Samoin! Lisäksi äitini oli naimisissa toisen miehen kanssa, kun alkoi odottamaan minua isälleni....Alkuperäinen kirjoittaja mä:minä olen vahinko vauva, äitini ei ikinä pitänyt saada lapsia
Ai meillä se kolmas oli toivottu ja nää kaksi muuta eka oli ns. vahinko ja toinen ylläriAlkuperäinen kirjoittaja minä:olen vahinko, äitini mielestä 2 lasta riittää kaikille ja minä olen se kolmas
minä. joo, olen tämän kuullut suoraan oman äitini suusta ja itelläni kun on 3 lasta, en voi käsittää hänen asennettaan. en myis näistä yhtäkään.Alkuperäinen kirjoittaja enga:Ai meillä se kolmas oli toivottu ja nää kaksi muuta eka oli ns. vahinko ja toinen ylläriAlkuperäinen kirjoittaja minä:olen vahinko, äitini mielestä 2 lasta riittää kaikille ja minä olen se kolmas
Kahden ekan kohdalla ensireaktio oli ei paras mahdollinen mutta ovat silti odotettuja ja rakkaita kaikki kolmeAlkuperäinen kirjoittaja minä:minä. joo, olen tämän kuullut suoraan oman äitini suusta ja itelläni kun on 3 lasta, en voi käsittää hänen asennettaan. en myis näistä yhtäkään.Alkuperäinen kirjoittaja enga:Ai meillä se kolmas oli toivottu ja nää kaksi muuta eka oli ns. vahinko ja toinen ylläriAlkuperäinen kirjoittaja minä:olen vahinko, äitini mielestä 2 lasta riittää kaikille ja minä olen se kolmas