Jos saisit 10000e, miten tuhlaisit ne päivässä?

Asuntoon tai mihinkään pankkirahastoihin et saisi laittaa.

Mä en oikein tiedä. Ehkä lähtisin jonnekin lämpimään lomalle perheen kanssa. Tai uusisin keittiön kaapit. Ostasin uuden kirjahyllyn...

Mitä te tekisitte 10 000 eurolla, jos päivässä pitäs päättää mitä niille teette?
 
Auto. Aika helppo.

Jos jotain saisi jäädä yli tai vastaus ei kelpaa niin sohva+hylly ainakin tarvittaisiin, lastenvaunut. Konetta vois päivittää. Muutakin sisustusrompetta vois hommata ja laittaa uutta pikkuvempeleet keittiöön (siis mikro, tehosekoitin jne) ja sitten jos jää aikaa niin vois vähän vaikka vaatteitakin shoppailla.

Taitaisi loppujen lopuksi jäädä vajaaksi tuo summa :)
 
fgh
Laittasin koko porukalle vaatekaapit uusiksi ja Sitten tehtäis kaikkea mitä ollaan aina haluttu tehdä kotona tai kylillä, mutta ei vaan ole ollu rahaa ;) Vaikka se tandemhyppy laskuvarjolla yms..
 
Jos ihan itteeni pitäisi laittaa ja aikaa 1vrk vissiin... Niin käyttäisin extreme kaunistautumiseen esim. laseria ihoon koko kehoon niin että joka *hel%4* väriläikkä ja pilkku saataisiin pois!!! Sitten hampaita huoltaisin samaan syssyyn ja ehkä vähän laseria myös vanhenneisiin ihokohtiin kiinteyttämään:)
Jos jäisi tonneja vielä niin kyllä mä leikkauttaisin jotain. esim. kaunistuttaisin polvia tms.

Ei pidä ymmärtää väärin. Pidän itseäni ihan sirpsakkana kun olen hoikassa kunnossa.. Mutta näen kyllä mitä pitää korjata jos mahdollisuus olisi.
 
ostaisin käytetyn auton, tekisin vaatehuoneen kahden makuuhuoneemme väliin, haluaisin parvekkeelle sellaista isoa laattaa lattiaan ja uudet kalusteet, ostaisin ruokapöydän + tuolit, uusi sohva, mä voisin kyllä jatkaa tota listaa loputtomiin :D
 
jeeee!! huomenna tulee lottovoitto!
hankkisin kotiin kunnon crosstrainerin, spinningpyörän, juoksumaton ja käsipainoja! Ostaisin vaatteita, pojalle jotain kivaa, miehelle vaatteita, syötäisiin kunnolla hyvässä ravintolassa ja ottaisin molempien vanhemmat ja sisarukset mukaan :)
 
käynnistäisin ison metelin kera semmoisen yhdistyksen, joka pyrkisi saamaan naisväen ymmärtämään, ettei heidän vattanahoissaan ja tisseissään ole mitään vikaa!

(Tuhlaustahan se olisi, kun eivät ne kuitenkaan viitsisi uskoa...)
 

Yhteistyössä