UHKAAVIA/OUTOJA TILANTEITA MISSÄ OOTTE OLLUT?

Tämän voi moni kokea eri lailla...

Aamulla menin siskolle, ja niiden rapussa oli tosi outo tyyppi. Mutisi ja huusi itsekseen ja koputteli ihmisten oviin.
Sisko soitti kytät, ei uskaltanut lähtee töihin, kun kaveri koputteli oviin ja mölis. Oli ihan sekasin. ..
Kiva siinä sitten lähettää lapset kouluun. Kuulostaa varmaan pliisulta, mut kello 6 aamulla, ja joku kolkuttelee ovella ja mölisee...
 
hemuli
Ravintolassa missä olin töissä mustalainen nappas aseen povarista ja alko ostottelemaan ympärilleen. Poliisit siinä soitettii sitte, mutta voin sanoa että silloin pelotti ihan kamalansti.
 
et tälleen
olin joitakin vuosia sitten rautakaupan kassalla töissä, kun joku mies osti jeesusteippiä, ja kerto kassalla mulle et täl hän teippaa mun pään ympäri...
pelotti lähtee töistä iltavuorosta
 
Hmm
Varmaan kerran kun olimme kaverin kanssa kahvilla yhdessä baarissa niin kahvikaveri näki kun mustalaiset varastivat tiskin takaa sieltä viinaa ja meni kertomaan sen työntekijöille. Mustalaiset hokasivat kuka kertoi ja kun ne lähti karkuun niin ikkunasta heiluttelivat meille veitsiä. Sit kun lähdimme pois niin samat mustalaiset olivat lähistöllä ja tajusivat meidät. Silloin pingottiin henkemme edestä mustalaiset perässä.
 
Tulin kerran koulusta autolla kotiin. Kun parkkeerasin autoa, huomasin että siihen meidän rapun eteen käveli joku mies ja jäi siihen tupakalle. Siinä se poltteli ja katseli mua. Tuli tosi ikävä tunne. Päätin sitten mennä talon toisesta päästä sisään ja eiku se mies lähti mun perään. Kävelin rivakasti sisään ja kun juoksin portaita ylös kuulin, kun alaovi kävi. Se mies seuras mua rappukäytävään. Ja tää tapahtui päivällä! Ehkä se olis halunnu kysyä jotain, mutten todellakaan halunnut jäädä ottaan siitä selvää. se sen tuijotus siinä tupakkkaa poltellessa oli aika inha :eek:
 
jaa
ehdottomasti pahin tilanne oli ampuvavälikohtaus, johon jouduin sivullisena. Yksi ihminen kuoli ja toinen loukkaantui. Vasta jälkeen päin iski paniikki kuinka lähellä hengenlähtö oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Mä oon ollut miinakentässä, upposuossa, osoitettu aseella, luotilinjalla, narkkitappelussa jne. Turha niitä miettiä, elämää se vaan on.
Oikeesti? mitä sä tollasiin tilanteisiin joudut?
Töissä :D Vissiin hieman kieroutuneita uravalintoja..
Pakko vielä kysyy, viihdytkö töissäsi? HEH! :heart: :eek:
 
Naapurista karannut sonnimullikka ajoi mut sarvet tanassa lautatapulin päälle.
Ette ikinä arvaa miten ketterästi pääsin sinne ylös vaikka mulla oli tossut jalassa ja laatikollinen mansikoita sylissä ja jalka tukisiteessä kun polvi oli nuljahtanut pois hyvästä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja allu:
Alkuperäinen kirjoittaja et tälleen:
olin joitakin vuosia sitten rautakaupan kassalla töissä, kun joku mies osti jeesusteippiä, ja kerto kassalla mulle et täl hän teippaa mun pään ympäri...
pelotti lähtee töistä iltavuorosta
hyi :eek:
No oikeesti, kamalaa.. "Kivoi" ihmisiä sitä tässä maailmassa onkin. :'(
 
vieras
ravintolassa töissä olessa vanhemmat humalaiset miehet ovat pelottaneet,kun eivät ole uskoneet että en tarjoile heille enää alkoholia.silloin ovat alkaneet huutamaan ja tulemaan liian lähelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Naapurista karannut sonnimullikka ajoi mut sarvet tanassa lautatapulin päälle.
Ette ikinä arvaa miten ketterästi pääsin sinne ylös vaikka mulla oli tossut jalassa ja laatikollinen mansikoita sylissä ja jalka tukisiteessä kun polvi oli nuljahtanut pois hyvästä!
Sorry, naurattaa! :LOL:

Sua ei varmaan? ainakaan silloin.

 
Pahin on ehdottomasti ammuskelu meidän koulussa. Ei silloon tiedetty mistä on kyse, kun koulusta poistuttiin, mutta karmea totuus selvisi vähitellen.

Mä olen baarissa töissä ja siellä on joskus tullut vähän uhkaavia tilanteita. Mutta ei sitä siinä ajattele, kun menee tappeluun väliin vaan sinne vain menee. Yks tilanne oli sellaanen, että kahdelle miehelle tuli suukopua. Toinen kuitenkin yritti ottaa rauhallisesti ja vältteli toista. No tämä toinen vain räyhäs ja räyhäs. Mä menin miesten väliin kasvot tätä räyhääjää päin, koska mä tiesin että voin aivan rauhas olla selkä sitä toista päin eikä mulle käy kuinkaan hänen toimestaan. Mutta jos olisi kääntänyt selän sille toiselle, niin olisi voinut tulla puukosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Naapurista karannut sonnimullikka ajoi mut sarvet tanassa lautatapulin päälle.
Ette ikinä arvaa miten ketterästi pääsin sinne ylös vaikka mulla oli tossut jalassa ja laatikollinen mansikoita sylissä ja jalka tukisiteessä kun polvi oli nuljahtanut pois hyvästä!
Sorry, naurattaa! :LOL:

Sua ei varmaan? ainakaan silloin.
Ei kyllä naurata ainakaan mua. Joku sonnimullikka on sellaanen, että sitä saa ihan tosissaan varoa.
 
huvittunu
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Naapurista karannut sonnimullikka ajoi mut sarvet tanassa lautatapulin päälle.
Ette ikinä arvaa miten ketterästi pääsin sinne ylös vaikka mulla oli tossut jalassa ja laatikollinen mansikoita sylissä ja jalka tukisiteessä kun polvi oli nuljahtanut pois hyvästä!
Onneksi sillä oli vain sarvet tanassa...
 
allu
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Alkuperäinen kirjoittaja allu:
Alkuperäinen kirjoittaja et tälleen:
olin joitakin vuosia sitten rautakaupan kassalla töissä, kun joku mies osti jeesusteippiä, ja kerto kassalla mulle et täl hän teippaa mun pään ympäri...
pelotti lähtee töistä iltavuorosta
hyi :eek:
No oikeesti, kamalaa.. "Kivoi" ihmisiä sitä tässä maailmassa onkin. :'(
mul tuli iha kylmii väreitä tosta. yök... :(
 
tiitu the redhead
nuorempana läksin kaverin kanssa baarista ja seuraamme lyöttäytyi joku jätkä... olimme kävelemässä pimeän lähiön läpi kun tyyppi alkoi hokea että hänellä on ase ja ampuu meidät...
 

Yhteistyössä