Hakutulokset

  1. strawberry

    VOI HELVATKUN ROMAANIT!

    siis mikä vois olla törkeempää, ku kaupoissa vartijat seuraa kaikkia mustalaisia! onhan se totta että jotku sieltä varastaa, mutta ei todellakaan kaikki. Jos mä olisin mustalainen ja huomaisin että joku vartija mua seuraa, niin mä varmaan tekisin ostokseni juosten. Saapa nähdä juoksisko se...
  2. strawberry

    Minkä suuren koiran tahtoisit?

    nöffi, pyreneittenmastiffi tai bernhardilainen
  3. strawberry

    Ne joilla ollut tod. rankka raskauspahoinvointi

    ekalla oksensin rv16 asti, tokalla ei tarttenu oksentaa ku ehkä 5 kertaa.
  4. strawberry

    Mitä sanot lapsellesi, jos hän alkaa tupakoida?

    sormi poikki joka kerrasta kun tulee kotiin ja haisee tupakalta!! :kieh: noh, ehkä ei nyt kumminkaan. Mä varmaan ottaisin viikkorahan pois käytöstä. Onneksi menee vielä vuosia ennen kuin lapset on teini-ikäisiä....
  5. strawberry

    Aion hakea avioeroa

    sinuna hakisin ensin asuntoa.
  6. strawberry

    Kuinka moni teistä on ollut alaikäisenä baarissa?

    15v ekan kerran..ja olikos noloa kun rehtori käveli vaimonsa kanssa vastaan. No, onneksi olivat itsekin sellasessa kunnossa että naureskelivat vain. Muuten ois vounu käry käydä!
  7. strawberry

    Elokuvia joita suosittelet muidenkin katsovan?

    Armageddon on ihan ehdoton ykkönen!! näkymätön rakkaus on kans aika hyvä... jos tykkää nyyhkyistä, niin kannattaa kattoo nää.
  8. strawberry

    Nyt kysyn tätä teiltä!

    ONNEKSEMME mummejakin on erilaisia! niinpä! jos meille tulisi tilaisuus päästä reissuun, niin ihan varmasti oma äitini ottaisi tytöt siksi aikaa, jos hänellä ei olisi muuta menoa. :)
  9. strawberry

    Nyt kysyn tätä teiltä!

    sulle varmaan tulee nyt tosi huono omatunto (toisen foorumin kommenteista)... niin sä voisit luovuttaa ne liput vaikka esim. mulle, niin mä voin lähtee siipan kans reissuun. B) Ja tottakai jättäisin lapset mummulaan! meillä lapset ois ainakin enempi ku mielissään jos pääsis viikoks mummulaan.

Yhteistyössä