miksi miehet ovat idiootteja?

sanokaa nyt,olenko mä väärässä: äitin 60v juhlat ovat viikon päästä, hienot paikat varattu hotellista,ruoat,juomat,puheet..siis kaikki. ja tää torvi on menossa sinne farkuissa ja tosi vanhassa paitapuserossa
:kieh:

suoriin housuihin 'suostui' mun nalkutuksen jälkeen, mut kravatti ei ole laittamassa kuulemma kaulaansa.. voi sun saat.....
 
tässä vastaus! Kun Jumala oli luonut miehen ja naisen... Hän sanoi: -Tässä olisi vielä kaksi ihmisen osaa jäljellä... ensimmäinen on penis. Aatami heti vastasi: Minä haluan sen! Minä haluan sen! Ja niin mies sai peniksen ja meni innoissaan piirtelemään hietikolle pissakuvia. Eeva kysyi: -Mitäs minä sitten saan? -Aivot, Jumala vastasi. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja strawberry:
tässä vastaus! Kun Jumala oli luonut miehen ja naisen... Hän sanoi: -Tässä olisi vielä kaksi ihmisen osaa jäljellä... ensimmäinen on penis. Aatami heti vastasi: Minä haluan sen! Minä haluan sen! Ja niin mies sai peniksen ja meni innoissaan piirtelemään hietikolle pissakuvia. Eeva kysyi: -Mitäs minä sitten saan? -Aivot, Jumala vastasi. :LOL:
aamen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
sanokaa nyt,olenko mä väärässä: äitin 60v juhlat ovat viikon päästä, hienot paikat varattu hotellista,ruoat,juomat,puheet..siis kaikki. ja tää torvi on menossa sinne farkuissa ja tosi vanhassa paitapuserossa
:kieh:

suoriin housuihin 'suostui' mun nalkutuksen jälkeen, mut kravatti ei ole laittamassa kuulemma kaulaansa.. voi sun saat.....
jos se kravatti on ylitsepääsemätön onkelma niin hankkikaa ainakin uus siisti paita... mun mies oli aikanaan kans sellainen et suurinpiirtein dimexeissä lähtee... ensin hommattiin suorat housut ja siihen paita... ja nykyään sit ei tuota puku ja kraka enää mitään ongelmaa...

ja nykysin toi tosimies käyttää jo vaaleanpunaista paitaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
sanokaa nyt,olenko mä väärässä: äitin 60v juhlat ovat viikon päästä, hienot paikat varattu hotellista,ruoat,juomat,puheet..siis kaikki. ja tää torvi on menossa sinne farkuissa ja tosi vanhassa paitapuserossa
:kieh:

suoriin housuihin 'suostui' mun nalkutuksen jälkeen, mut kravatti ei ole laittamassa kuulemma kaulaansa.. voi sun saat.....
jos se kravatti on ylitsepääsemätön onkelma niin hankkikaa ainakin uus siisti paita... mun mies oli aikanaan kans sellainen et suurinpiirtein dimexeissä lähtee... ensin hommattiin suorat housut ja siihen paita... ja nykyään sit ei tuota puku ja kraka enää mitään ongelmaa...
juu, uuden paidan hommaan tietenkin. ja kravatin se on ennenkin vetänyt kaulaansa, ja vetää nytkin ;)
 
tää oli justiin semmonen kysymys niinku: miksi koirat nuolee pallejaan? ja vastaus on molempiin kysymyksiin sama: koska ne voi! :D

kyllä sie sen miehen saat pukeutumaan uuteen paitaan ja krakaan. on tuo sen verran juhlallisempi tilaisuus että kyllä tuommoseen kraka yleensä laitetaan. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
tää oli justiin semmonen kysymys niinku: miksi koirat nuolee pallejaan? ja vastaus on molempiin kysymyksiin sama: koska ne voi! :D

kyllä sie sen miehen saat pukeutumaan uuteen paitaan ja krakaan. on tuo sen verran juhlallisempi tilaisuus että kyllä tuommoseen kraka yleensä laitetaan. =)
:D
 
Mulla oli miehen kans keskustelu siitä, että mun mielestä se on viihteellä käymistä, jos hällä on keikka ja jää sen jälkeen ryyppäämään tappiin asti.
Hänen mielestä se on työtä! Miehellä on oikeakin työ, mutta otti palkatonta, jotta pääsee keikalle, mistä ei saa rahaa.. sen jälkeen jäi juomaan, mutta hänen mielestään sekin osa kuuluu tähän "työhön".
Minäkään en mene ikinä töihin, rupean illat lauleleen karaoketa baarissa ja ryyppään tappiin asti, koska se laulaminenhan on mun työtä, johon kuuluu myös tuo ryyppäys |O
Ei mua muuten haittaa miehen keikat ja baareilut, mutta siinä vaiheessa, ku aletaan palkattomia vapaita ottaan, niin jättäköön ees tuon ryyppäämisen väliin ettei ihan miinukselle mennä.
 
vieras
Se on nyt meidän kaikkien vallassa, jatkuuko se miesten idioottikäytös vai joko meidän sukupolvi osaa kasvattaa pojista yhtä fiksuja miehiä kuin naiset ovat. Jotenkin epäilen :)
 

Yhteistyössä