Hakutulokset

  1. strawberry

    Voi vuohi tuon KELAn kanssa!!!!

    mä oon aina sanonu että KELA SUCKS!!! :kieh:
  2. strawberry

    Järkyttävä paljastus!

    mun mies ei käytä kihlasormusta ollenkaan... ja luulenpa että sitte joskus hamassa tulevaisuudessa jos vihkisormuksia hommataan, hän ei halua sitä ollenkaan.
  3. strawberry

    Gallup kätilöistäsi

    kpks:ssa synnyttänyt molemmat ja kummallakin kerralla tosi ihanat kätilöt.
  4. strawberry

    Melkein sukua palstalaiselle :)

    ÄITIKA on mun äidin sisko (eli mun täti) :)
  5. strawberry

    kuinka monen vanhemmat ottavat lasten lapset hoitoon,

    kaikki isovanhemmat asuvat 100km päässä, ovat vähän yli nelikymppisiä, ottavat lapset hoitoon (yöksikin) vaikka me oltaisiin vaan ihan kotona. *kiitos heille vapaailloista :flower: * =)
  6. strawberry

    keksiikö kukaan mikä tauti lie kyseessä?

    oiskohan joku flunssa. itellä melkein samat oireet... kuume nousi ihan yht´äkkiä ja nenä alkoi vuotaa. Ihme sairastamista keskellä kesää...
  7. strawberry

    infoa liittyen painonvartijoihin...

    otin kaverilta lainaan painonvartijoiden pistehakemiston. siitä kyllä näkee ruokien yms. pisteet, mutta paljonko niitä pisteitä pitäisi kerätä päivässä. voisko joku ystävällinen ihminen auttaa.... :)
  8. strawberry

    Mitä tukea saa työvoimakoulutukseen?

    päivärahaa maksetaan 20 päivältä kerralla ja siihen saa myös lapsikorotuksen. Niin ja myös vaikuttaa päivähoitomaksuihin.
  9. strawberry

    jos joutuu kaavintaan

    kuopusta oottaessa jouduin rv 8 äitipolille todella runsaan verenvuodon vuoksi. Lääkäri ultras ja kertoi vaikka mitä keskenmenosta....sitten yllättyi itsekin, kun vauvan sydämen syke näkyi todella hienosti. Olin yön sairaalassa tipassa ja aamulla pääsin kotia. Ja loppuaika meni hienosti. Että ei...
  10. strawberry

    G: Avo vai avioliitossa?

    avo.... jos se minusta olisi kiinni niin avio!!
  11. strawberry

    G: Avo vai avioliitossa?

    avo.... jos se minusta olisi kiinni niin avio!!
  12. strawberry

    Kauniita naisia

    Onhan nuita kauniita naisia maailma pullollaan... Mä pidän sellasista tavallisen kauniista naisista...esim teho-osasto sarjasta se lääkäri, joka ennen oli siinä hoitsuna. Hitsi kun en saa nimeä päähän.... oiskohan ollu Abby.. tai jotain sinne päin.
  13. strawberry

    Kertokaas, kun se yliajaja on ..

    Luulen että joutuu käymään intin uudestaan... kunhan (toivottavasti useiden) vuosien päästä pääsee vankilasta.
  14. strawberry

    kalorit/laihdutus

    Kiitos vinkeistä!! =) jospa näillä saisi edes vähän tiputettua painoa!
  15. strawberry

    Lääkäri käski varautua pahimpaan...

    :hug: halauksia teidän koko perheelle. Itku tuli lukiessa... Toivon että kaikki menisi hyvin keskiviikkona...
  16. strawberry

    Alle 3kg syntyneet vauvat pinoon?

    esikoinen 2220g 43cm rv 30 kuopus olikin vähän isompi 3850g 52,5cm ja rv 36
  17. strawberry

    kalorit/laihdutus

    Paljonko on naisten kalorisuositus päivässä? Niin ja jos teillä on jotain hyviä laihdutusvinkkejä, niin kertokaa ihmeessä!

Yhteistyössä