaksa kuunnella radiota autossa, nautin siitä...
  14. Välillä meren ja maan

    lasten isä lähdössä viideksi viikoksi reissuun.... mielipiteitä?

    Pitkä aika, mutta kuitenkin olette eronneet ja teillä kummallakin saa ja pitää olla oma elämä, joten itsekästä olisi kiukutella ja estää matka. Lapset kyllä kestää tuon ajan, sinulla sopeutumiseen voi olla enemmän ongelmia :D
  15. Välillä meren ja maan

    80-luvulla ei "v*ttuiltu" ?

    Kyllä mä kuulin 80-luvulla ja homon kanssa, jokseenkaan en tiennyt mitä kumpikaan tarkoittaa
  16. Välillä meren ja maan

    tänään se sitten muhun iski..

    Uskon sen, onhan noi aina vaikeita asioita, mutta parisuhde on toisaalta niitä täynnä, että kun pääsette tästä yli niin seuraava askel onkin jo helpompi. Sitäpaitsi sulle tulee varmaan aivan ihana olo sen jälkeen kun oot saannu kaiken pois sydämeltä. Kannattaa puhua omista tunteista ja välttää...
  17. Välillä meren ja maan

    tänään se sitten muhun iski..

    Miehet ei aina tajua mitään vihjailuja, että kannattaa sanoa suoraan kaikki asiat :) On varmaan innoissaan vauvasta sellaisella teinimäisellä fiilistelytasolla, en epäile hetkeäkään. Yksi vaihtoehto voi olla se, että ajattelee että nyt pitää mennä kun vauvan syntymän jälkeen ei enää voi. oli...
  18. Välillä meren ja maan

    Jos lapsella on lämpöä 37,2 astetta, niin veisitkö hoitoon?

    No en tietenkään veisi :) Siis lämpö on lämpöä oli vointi mikö tahansa ja se kertoo, että lapsi ei ole vielä terve. Varsinkin jos juuri ollt sairas niin kyllä pitäisin kotona että tervehtyy oikeasti kunnolla.
  19. Välillä meren ja maan

    tänään se sitten muhun iski..

    No se vaan on niin, että nyt olisi todellakin aika panostaa siihen parisuhteeseen enne kuin se vauva tulee, koska sitten on taas niin erilainen tilanne, teitä onkin kolme. Kaverit on tärkeitä, mutta kyllä tuossa tilanteessa sun kuuluisi olla tärkeämpi., ehdottomasti.

Yhteistyössä