Mitä teidän lauantai-iltaan?

Pienin nukkuu ja iskä lukee Harry Potteria isommille. Tuumailin tässä, josko jois yhden
siiderin.. Edellisestä on nimittäin melko kauan, kun olin raskaana ja nyt imettänyt pitkään.
Että repäisiskö sitä lauantain kunniaksi :D Kotona menee siis tämä ilta.
 
No tossa äsken vihdoin kotiuduttiin ja lapset alko vielä koristella pajunoksia...
Mä istahdin jo soffalle rentoutumaan.
Kohta patistan nuo muksut unten maille ja itse varmaan simahdan aika pian perässä, kun ei oo mieskään seurana.
 
"mii"
Kaks lapsista pelaa x-boxia ja kaksi lasta tuossa selän takana Galeidosta. Itse notkun koneella ja mietin pitäiskö vielä syödä jotain vai ei. Kohta nukkumaan koko sakki.
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25988098:
Minä juon olutta ja katson Hunger games leffaa.. mietin, että lähtiskö myöhemmin käymään yhdellä ulkosalla vai jatkaisko leffalinjalla :D
Löysitkö hyvätasoisen kopion? Mä latasin yhden, mutta osoittautui niin sumeaksi, etten halunnut pilata leffakokemusta. Äänikin särisi jatkuvasti.
 
Vietän synttäri-iltaa yksikseni kotosalla, huomenna työpäivä. Olen todella iloinen, että niin moni on minua muistanut. Liki sata onnentoivotusta jo tullut yksin facessa. :p

Vieraita kävi ja nyt on olo niin intopiukee, että miten tästä malttaa nukkumaan edes asettua?!
 
IhanaValo
Mies lähtee pian töihin, lapset nukkuu ja niin taidan pian miekin, on nimittäin aikas väsy olo. Ja toivon että aamulla sais nukkua piiiitkääään..tai no, jos ainakin kasiin :)
 
Parisuhteelle aikaa
Toivon, että lapset nukahtaisivat tänään ajoissa. HALUAN SEKSIÄÄÄÄÄ!
Edellisestä kerrasta on ainakin kuukausi. :(
Meillä on niin toivottoman vähän aikaa parisuhteelle nykyään, kun yksi lapsistamme nukkuu vain 7h/vrk. :(
 
"vieras"
Oon pitkästä aikaa yksin kotona, joten ilta menee ihan vaan rentoutuessa.
Koitan päästä aikaisin nukkumaan, töissä ollut aika hulinaa viimeiset pari viikkoa ja veto on aivan pois.
 

Yhteistyössä