Hakutulokset

  1. S

    Kaunein paikka maailmassa?

    Joku ulkomailla nähty? Tai ihan kotisuomessa? Luontoa? Kotona joku paikka? Ihan missä vain, ja ihan mihin vuoden aikaan tahansa.. Mulla ei mitään valokuvaa, mutta eräs kauneimmista paikoista on meidän läheinen leikkipuisto alkusyksystä. Siellä on vaahteroita ja pihlajoita ja kun ne loistaa...
  2. S

    VANHAN PÄIVÄKIRJAN LUKEMINEN...

    Aika hauskaa, surullista, hävettävää ja mukavaa.... Luin juuri omaa päiväkirjaani vuodelta -89. Kyllä itseni sieltä tunnistin.. Onkos muilla vanhoja päiväkirjoja joita lukea nyt "vanhoilla" päivillä? Millaisia tunnelmia tulee?
  3. S

    Kadoksissa eräs Yrjö Jylhän runo...TIETÄÄKÖ KUKAAN???

    Eli kauan aikaa sitten olen lukenut erään Yrjö Jylhän runon, joka on muistaakseni kiirastuli kokoelmasta. Eli siis sotaa koskeva runo on kyseessä. Runossa poika halusi lähteä lomalle äitinsä luo , mutta joutui rintamalle ja lopussa pääsee kyllä äitinsä luo, mutta arkussa... Tai jotain...
  4. S

    JOS OLISI YKSI TOIVE, mitä toivoisit JUST NYT!

    Siis vain yksi toive ja nyt pitäisi päättää! Mikä olisi ykköstoiveesi? Mä toivoisin että lapset EI sais päiväkodissa nyt pyörivää oksennustautia...
  5. S

    MITEN RIITELETTE?

    Millasia riitelijöitä olette? Annatteko kuulua takaisin niin että kuuluu? Vai käperryttekö itseenne ja ette puhu kenellekään mitään? Eroaako riitelyne kotona/töissä mitenkään? Mä kun suutun sanon jotain vastaan, mutta yleensä tilanne tulee ennakoimatta ja olen ihan puulla päähän lyöty. En...
  6. S

    Jos saisit 10000e, miten tuhlaisit ne päivässä?

    Asuntoon tai mihinkään pankkirahastoihin et saisi laittaa. Mä en oikein tiedä. Ehkä lähtisin jonnekin lämpimään lomalle perheen kanssa. Tai uusisin keittiön kaapit. Ostasin uuden kirjahyllyn... Mitä te tekisitte 10 000 eurolla, jos päivässä pitäs päättää mitä niille teette?
  7. S

    KATOTTEKO TOSITV OHJELMIA?

    Ja jos katotte, mitkä on lemppareita? Mä tykkään kyseisistä ohjelmista :ashamed: , joskin en tiedä kuinka "tosia" ne on. Mutta muhun uppoo sinkkuäidille sulhanen, unelmien poikamies(ne suomalaisetkin jaksot) ja topchef tyyppiset ohjelmat. Uutena sarjana kadonneen jäljillä on tosi hyvä. BB...
  8. S

    Millasen KESÄMÖKIN haluaisitte?

    Jos rahat riittäis mä haluaisin "mökin" jonkun ison järven rannalta. Maasto ois sellasta mustikka varpumaastoa, jossa kasvais mustikka, puolukka ja kanerva. Löytyis pihlajaa, mäntyä ja kuusta. Järvi ois iso ja syvä. Mielellellään kalaisa (ajatellen ukkoa+poikaa). Ja jos todella ois rahaa ei...
  9. S

    MITÄ TARKOITTAA HOLVIKIRKKO?

    Älkää naurako, mut rupesin miettimään mitä tarkoittaa holvikirkko? Siis se holvi siinä edessä? Tarkoittaako se jotain isoa, korkeaa tilaa? Vai mitä? Tietääkö kukaan?
  10. S

    UHKAAVIA/OUTOJA TILANTEITA MISSÄ OOTTE OLLUT?

    Tämän voi moni kokea eri lailla... Aamulla menin siskolle, ja niiden rapussa oli tosi outo tyyppi. Mutisi ja huusi itsekseen ja koputteli ihmisten oviin. Sisko soitti kytät, ei uskaltanut lähtee töihin, kun kaveri koputteli oviin ja mölis. Oli ihan sekasin. .. Kiva siinä sitten lähettää...
  11. S

    JOS JOUTUISIT AUTIOLLE SAARELLE, KENET 3 PALSTALAISTA OTTAISIT MUKAAN?

