Hakutulokset

  1. Välillä meren ja maan

    tänään se sitten muhun iski..

    Kurja tilanne. Miehen ehkä tulisi päättää haluaako elää kanssasi ja tulevan lapsen, vai hillua kavereiden kanssa ilman huolen häivää. Tossa kohtaa ehkä miehen on tehtävä se valinta, eikä niinkään sun, mutta noinhan ei voi jatkua, varsinkin kun vauva syntyy.
  2. Välillä meren ja maan

    heräsipä tuosta Syysyön ketjusta ihmettely..

    No yhtälailla kun et ymmärtänyt mun juttuja en mäkään sun. Koska ensimäisessä viestissä annoit ymmärtää kuinka se ylsä ja säännöllinen elämä vain on lapselle hyväksi ja dissasit lähes kaiken mitä olin yrittänyt sanoa. Arki o arki ja pakkohan sitä on töissä käydä ja kouluissa, mutta ei meillä...
  3. Välillä meren ja maan

    heräsipä tuosta Syysyön ketjusta ihmettely..

    Sä ehkä luet ne asiat vain mitkä haluat lukea ja ymmärtää. Tarkoitin, että rytmejä on erilaisia ja meillä ne ovat sellaisia kuin ovat ja ei olla kellontarkkoja. Arkena mennään nukkumaan samoihin aikoihin aina, mutta sekään ei niinkään ole kellosta kiinni vaan siitä, että meitä vain väsyttää aina...
  4. Välillä meren ja maan

    heräsipä tuosta Syysyön ketjusta ihmettely..

    ???? Sähän itse juuri puhuit siitä rytmien tärkeydestä, yritin tuoda toisen näkökulman siinä näköjään onnistumatta :) Siis ei todellakaan meillä ole tuollaista mitä kuvailet, apua. Me, mennään ihan kaheksalta arkena nukkumaan ja muutenkin tuollaisissa asioissa on ihan rytmit kellon kanssa, tosin...
  5. Välillä meren ja maan

    voi ei, nyt rupes masentamaan. vilkaise täydellisen kodin blogiin

    Mä epäilen, että joitain sisustusblogeja ja perheidyllejä on rakennettu ihan kaupallisessa mielessä. Miettikää mitä piilomainontaa ne on. Toihan on tosi hyvä tapaa myyda tuotteita täydellisen perheen ja täydellisen elämän varjolla.
  6. Välillä meren ja maan

    heräsipä tuosta Syysyön ketjusta ihmettely..

    No heitit hieman överiksi tuon. Lapsilla pitää olla tietyt rytmit jotka tuovat turvallisuuden tunteen, aina ne eivät ole kuitenkaan kaikilla samat. Sä heitit ton ihan toiseen ääripäähän, jolla ei ole mitään tekemistä enää turallisen vanhemmuuden kanssa. Mulla noi oli vain esimerkkejä mistä...
  7. Välillä meren ja maan

    jaaha, tuo meijän 3v on sitten lopettanut aamupalan syömisen

    Ei oo totta tää ketju! Lapsilla nyt vaan on kausia kun ei ruoka maistu ja varsinkaan aamuisin, ei niistä kannata mitään numeroa tehdä. Tarjoat ruokaa vähän myöhemmin sitten jos maistuisi, ei terve lapsi nälkään kuole ja pakkosyöttö ei ole edes vaihtoehto. Meillä on kanssa aika...
  8. Välillä meren ja maan

    Mun 17v pikkuveljestä tulee isä

    No ei se 22veekään nyt kovin järkevästi ole ajatellut jos alkaa suunnitellusti tekemään lapsia alaikäisen kanssa, mutta ehkä rakkaus on tässä kohtaa sokeaa. Toivottavasti kaikki järjestyy.
  9. Välillä meren ja maan

    heräsipä tuosta Syysyön ketjusta ihmettely..

