No voi sun.. Pikkanen ongelma

Mun mieshän on järjestänyt meillä yllätyshäitä tälle kesälle.. tai siis joo tiedän, että häät on tulossa tottakai, mutta päivä ja paikka on multa tarkoin salattu. Yksi vieraista tarvitse häiden ajankohtaa tietoonsa, että voi kesälomiaan varata sinne ja sain sitten sitä kautta tietää milloin häät on (joo, olin utelias :ashamed:).

Meidän hääpäivä on 4.8. Sinällään ei asian kanssa ole ongelmaa, mutta me ollaan lähdössä häämatkalle viikoksi suoraan häistä ja täällä alkaa koulut 9.8. Lapset on menossa isälleen tuoksi viikoksi, mutta voinko mä olla pois täältä kun koulu taas alkaa ja kuopuskin aloittaa sit eskarin (tosin se taitanee alkaa viikon myöhemmin?). Mietin lähinnä tuota esikoista, että onko hälle inhottava palata kesälomalta kouluun, jos minä en oo täällä tai onko paha teistä, jos lapsi menee isältää kouluun ja minä palaan suomeen sitten muutama päivä myöhemmin?

Taidan tehdä asiasta itselleni liian hankalan. Tiedän, että ex hoitaa lapset moitteettomasti ja samalla tavalla on vanhempi. Olen vaan niin tottunut olemaan paikalla kun tällaista tapahtuu.
 
....
Ihan varmasti sun mukulat ymmärtää tilanteen ja arvostaa. jos ei nyt niin ehkä sit vähän vanhempana.

Turhaan stressaat. Anna sen isän nyt vaan hoitaa ne asiat jos se kerran haluaa osallistua.

Ja nauti, hyvä ihminen, kun kerran joku muu jaksaa nähdä vaivaa häisen eteen ja järjestelee kaiken valmiiks :D
 
Ihan varmasti sun mukulat ymmärtää tilanteen ja arvostaa. jos ei nyt niin ehkä sit vähän vanhempana.

Turhaan stressaat. Anna sen isän nyt vaan hoitaa ne asiat jos se kerran haluaa osallistua.

Ja nauti, hyvä ihminen, kun kerran joku muu jaksaa nähdä vaivaa häisen eteen ja järjestelee kaiken valmiiks :D
Mulle tuli eilen tosi paha mieli kun älysin, etten tule olemaan täällä kun koulu alkaa, jos nyt tuon miehen suunnitelman mukaan mennään. Tänään sitten aloin miettimään, että ehkä teen asiasta tosissaan turhan hankalan. Tulee vaan niin haikea olo, jos en ole paikalla.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25980260:
Mulle tuli eilen tosi paha mieli kun älysin, etten tule olemaan täällä kun koulu alkaa, jos nyt tuon miehen suunnitelman mukaan mennään. Tänään sitten aloin miettimään, että ehkä teen asiasta tosissaan turhan hankalan. Tulee vaan niin haikea olo, jos en ole paikalla.
Otat puhelimen kouraan siel eteläs ja soittelet vanhimmalle muksulle ekan koulupäivän jälkeen ja kyselet et miten meni :)

Kyllä ne lapset tietää ettei se äiti ikuisesti oo poissa jos nyt kerran ottaa viikon loman ihan vaan omalle parisuhteelleen.
 
:ashamed: Enkä mä käytännössä olisi poissa kun esikoisen kaksi ekaa koulupäivää. Koulu alkaa torstaina ja me tullaan sit lauantaina takas. Mulle tulee vaan näissä asioissa niin helposti riittämätön olo, jos en ole paikalla näissä. Mies sanoi, että teen asioista liian monimutkaisia, eikä se edes tiedä, että pohdin tätä.. Mun kun ei kuuluisi sitä hääpäivää tietää :snotty:
 

Yhteistyössä