tiedätkö oletko itse ollut vahinkovauva,vai päätöksen tulos???

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Meidän äiti ja isä suunnitteli kaksi lasta, ekaksi syntyi tyttö, toisena poika joka kuoli kohtuun 7.kuukaudella, ja kolmantena syntynyt veljeni piti olla sitten viimeinen..toisin kävi, neljänneksi syntyi "kumi petti" veljeni ja viimeisenä, 13 vuoden jälkeen iltatähdeksi tulin minä, "kierukkalapsi".

minä
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olen vahinko, äitini mielestä 2 lasta riittää kaikille ja minä olen se kolmas
Ai meillä se kolmas oli toivottu ja nää kaksi muuta eka oli ns. vahinko ja toinen ylläri
minä. joo, olen tämän kuullut suoraan oman äitini suusta ja itelläni kun on 3 lasta, en voi käsittää hänen asennettaan. en myis näistä yhtäkään.

voiko kukaan olla vahinko? eihän kukaan "vahingossa" sekstaile..
Ite oon kans "vahinko", mutta luulenpa että jos vanhempani olisit tienneet minkälaisen ihmisen pystyvät siittämään, niin he olisivat tehneet sen jo aiemmin. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
olen vahinko, äitini mielestä 2 lasta riittää kaikille ja minä olen se kolmas
Ai meillä se kolmas oli toivottu ja nää kaksi muuta eka oli ns. vahinko ja toinen ylläri
minä. joo, olen tämän kuullut suoraan oman äitini suusta ja itelläni kun on 3 lasta, en voi käsittää hänen asennettaan. en myis näistä yhtäkään.
Kahden ekan kohdalla ensireaktio oli ei paras mahdollinen mutta ovat silti odotettuja ja rakkaita kaikki kolme

sasasi
taidan olla vahinko, tai ainakin sen käsityksen sain kun äidille ihmettelin miksi päättivät tehdä vauvan niin nopeasti siskoni syntymän jälkeen (meillä ikäeroa 1,5v).
ja pienestä pitäen tiesin että isäni ja koko suku toivoivat poikaa...
että ei-toivottu monitahoisesti.

ja sen takia en ikinä ikinä ikinä tule pettymään vauvan sukupuoleen, tai kertomaan että olisi vahinko.

noh, hyvä äiti mulla on ollut, ja sukukin näköjään toipui järkytyksestään..

Yhteistyössä