    Mä vastasin tohon apeen kysymykseen, en siihen ketjuun, jota en ole edes lukenut.
  10. Välillä meren ja maan

    oudot menkat

    Niin juu ja suo häiritsee vastaukset jotka sanovat osta testi, mulla oli ainakin just tollaset menkat sillon kun olin raskaana ja kokemuksiahan sä kysyit. Nyt sä ehkä itse vähän hikeennyt.
  11. Välillä meren ja maan

    heräsipä tuosta Syysyön ketjusta ihmettely..

    Niin kuten sanoin, ihmisiä pelottaa kaikki erilainen. Mun mielestä tollasessa ei ole mitään erikoista ja se on luultavasti tämän palstan tapa että kaikki teilataan ja kaikkia haukutaan jos tyyli poikkeaa omasta.
  12. Välillä meren ja maan

    heräsipä tuosta Syysyön ketjusta ihmettely..

    Ihmiset pelkää kaikkea joka ei ole heille sitä turvallista ja tuttua, ne joutuu menemään mukavuusalueen ulkopuolelle ja naps. Aletaan kyseenlaistamaan toisen tapoja, vaikka yhtälailla voisi kyseenalaistaa omiaan. Voisi ehkä miettiä miksi se ärsyttää niin paljon ettei toisilla ole niin tarkkaa...
  13. Välillä meren ja maan

    oudot menkat

    No mä tekisin testin ensin ja kyselisin sitten. Kuitenkin tossa kohtaa se raskaus ehkä on todenäköisin vaihtoehto jos menkat muuten aina normaalit. Joten osta testi, sitähän sää kysyit? ;)
  14. Välillä meren ja maan

    Seurasin lasten pulkkamäkijuttuja!!!!!!! Kaamea puhetta ala-astelaisilta

    Ennen myös muut aikuiset ojensivat lapsia ja sanoivat käytöksen olevan sopimatonta....sanoitko ap lapsille että tuollaisia ei puhuta? Et varmaankaan ja sinä olit tilanteen aikuinen.
  15. Välillä meren ja maan

    Seurasin lasten pulkkamäkijuttuja!!!!!!! Kaamea puhetta ala-astelaisilta

    Sitä pillukarvaa ei varmaan huudeltu lainkaan meidän lapsuudessa. Ainakin omastani muistan, että aina on yksi joka on vähän rohkeampi näissä asioissa kun muut ja muut tulevat perässä koska haluavat pysyä leikeissä. Jos muistelen sitä maalaiskoulua jossa itse oli 80-luvun lopulla niin kyllä...
  16. Välillä meren ja maan

    Seurasin lasten pulkkamäkijuttuja!!!!!!! Kaamea puhetta ala-astelaisilta

    Noh, voin sanoa että kaikki ei ole kasvatuksesta kiinni. Meillä vanhempi tyttö ei tuollaisia puhu vieläkään vaikka on kohta 11vuotias, mutta se on hänen luonteessaan. Nuorempi 6vuotias kyllä heittää sellaset sitten siskonsakkin puolesta, luulisin. Ei tietenkään mun aikana, koska OLEN KASVATTANUT...
  17. Välillä meren ja maan

    Mies haluaa että olen vain kotona :(

    Sä nyt valitetvasti ehkä olet ollu liian kauan jo kotona, sulla on vähän toi omatahto ja objektiivinen katsantokanta häilyny, niin käy kun laittaa omaa tahtoaan hyllylle vuosikausiksi, alkaa uskomaan että päätökset on omia vaikka ne eivät ole sun tahtoas hipaisseetkaan, alkaa uskomaan kaikkeen...
  18. Välillä meren ja maan

    Mies haluaa että olen vain kotona :(

    Pienimmät tarvitsee enää hoitopaikan, koska jos vanhin on kymppivee on varmaankin yksin kotona ja siitä sitten kaikki kouluikäset. Onhan se helpompaa, mutta joskus kun vaan se helpoin ratkaisu ei ole se paras ratkaisu kuitenkaan.
  19. Välillä meren ja maan

    Mies haluaa että olen vain kotona :(

    Toi sun otsikkosi vaan oli että mies haluaa että jään kotiin.. ja ei tää nyt ollut edes sun pointtisi, joten antaa olla, jotenkin vaan aina tuolalinen särähtää korvaan :D

Yhteistyössä