Kenellä paras/osuvin/hauskin nikki?

Meitä nimimerkkejä on niin paljon. Mietin , kenellä on mielenkiintoisin /hauskin nimimerkki. Sellainen jonka juttuja haluaa avata jo nimimerkin takia(ainakin aluksi).

Mä tykkään nimimerkeistä Tiimarivihko ja Hyacint bucket.. Ne on hauskoja jo itsessään. En toki tiedä ovatko kantajansa sellaisia, kun en täällä kuitenkaan niin paljon pyöri(en ainakaan ihan hirveesti). Hyacint Bucket kyllä tuntuu myös viestiensä perusteella aika symppikseltä. Tiimarivihkon viestejä ei juuri muistu mieleeen.

Entäs teitä? Kenen viestin avaisitte pelkän nimimerkin takia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Aurinkokunnalla on yleensä hauskoja juttuja kerrottavanaan.

Mutta siis ei ole kettään, jonka alotuksia pelkästään nimimerkin takia avaisin.
Ja sulla on ihana profiiliteksti. =) Käväisin kurkkimassa.
Se on palstalta kopioitu. B)
Palstalla oppii.. B)

Helloshitty on kans aika hyvin keksitty nikki. Ajankohtainen, mutta kantaaottava. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Riipputisurupuska, lehmätkin lentää, kärppänä heinälatoon, kakkasin mariskooliin, pyyhin pyllyni reimatecciin, onhan noita hauskan kuuloisia nikkejä vaikka mitä.
Mä vietän näemmä palstalla ihan liian vähän aikaa , kun en ikinä ole huomioinu esim. nikkiä pyyhin pyllyni reimatecciin. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Riipputisurupuska, lehmätkin lentää, kärppänä heinälatoon, kakkasin mariskooliin, pyyhin pyllyni reimatecciin, onhan noita hauskan kuuloisia nikkejä vaikka mitä.
Mä vietän näemmä palstalla ihan liian vähän aikaa , kun en ikinä ole huomioinu esim. nikkiä pyyhin pyllyni reimatecciin. :LOL: :LOL:
No joku sen taisi ihan vaan vitsinä vääntää, kuten myös ton kakkasin mariskooliin, mut nähty on. :D
 

Yhteistyössä