Hakutulokset

  1. Välillä meren ja maan

    Mies haluaa että olen vain kotona :(

    Niin minäkin, mutta sulla toi kyllä kuulostaa enemmänkin siltä, että kuuntelet miestäsi ja oma äänesi on sellainen piipitys vaan. Hienoa jos lähdet töihin :)
  2. Välillä meren ja maan

    Mies haluaa että olen vain kotona :(

    No justhan se miehes sitten tekee päätöksen ja ajattelee omaa nokkaansa vaan. Sä olet perheen äiti kuitenkin ja jos voit huonosti ja halauat jotain muuta kun olla alsten kanssa kotona niin se kyllä viestittyy myös lapsille ja silloin kyllä ei tuokaan päätös ajattele ketään muuta kun miehesi...
  3. Välillä meren ja maan

    Mies haluaa että olen vain kotona :(

    Niinpä, mä oli itse nuorempana tullainen kun en vielä tajunnut että jos en itse ota ohjia nimenomaan omiin käsiin niin eihän MUN elämästä tule yhtään mitään. Tai tietenkin tulee, mutta kaikki päätökset on tehnyt joku muu.
  4. Välillä meren ja maan

    Lempimukinne?

    Mun lemppari on Liverpoolista ostettu Beatles muki, juon siitä aina kun mahdollista, olen vienyt sen töihinkin omaksi muksikseni...siinä kahvi vaan maistuu niiiiin hyvältä.
  5. Välillä meren ja maan

    Mies haluaa että olen vain kotona :(

    No sähän itse kuitenkin päätät omasta elämästäsi, eikä mies. Jos haluat mennä töihin niin menet. Toki parisuhteessa päätökset tehdään yhdessä, mutta hyvin usein unohdetaan se että siinä on kuitenkin kaksi elämää rinnakkain josta tulee se yhteinen elämä. Joten jos nyt et pidä päätäsi ja lähde kun...
  6. Välillä meren ja maan

    Raskaana ilman ystävän lupaa, ilmeisesti...

    Ikävää, sillä li varmaan aika huono päivä ja huonot fiilarit, ehkä sä olit sen viimeisempiä ystäviä ketä ei raskaana ja nyt sitten säkin. Toisaalta ymmärrettävää käytöstä jos asiasta on kova tuska, mutta ikävää sun kannalta. Tuskin se oli sulle des henkilökohtaisesti tarkiotettu,ehkä vain se...
  7. Välillä meren ja maan

    10 asiaa miksi ajattelet olevasi hyvä vaimo?

    No sähän oot suoraan kun iloiselta 50-luvulta! Mä en ole koskaan miettinyt tuollaisia sen enempää, mä vain olen myöskin vaimo kaiken muun lisäksi. Pitääkö siinäkin olla erityisen hyvä,huoh, pitääkös sitäkin suorittaa...
  8. Välillä meren ja maan

    koulunkäynti raskaana

    Ja varsinkaa kun tuon ikäsien ei todellakaan kuuluis olla raskaana.
  9. Välillä meren ja maan

    Tytön Ticket oli mennyt rikki päiväkodissa!!!!!!!!

    Se on vaate, se voi hajota :D Ja hyvä että sai varahaalarin ja pääsi ulkoilemaan, lapselle se kuitenkin on ollut pääasia ja sitähän tässä pitää ajatella, eikä pikkumaista äitiä.

Yhteistyössä