Ympärileikkauksista?

???
Terveydellisistä syistä saa. Mieluusti katsotaan kuitenkin tuonne koluikään jos esinahka itseksiään löystyisi, eikä olisi kiinnikkeitä.

Uskonnollisista syistä ei kyllä tietoa.
 
???
Mun mies on leikattu ja ihan on pellavapäinen suomalainen. Poikaa nyt seuraillaan et kuin käy. Tuo kireys kun kulkenut miehen suvussa, omalta isältään on myös leikattu.
 
meidän poikamme
Meidän poika on ympärileikattu 3kk iässä, lääkärinä toimi Dan Apter, väestönliiton ylilääkäri. Me ympärileikattiin kulttuurisista syistä (ei uskonnollisista) maksoi 200€ ja oli todella ammattilainen :)

Tyytyväisiämme olemme kaikki
 
Alkuperäinen kirjoittaja meidän poikamme;25705929:
Meidän poika on ympärileikattu 3kk iässä, lääkärinä toimi Dan Apter, väestönliiton ylilääkäri. Me ympärileikattiin kulttuurisista syistä (ei uskonnollisista) maksoi 200€ ja oli todella ammattilainen :)

Tyytyväisiämme olemme kaikki
Kiitos. Omaa poikaa ei ole leikattu, mutta kireästä esinahasta on kärsinyt koko pienen ikänsä ja tänään sitten huomasin, että asinahka on osaksi kasvanut kiinni terskaan. Huomenna pitää soitella pojan lääkärille. Toki tiedän, että tämä korjataan, eikä aloitus oleellisesti tästä tilanteesta johdu.
 
asddsa
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25706030:
Kiitos. Omaa poikaa ei ole leikattu, mutta kireästä esinahasta on kärsinyt koko pienen ikänsä ja tänään sitten huomasin, että asinahka on osaksi kasvanut kiinni terskaan. Huomenna pitää soitella pojan lääkärille. Toki tiedän, että tämä korjataan, eikä aloitus oleellisesti tästä tilanteesta johdu.
Pojan ikä? Kyllä se käytössä venyy.

Mies ilman esinahkaa menettää 90 % tuntemuksistaan. Sitäkö haluat lapsellesi.

Itse toisaalta pidän ympärileikatuista tytöistä enemmän, joten ei pitäisi arvostella.
 
Mulla on useampi lapsi joista kaksi on poikia. Toisella heistä ollut aina ns. tiukka esinahka ja vasta nyt n.13-vuoden iässä alkanut ongelma kuulemma helpottamaan. Nuoremmalla pojalla ei vastaavaa ongelmaa. Joka tapauksessa, yleensä aika hoitaa nuo asiat...
 
Pojan ikä? Kyllä se käytössä venyy.

Mies ilman esinahkaa menettää 90 % tuntemuksistaan. Sitäkö haluat lapsellesi.

Itse toisaalta pidän ympärileikatuista tytöistä enemmän, joten ei pitäisi arvostella.
Kyllä mä tiedän, että venyy, se nyt vaan on ihan kasvanut kiinni terskaan..siis esinahka ja terska on osaksi samaa, on iho kiinni. Enkä ole olettanut että poikaa ympärileikataan ellei ole pakko tuon esinahan takia, mutta korjattava se joka tapauksessa on. Tämä aloitus on tehty ihan muista syistä.
 
"vierailija"
Lapseni isältä leikattiin kun hän oli 5v. Ihan mukava vehje siitä oli tullut :). Pojalla on joitain mun mielestä kiinnikkeitä, en tiiä missä iässä kannattais ottaa leikkaus puheeksi. Poika ei kärsi tuosta kiinnikkeestä, mutta joudun joskus puhdistamaan hänen pippeliään tuon kiinnikkeen takia.
 
Jep. Ne norsunkorvat voi leikata pois. On paljon nätimpi ilman. Klitoris voi jäädä. Tai no kyllä sekin kannattaa leikata. Voi kasvaa sellaiseksi ällöttäväksi minikulliksi. Hyi.
Klitoriksen tehtävä on olla minikulli ja tuottaa naiselle orgasmi. Sori jos et sitä tiennyt. Niiden häppäreiden tarkoitusta minäkään en tiedä, lienee jotkin koristeet. Toisilla ne on kauniimmat ja näyttävämmät kuin toisilla, miehillä on varaa valita jos alapään perusteella haluaa naisensa valita. Reikä taitaa olla kaikilla suunnilleen samanlainen about.
 
