Hakutulokset

  1. strawberry

    saako lapsenne tuoda letut omasta huoneestaan esim. olkkariin?

    Kun lapset olivat vielä ihan pieniä, silloin saivat tuoda. Mutta nyt PYRITÄÄN siihen, että lelut pysyy omassa huoneessa.
  2. strawberry

    tiedätkö oletko itse ollut vahinkovauva,vai päätöksen tulos???

    voiko kukaan olla vahinko? eihän kukaan "vahingossa" sekstaile.. Ite oon kans "vahinko", mutta luulenpa että jos vanhempani olisit tienneet minkälaisen ihmisen pystyvät siittämään, niin he olisivat tehneet sen jo aiemmin. :laugh:
  3. strawberry

    Saatko vanhemmiltasi joululahjan? entä miehesi?

    minun vanhemmat antavat meille jotain yhteistä (toivotttavasti tänäkin vuonna, pliiiis). miehen äiti on joskus antanut meille jonkun yhteisen lahjan, mutta ei joka vuosi.
  4. strawberry

    Mikä on lähikuppilasi nimeltään

    fifty sixty taitaa olla lähin noista kolmesta räkälästä.
  5. strawberry

    Mä en tiedä, mitä pitäis ajatella nyt:-(

    Lapsesi ehkä luottaa, että hädässä vanhemmat auttavat! Ja jos muut keinot eivät auta niin miksei rikosikmoitusta voi tehdä?!
  6. strawberry

    Kukas sää oot? =)

    S.T.R.A.W.B.E.R.R.Y.: Sairas ja Tuntemattoman Rohkea Astmaatikko joka Wanhentuu, Bilettää, Elvistelee Rajun Rohkeasti ja Yrjöää! :laugh:
  7. strawberry

    miksi miehet ovat idiootteja?

    tässä vastaus! Kun Jumala oli luonut miehen ja naisen... Hän sanoi: -Tässä olisi vielä kaksi ihmisen osaa jäljellä... ensimmäinen on penis. Aatami heti vastasi: Minä haluan sen! Minä haluan sen! Ja niin mies sai peniksen ja meni innoissaan piirtelemään hietikolle pissakuvia. Eeva kysyi: -Mitäs...
  8. strawberry

    Miksi ton tytön hiukset ei kasva? (turhaakin turhempi)

    Miehen siskolla alkoi kuulemma tukka kasvaa jotain about kolme vuotiaana (siis niinku ihan kunnolla). ja nyt tällä henkilöllä varmaan maailman paksuin tukka. Ja ehkä takapuoleen asti pitkä. Että kyllä ne kutrit siitä kasvaa... mun siskontytön tukka on ollu jo laitoksella melkeen olkapäille asti!
  9. strawberry

    Onko täällä muita laiskoja

    mä olen kans koko päivän aloittanu siivouksia, mutta jotenki sitä vaan jämähtää tähän koneelle (en siis ole ollu koko päivää koneella). Äsken sain sen verran tehtyä, että imuroin. oikeesti laiskottaa... ja viiden maissa pitäis lähtee töihin.
  10. strawberry

    Tasan kuusi vuotta sitten...

    Jos mä jätän tän sivun tähän koneelle auki, kun mies tulee töistä... niin ymmärtäisköhän sekin alkaa piilottelee sormuksia (tai yksikin riittäis) leipien väliin.... ;)
  11. strawberry

    Laitetaampa oma ja miehen ikäPINO!

    Minä 25 ja mies 27
  12. strawberry

    Oletteko kertoneet lapsenne nimen jo ennen ristiäisiä?

    esikoisen nimi kerrottiin keskolassa hoitajille ja parille kummille, koska kummit asuvat n. 300 km päässä ja ostivat kastelahjan johon tuli kaiverrus. Kuopuksen nimeä emme kertoneet kellekään.
  13. strawberry

    huolimattomuuttako? (päiväkoti)

    Ajatelkaa... meidän lasten tarhassa on muutama puu, jossa lapset saavat kiipeillä jos itse sinne pääsevät. Siellä on sovittu, että mitään pyöriä yms. ei saa puun alle viedä (josta voisi nousta oksalle) eikä kovin korkealle saa kiivetä. Minusta nämä kiipeily- jutut ovat vain hyväksi lapsille...
  14. strawberry

    huolimattomuuttako? (päiväkoti)

    jos pihalla on vaikka 30 lasta, niin ei kai missään päiväkodissa voida tietää tarkasti joka hetkellä, missä jokainen lapsi on juuri nyt. Ehkä he katsovat vain että nyt nuo (pekka, viljo, tauno ja kusti) menivät laskemaan mäkeä ja nuo 5 tyttöä menivät kiipeilytelineen taakse. Eivät hoitajat...
  15. strawberry

    mun mielestä..

    Tätä peesaten!!!
  16. strawberry

    Jokos kesävetimet on lähteneet talvisäilöön?

    Kesäkengät oon jo laittanu varastoon. Ja osan kesävaatteista, mutta kylläpä ne taitaa joutaa jo kaikki kesävaatteet narikkaan. Kyllä se syksy nyt tulee!
  17. strawberry

    Vissiin pakko lopettaa imetys.. vai onko?

    Kun omat lapseni ovat olleet pieniä, niin olen lypsänyt maitoa heille... imetys kun ei meinannut millään onnistua. Tottahan se oli vähän työläämpää, mutta tämä toimi meillä ainakin ihan hyvin, eikä tarvinnut heti alkaa korvikkeita käyttää. Tissimaitoa ovat saaneet n. 3kk asti.
  18. strawberry

    Onko oikein ettei joihinkin kauppoihin voi PALAUTTAA

    Ja tämä palautusoikeus koskee kuulemma tarjoustuotteitakin, vaikka kaupat yleensä mainostavat, että tarjoustuotteilla ei palautusoikeutta.
  19. strawberry

    Onko oikein ettei joihinkin kauppoihin voi PALAUTTAA

    Tuttuni on töissä yhdessä isommassa kauppaketjussa. Hän on käynyt jonkun kurssin (työpaikan järjestämä), jossa kerrottiin palautusoikeuksista yms. Meille tämä kaveri kertoi, että kaikilla tuotteilla on se 14pv palautusoikeus (ei koske elintarvikkeita). Ja rahat pitää saada takaisin jos ei ole...

Yhteistyössä