Nyt kysyn tätä teiltä!

  • Viestiketjun aloittaja sipru
  • Ensimmäinen viesti
sipru
Kun olemme lähdössä mieheni kanssa tammikuussa viikoksi etelän lämpöön ilman lapsia (5v ja 3,5v).

Isovanhemmat tulevat hoitamaan lapsia meidän kotiin ja tiedän että sen puolesta ei mitään vaikeuksia ole.

Sain vain niin musertavia kommenteja eräältä toiselta foorumilta. Huono äiti ym.

Mutta eihän lapsi siitä mitään trumoja saa jos on viikon erossa vanhemmistaan tuttujen ja rakkaiden hoitajien kanssa!!
Jos kotona on muuten perusasiat kunnossa.
 
Missä foorumissa? Anna kun arvaan... Oliko Vauva-lehden Aihe vapaa?
Kuulostais vähän sen palstan tavoilta...
 
Hyvää matkaa! Ihana, että pääsette reissuun! Mekin ollaan suunniteltu kahdestaan lähtevämme sitten joskus kun lapset vähän kasvaa :) . Ei nuo teän lapset oo ollenkaan liian pieniä jäämään hoitoon viikoksi :heart: minusta.
 
äiti
Tottakai te voitte mennä! Ja vielä hyvällä omallatunnolla ku sanotaanhan sitä, että lapsetki tarvitsevat lomaa vanhemmistaan. Ja vielä se, että lapset näkevät et teillä parisuhde on kunnossa ku haluatte lähteä kahestaan johonki.
HYVÄÄ MATKAA!!!
 
sulle varmaan tulee nyt tosi huono omatunto (toisen foorumin kommenteista)... niin sä voisit luovuttaa ne liput vaikka esim. mulle, niin mä voin lähtee siipan kans reissuun. B) Ja tottakai jättäisin lapset mummulaan!
meillä lapset ois ainakin enempi ku mielissään jos pääsis viikoks mummulaan.
 
sipru
Soneraplazalla on aikas "mielenkiintoisia" äitejä moittimassa.
Toki jokainen taplaa tyylillään

Viime vuonna olimme jo kaksin reissussa ja lapsilla oli mennyt tosi hyvin! Silloinkin mulle sanottiin että saavat elinikäisen trauman kun ovat noin pieninä erossa vanhemmistaan ja että on itsekkyys huipussaan kun pitää parisuhdetta mennä hoitamaan oikein ulkomaille asti.

Mutta kiva kun sain teiltä nyt tsemppausta! Matkakuume alkaa kohota kovasti! =)
 
perhoinen84
nauttikaa reissusta.Me oltiin viikko etelässä häämatkalla ja lapset oli 1v ja 3v ja hyvin pärjäsivät mummolassa.enemminkin äitillä tuli se kova ikävä kuin lapsilla.
 
mummi
Alkuperäinen kirjoittaja strawberry:
sulle varmaan tulee nyt tosi huono omatunto (toisen foorumin kommenteista)... niin sä voisit luovuttaa ne liput vaikka esim. mulle, niin mä voin lähtee siipan kans reissuun. B) Ja tottakai jättäisin lapset mummulaan!
meillä lapset ois ainakin enempi ku mielissään jos pääsis viikoks mummulaan.
Kylläpä en jaksais viikkoa hoitaa kahta viikaria! Ja olenhan töissäkin!
Koskaan ei ajatella kun omaa napaa, ihmeellistä. Viikonloppu ihan maksimi mitä voisin kahta ottaa. Tappelevat ja nahistelevat, pää repee.
 
vieras
aivan huoletta voitte lähteä,lapsille ihan hyväksi hetkeksi irtautua vanhemmista ja teille se tekee vielä parempaa ja on rakkaideen sukulaisten kanssa hyvässä hoidossa!
Kateellisia ne jotka muuta sanoo!!
 
pirkkis
Alkuperäinen kirjoittaja mummi:
Alkuperäinen kirjoittaja strawberry:
sulle varmaan tulee nyt tosi huono omatunto (toisen foorumin kommenteista)... niin sä voisit luovuttaa ne liput vaikka esim. mulle, niin mä voin lähtee siipan kans reissuun. B) Ja tottakai jättäisin lapset mummulaan!
meillä lapset ois ainakin enempi ku mielissään jos pääsis viikoks mummulaan.
Kylläpä en jaksais viikkoa hoitaa kahta viikaria! Ja olenhan töissäkin!
Koskaan ei ajatella kun omaa napaa, ihmeellistä. Viikonloppu ihan maksimi mitä voisin kahta ottaa. Tappelevat ja nahistelevat, pää repee.
ONNEKSEMME mummejakin on erilaisia!
 
vieras
tää foorumi on tas tunettu siitä että täällä ollaan niin myötämielisiä, varsinkin juuri tälläisille avauksille joilla tullaan hakemaan hyväksyntää kun toisella foorumilla lyötiin lyttyyn. sellainen on hyvä sääntö että niin monta yötä kuin lapset ovat niin he voivat olla yhtä monta yötä erossa vanhemmistaan. Tuo ap.n kertoma nyt ei kauhean pahalle kuulosta kun kysessää vaan viikko ja lapsetkin "suht" isoja, mutta tiedänpä erään pariskunnan jotka lähti 2 viikoksi thaimaaseen ja jättivät 1 vuotiaan mummilaan......järki hoi älä jätä!!!
 

Yhteistyössä