Hakutulokset

  1. nöppönen

    brion nukenvaunut, rengas rikki

    Tietääkö joku, onko näihin saatavissa varaosia? Muuten täysin ehjät vaunut, muut yksi rengas rikki ja sekös tyttöä harmittaa. Ei tee mieli ostaa kokonaan uusia vaunuja nukkeleikkeihin, mutta ei tunnu löytyvän mistään pelkkää rengastakaan. Vai löytyykö?
  2. nöppönen

    Mitä talvivarusteita hankitalistalla?

    Lapsille kengät ja toppavaatteet pitäis hommata, en löytänyt keväällä alennusmyynneistä mitään kivaa niin pitää hankkia nyt. Tänään kävin ostamassa kierrätyskeskuksestä esikoiselle monot, sukset, sauvat ja hokkarit. Tytölle luistimet ja monot. :) Tais tosin pojan liikuntasuunnitelmassa olla...
  3. nöppönen

    Banned

    Onko nimimerkin alla ennen näkynyt teksti banned, jos henkilö on bannattuna?
  4. nöppönen

    Leviääkö muiden koristevattupuskat hillittömästi?

    Leikkelen tuota keväällä (väliin on testannut leikata syksyllä jo) ja silti tuo puska on ihan järkyttävän iso loppusyksystä. Ei auta vaik kynii ihan lyhkäseks ja kun toimii niin loistava näköesteenä niin en kokonaan henno hävittääkään. Mitähän tuolle osais tehdä?
  5. nöppönen

    Pakko kysyä, lemmikeistä.

    Tuota kissa juttua ja niiden liikkumista on lähiaikoina puitu useammassakin ketjussa. Viimeisimmässä eläimet luokiteltiin perheenjäseniksi mitä ne toki ovatkin, mutta samanvertaiseksi ihmisen kanssa. Esim niin, että vapaana olevan kissan ampuminen on sama kuin päästäisi naapurin lapsen päiviltä...
  6. nöppönen

    Tietäiskö joku mikä leffa?

    Elokuvassa on pariskunta joista jompi kumpi kuolee (muistaakseni mies) ja palautuu maan päälle, mutta hältä unohdetaan tyhjentää muisti tms..
  7. nöppönen

    Tuntuu ettei voi hengittää kun sattuu niin..

    Mieheltä poistettiin virtsarakon kasvain perjantaina ja eilen kävi lääkärissä kuulemassa sit kuulemassa asiasta lisää. En kuullut miehestä ennen aamuyötä ja silloin hän oli humalassa, kertoi miten rakastaa ja sanoi, että hänen elämänsä on ohitse. Serkkunsa soitti mulle juuri ja kertoi, että oli...
  8. nöppönen

    apuja, biisi hukassa..

    Nyt voi tulla hankala, ei kavereiden kanssa tuossa peliä katsellessa muistettu biisistä kuin se, attä siin lauletaan jossain välissä vain o oh oh oh, o oh oh oh (tai jotain tähän tyyliin) ja se nopeutuu sitten hieman. luultavasti siinä biisissä on ihan sanojakin, mutta kun ei just tähän hätää...
  9. nöppönen

    Virtsarakon syöpä

    Miehellä todettiin eilen, tiedän, että yleensä ennuste on hyvä ja niinpoispäin, mutta pelottaahan se silti. :( Ensi perjantaina poistavat "massaa" rakon pinnalta. Kuinka monen miehellä tai itsellä tällainen on ollut ja miten on mennyt?
  10. nöppönen

    Canal+ ja lisäkortti?

    Onko canalin kanavapakettiin saatavana lisäkorttia? Näin esim plusTv:llä, mutten ainakaan löydä tuolta sivuilta mitään saako sivu/lisäkorttia canalille. Tietääkö kukaan?
  11. nöppönen

    Te keiden lapsilla ollut oppimisvaikeuksia..