    Mä ottasin Jonseredin, koska se lääkitsisi mua yrteillä jos sairastuisin Timpan, se metsästäisi mulle riistaa kun mulla ois nälkä ja Heilin karjalasta, kun pitää ainakin yksi täyspäinen, jolle jutella olla.. :D :D :D Huumorilla hei!
  12. S

    ERON JÄLKEEN OMA SUKUNIMI?

    Itse en ole eroamassa, mutta jäin ajattelemaan yhtä kauan sitten lukemaani eronneen isän ajatusta. Hän oli sitä mieltä, että eron jälkeen vaimon tulisi ottaa takaisin oma sukunimensä. Mä itse olisin valmis ottamaan eron tullen oman nimeni jos ei lapsia olisi. Nyt en siihen suostuisi...
  13. S

    Hääpäivän unohtamisesta...

    Kun niin mä itse, että mies ollaan molemmat sellasia, että ei yleensä vietetä/välttämättä edes muisteta hääpäiviä/synttäreitä, nimipäivistä nyt puhumattakaan. Tänään just tajusin että meillä oli hääpäivä eilen... No eipä ollut mieskään muistanut. Ei siis itseäni tai miestäni haittaa yhtään...
  14. S

    Kenellä paras/osuvin/hauskin nikki?

    Meitä nimimerkkejä on niin paljon. Mietin , kenellä on mielenkiintoisin /hauskin nimimerkki. Sellainen jonka juttuja haluaa avata jo nimimerkin takia(ainakin aluksi). Mä tykkään nimimerkeistä Tiimarivihko ja Hyacint bucket.. Ne on hauskoja jo itsessään. En toki tiedä ovatko kantajansa...
  15. S

    VITSIÄ PUKKAA

    Käyn aina silloin tällöin eri vitsisivustoilla. Tässä yksi saalis. Kaksi poikaa pelaa kiekkoa Helsingin jäähallin viereisellä ulkojäällä kun vihainen rottweiler käy toisen kimppuun. Salamannopeasti toinen pojista tainnuttaa rottiksen mailaniskulla ja vääntää niskat nurin niin, että kaveri...
  16. S

    JOS OLISI PAKKO; MIKÄ OLISI UUSI AMMATTISI?

    Jos tänään joutuisit päättämään uuden ammatin, mikä olisit? Mulla ehkä vaikka homeopaatti....Kiinnostaa kaikki entis ja nykyajan yrtit yms. lääkeihin liityvät jutut. ENTÄS TEILLÄ? TÄMÄNHETKINEN UNELMA-AMMATTI?
  17. S

    Muistatteko ensisuudelmanne?

    Mulla tais olla naapurin pojan kanssa joskus 13 vuotiaana meidän kerrostalon rapussa. Siis oikein suudelma, ei mikään pusu. Kertokaas, muistatteko te ekan oikean suudelman. :heart:
  18. S

    Kertokaa jokin kaunis muisto lapsuudesta/nuoruudesta!

    Itse olin jotain n.12-13v, en tarkkaan muista. Sain ensimmäisen kerran luvan mennä läheisen nuorisotalon diskoon. Olin ihan täpinöissäni, jännitti, ja oli ihanaa mennä sinne... MUTTA... Diskossa vaan tuli tosi orpo olo, vierasta porukkaa ihan liian paljon. Ei oikein osannut mennä porukkaan...
  19. S

    Ekaluokkalaisten todistuksista?

    Millasia asioita siinä on sanottu? Kun meillä on sanottu millä tasolla jokin asia on ymmärretty. Eli ekaluokkalaiseni osaa esim. matemiikkaa tasolla vaikeat laskut luvuilla 0-100. Mitä se tarkoittaa? Mä en tajuu tästä todistuksesta mitään.... Oletan että lapseni on aika keskitasoinen. Siis...
  20. S

    star Wars tavaraa?

    Mistähän sais? VAATTEITA, LELUJA, JULISTEITA? Poika on ihan hurahtunut kyseiseen hahmoon, vaikkei ole edes leffoja nähnyt. Apua...

Yhteistyössä