Miksi ton tytön hiukset ei kasva? (turhaakin turhempi)

  • Viestiketjun aloittaja Salama McQueen
  • Ensimmäinen viesti
Salama McQueen
:LOL: Käyköhän tuo Kekkilän Kasvulannoite- sitä jäi kesältä? :whistle:

Annostelen yhden mitallisen nokkamukiin mehun joukkoon ja huomenna on letti tornin ikkunasta alas asti ja sulhot kiipeilee lettiä pitkin... ;)
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:LOL: Käyköhän tuo Kekkilän Kasvulannoite- sitä jäi kesältä? :whistle:

Annostelen yhden mitallisen nokkamukiin mehun joukkoon ja huomenna on letti tornin ikkunasta alas asti ja sulhot kiipeilee lettiä pitkin... ;)
Se on varmaan ihan hyvä :LOL: Kun oltiin siskon kanssa pieniä niin äiti(joka uskomatonta kyllä oli sairaanhoitaja ja osapäiväinen poppamies :D ) hieroi suihkussa sipulinpuolikasta tukkaan että hiukset kasvas nopeammin :eek: :LOL:
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:LOL: Käyköhän tuo Kekkilän Kasvulannoite- sitä jäi kesältä? :whistle:

Annostelen yhden mitallisen nokkamukiin mehun joukkoon ja huomenna on letti tornin ikkunasta alas asti ja sulhot kiipeilee lettiä pitkin... ;)
Se on varmaan ihan hyvä :LOL: Kun oltiin siskon kanssa pieniä niin äiti(joka uskomatonta kyllä oli sairaanhoitaja ja osapäiväinen poppamies :D ) hieroi suihkussa sipulinpuolikasta tukkaan että hiukset kasvas nopeammin :eek: :LOL:
Heh! Tota mä kokeilen sit heti Kekkilän jälkeen. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Ja vinkit tänne myös, tyttö 1,9 vee eikä juuri tukkaa....Onkohan se oikeesti normaalia??
Kait se on ihan normia. Meillä tyttö nyt vuosi ja kymmenen kuukautta ja nyt vasta ihan yhtäkkiä tukka hulahti! Tähän asti ollut melkein kalju, nyt tukka yltää jo hyvinki pompuloille... :)

 
Miehen siskolla alkoi kuulemma tukka kasvaa jotain about kolme vuotiaana (siis niinku ihan kunnolla). ja nyt tällä henkilöllä varmaan maailman paksuin tukka. Ja ehkä takapuoleen asti pitkä.
Että kyllä ne kutrit siitä kasvaa...
mun siskontytön tukka on ollu jo laitoksella melkeen olkapäille asti!
 
hehhehhee
meillä tyttö 3v6kk ja vasta viimeiset 6kk on saanut saparoille. Otsatukkaa ei ole leikattu koskaan ja nyt on niin pitkä, että yltää silmille, pinnillä laitetaan pois edestä, että näkee, leikata ei!! Että tervetuloa kelkkaan :)
 
mä voin lahjottaa meidän neitoselta.. :D pitäs jo leikkaa etuhiuksia ja sivuilta hiukan .. etuhiukset menee silmille ja sivuilta korviin.. ja neitonen vasta sen reilu 6kk.. mut mä en raaskis leikkaa.. en sit millään.. :/
 
On vissiin aika pieniä nämä teidän neitoset. Meillä kans likka peri minun kitukasvusen tukan. Mulla oli itelläki 3 vuotiaana ihan poikatyttö. Tytölläki alko vasta 3vuotiaana kasvaa ja sittenhän se alkoki kasvaa.. :whistle: Nyt 5,5 v ja sais joka toinen viikko leikata ettei ole otsatukka silmillä. Tänäänkin aamulla taas huomasin että oli silmillä ja eskarissa tietenkin kuvauspäivä... :ashamed:

Niin että ottakaa vaan meidän tytöltä hiuksia. En osaa laittaa sille enkä itelle mitään ponnaria kummempaa.. :/
 
Salama McQueen
Ihanaa, että on toivoa hiusten suhteen! Voi olla, että se tuolla Kekkilän kananpeellä alkoi tuosta hieman tuuheutumaan. :whistle: Epätoivoinen äiti on hankkinut jopa sellaisia minipinnejä, joilla pysyy jopa ihan pieni määrä tukkaa kiinni, mutta ihan vielä ei nekään riitä. B)

Tytöllä on kyllä ripsiä vaikka metrin verran ja muille jakaa, ne karvat on mennyt siis silmiin. :whistle:
 

Yhteistyössä