    Meillä esikoisen tilanne viel epäselvä, että jatkaako toiselle luokalle vai kertaako ykkösen. Itse en oikein tiedä mille kannalle kallistun ajatuksineni. Poika osaa lukea ja kirjoittaa jonkin verran. Tupla konsonantit sanoissa tuottaa ongelmia ja joskus tavutus. Matikka sujuu. Kuullun/luetun...
  12. nöppönen

    Miesten kuvia?

    Mietin kun täällä päivästä toiseen näitä ulkonäkö ketjuja pyörii, niin onko täällä ollut omista miehistä kuvia? Makuja kun on meillä naisillakin monia ja silti se oma mussukka miellyttää yleensä silmää kummasti :)
  13. nöppönen

    Mitä teidän lauantai-iltaan?

    Minä juon olutta ja katson Hunger games leffaa.. mietin, että lähtiskö myöhemmin käymään yhdellä ulkosalla vai jatkaisko leffalinjalla :D
  14. nöppönen

    No voi sun.. Pikkanen ongelma

    Mun mieshän on järjestänyt meillä yllätyshäitä tälle kesälle.. tai siis joo tiedän, että häät on tulossa tottakai, mutta päivä ja paikka on multa tarkoin salattu. Yksi vieraista tarvitse häiden ajankohtaa tietoonsa, että voi kesälomiaan varata sinne ja sain sitten sitä kautta tietää milloin häät...
  15. nöppönen

    Mitäs suunnitelmissa tänään?

    Esikoinen viety kouluun kklo 9 ja sitten kuumeisen kuopuksen kanssa käytiin pakolliset ruokaostokset hoitamassa. Väkerrettiin ruokaisa salaatti (tuli muuten tosi hyvää :p ) ja nyt pitäis vaihtaa isän takkii vetoketju. Sitten esikoinen koulusta ja pappa hakee poikaa pilkille :)
  16. nöppönen

    Mitä teidän miehet tekee työkseen? Entä sinä?

    Itse olen työtön tällä hetkellä, syksyllä pääsen toivon mukaan opiskelemaan. Miehellä on piha-alan yritys. Suunnitelevat ja tekevät ihmisten pihoja.
  17. nöppönen

    Mulla on armoton talokuume!!

    En voi lopettaa noiden sisustuskuvien katselua ja jonkinlainen pesänrakennusvietti puskee päällensä vaikka ehkäisykin jätetään pois vasta kesän lopulla :ashamed: Ois jo niin ihana päästä rakentamaan jne, vaikka tiedän, että siihen menee viel jonkin ( :snotty: ) aikaa.. tonttiakaan kun ei ole...
  18. nöppönen

    Ei verotettavia palkkatuloja suomesta?

    Onko kenelläkään tilannetta, että puolison tulot ovat ulkomailta ja näitä ei veroteta suomessa? Miten tällaiset tulot huomioidaan esim mahdollisien tukien kanssa? Vähän vielä pihalla näistä asioista ja juu menen kyllä ihan virastoista suoraan kysymään, mutta mietin vaan jos jollain olis...
  19. nöppönen

    Argh, auttakaa nyt aivotonta. Nokiasta iphoneen siirtyminen ja puhelinmuistio?

    Pitäis saada siis muistikortilta numerot koneelle, jotta ne voi sit siirtää iphonelle. Piuhaa ei satu hommaan olemaan, onnituuko mitenkään bluetoothin avulla? Ja jos joku on kyseisen operaation tehnyt niin voisiko ystävällisesti selittää silleen vaihe vaiheelta :ashamed: Toki vois toimia...
  20. nöppönen

    Ympärileikkauksista?

    Minulla ei ole mitään käsitystä miten suomessa toimitaan kyseisen operaation kanssa.. onko sellaista edes saatavissa? Tuli asia vaan puheeksi miehen kanssa enkä ole ikinä asiaa sen kummemmin miettinyt.

Yhteistyössä