Se klitoris jastkuu kyllä senttejä syvemmälle. Ei se pelkkä ulkoinen osa sitä orgasmia saa aikaan. Sen voi hyvin typistää.
En puhunutkaan klitoriksen kohdalla mistään pelkästä ulkoisesta osasta. Mutta mitä näkyvämpi ulkoinen osa, sen hekumallisempi orgasmi. Tai ei välttämättä, riippuen tekniikasta. Sinäkö et haluaisi suoda sitä naiselle, kun puhut typistämisestä provoillaksesi?

Samaan syssyyn miehenkin peniksestä voi sitten varmaan leikata puolet pois? Kun se jatkuu pidemmälle joka tapauksessa?
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia ja Dongxi
Pojan ikä? Kyllä se käytössä venyy.

Mies ilman esinahkaa menettää 90 % tuntemuksistaan. Sitäkö haluat lapsellesi.

Itse toisaalta pidän ympärileikatuista tytöistä enemmän, joten ei pitäisi arvostella.
Liian kireä esinahka on lääketieteellinen ongelma, jolla voi olla hyvinkin vaikeat seuraukset. Kaikki eivät "käytössä parane" itsestään. Ja ei pidä liioitella, 90% tunnonmenetys on jo enemmän kuin liioittelua, se on potaskaa.
 
asddsa
En puhunutkaan klitoriksen kohdalla mistään pelkästä ulkoisesta osasta. Mutta mitä näkyvämpi ulkoinen osa, sen hekumallisempi orgasmi. Tai ei välttämättä, riippuen tekniikasta. Sinäkö et haluaisi suoda sitä naiselle, kun puhut typistämisestä provoillaksesi?

Samaan syssyyn miehenkin peniksestä voi sitten varmaan leikata puolet pois? Kun se jatkuu pidemmälle joka tapauksessa?
Mitä isompi klitoris/kulli, sitä parempi orgasmi. Älä puhu paskaa.

Etkö itse soisi lapsillesi sitä, kun olet innokkaasti silpomassa vauvoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meidän poikamme;25705929:
Meidän poika on ympärileikattu 3kk iässä, lääkärinä toimi Dan Apter, väestönliiton ylilääkäri. Me ympärileikattiin kulttuurisista syistä (ei uskonnollisista) maksoi 200€ ja oli todella ammattilainen :)

Tyytyväisiämme olemme kaikki
Ootte ihan helvetin sairaita. Silvotte lapsen ilman pätevää syytä, hävetkää
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="vierailija";25706070]Lapseni isältä leikattiin kun hän oli 5v. Ihan mukava vehje siitä oli tullut :). Pojalla on joitain mun mielestä kiinnikkeitä, en tiiä missä iässä kannattais ottaa leikkaus puheeksi. Poika ei kärsi tuosta kiinnikkeestä, mutta joudun joskus puhdistamaan hänen pippeliään tuon kiinnikkeen takia.[/QUOTE]

Minä putsannut kanssa kun poika oli pienempi, sittemmin neuvonut poikaa itse venyttelemään ja putsaamaan ja sit eilen illalla kun aloin viel uudestaan näyttämään miten sitä kannattaa hellästi venytellä, niin huomasin, että se onkin osaks kiinni siinä terskassa. Huomenna soitan pojan lääkärille, että miten tuon kanssa toimitaan. Se nyt on selvä, että se esinahka pitää saada irti siltä kohti, muusta en tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25706606:
Minä putsannut kanssa kun poika oli pienempi, sittemmin neuvonut poikaa itse venyttelemään ja putsaamaan ja sit eilen illalla kun aloin viel uudestaan näyttämään miten sitä kannattaa hellästi venytellä, niin huomasin, että se onkin osaks kiinni siinä terskassa. Huomenna soitan pojan lääkärille, että miten tuon kanssa toimitaan. Se nyt on selvä, että se esinahka pitää saada irti siltä kohti, muusta en tiedä.
Tämä on hyvä juttu, lääketieteellinen syy on ainoa hyväksyttävä syy leikata esinahka.

Muussa tapauksessa se on lähes pahinta sadismia mitä voi tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi

Yhteistyössä