lähetänkö tekstarin vai en??? apua!

  • Viestiketjun aloittaja ääääk
  • Ensimmäinen viesti
ääääk
Mulla on nyt kohta pari vuotta ollut epämääräistä juttua erään miehen kanssa. Ei kumminkaan mitään sen vakavampaa koska mies on selitellyt jotain ettei halua seurustella vissiin kenenkään kanssa? Nyt meillä oli noin 9 kuukauden tauko ettei tavattu/nähty koska molemmat oli hetken toisessa kaupungissa töissä jne.. Viikko sitten kuitenkin lipsahti kun baarissa törmättiin ja päädyin jatkoille hänen ja hänen kavereidensa kanssa. Mies muistaakseni sanoi jotain että me kyllä seurusteltais jos se haluais seurustella eli käsitin niin että ottais kyllä mut jos se ylipäätänsä haluais nyt jotain vakavampaa juttua(??) ja jossain vaiheessa tuo kyseli että mitä ihmettä hänessä näen ja blaablaa.. Yö myös nukuttiin yhdessä ja seuraavana päivänä sit lähdettiin molemmat omiin koteihimme..

Noh, eilen kun törmättiin sattumalta kadulla niin katottiin kyllä toisiamme mutta tyyppi moikkas toooosi varovasti.. Jotenkin vaikutti nyt vaikeelta. Mietin et pitäskö mun nyt laittaa tekstari tai jotain, että mua nyt vaivaa et kännissä puhuu tommosia ja tavallaan osottaa kiinnostustaan mutta selvinpäin on sit vähän vaikean oloinen kun tavataan, että mitkä sen ajatukset nyt on tai jotain.. mutta siis laittaakko viestiä vai ei? ja jos laitan niin mitä ihmettä siihen kirjotan? En halua nyt ahdistella millään seurustelukysymyksillä tai mitään vaan lähinnä tietää et kumpaa käyttäytymistä mä siitä nyt uskon sitä mitä se sanoo kännissä/kun ollaan kahdestaan vai sitä miltä se vaikuttaa kun aina sit törmätään jossain kun se joku epävarmus sieltä sit iskee..

kuulostaa varmaan tosi tyhmältä ja teiniltä... mutta pikkuhiljaa pitäs joku piste tälle kaikelle saada. Sen kaverit kyselee mm. multa et miksei me seurustella ja ku oon vähän et kysykää siltä tai tokassu et tuskinpa se musta tarpeeks sit tykkää kun ei pysty yhteyttä ikinä ite ottamaan niin kaverit on aina ollu et ne ei kyl usko et asia on noin ku mä kuvittelen..
 
"vieras"
Niin ja kerro vaikka tunteesi ja kysy hänen tunteitaan, jos ne ovat edelleen epävarmat tai neutrit jatka eloa ja unohda haihattelija. Maailmassa on kuitenkin tuhansia muita miehiä jotka on sulle sopivia.
 
Mä käsitin sen niin, että jos haluaisi seurustella niin siten seurustelisi, joten lopeta yrittäminen...mutta sori kun tartuin tohon.

Laita viesti, voi tietty olla et kokee sen jotenkin ahdistavana, varsinkin jos syyllistät hänen käyttäytymisestään. Kysy vaan mielummin mitä kuuluu ja muuta kevyttä?
 
"vieras"
hmm.. voit kyllä laittaa viestin mutta laita siihen jotain ihan muuta kun tommosia ahdistavia yhyy- juttuja. Juuri tollai että jotain kuulumisia kyselet jne. Tai sit vaan et oli muuten kiva nähdä pitkästä aikaa tai jottai.
 
"hmmm"
Joo ei se oo kiinnostunut. Muutenkin tuo "ei halua seurustella" on yleensä lähinnä sellainen tekosyy, jota kerrotaan "ei-niin-kiinnostaville" tyypeille, jotta esim. tapailu/panot voisivat edelleen onnistua ilman sitoutumispaineita. Useimmiten nää "en halua seurustella" pariutuvat kuitenkin aina viivana, kunhan riittävän kiinnostava "saalis" osuu kohdalle.
 

Yhteistyössä