tiedätkö oletko itse ollut vahinkovauva,vai päätöksen tulos???

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Kuulemani perusteella suunniteltu. Molemmat siskot on kans toivottuja, mulla niihin ikäeroa 4 ja 5 vuotta (äiti kuulemma halus esikolleen kaverin mahdollisimman pian). Taisin olla sellanen "yks vielä" -tapaus. =)

niinaliina
Alkuperäinen kirjoittaja :
minä olen vahinko vauva, äitini ei ikinä pitänyt saada lapsia :D
Varmasti vahinkovauva. Äidillä lukio kesken ja menivät naimisiin kun äiti oli pitkällä raskaana. En usko, että äitini olisi edes tehnyt lapsia muuten. On urasuuntautunut eikä lainkaan äidillinen.

IhanaValo
Kierukan pettämisen tulos kuulemma. Oli ollut isälle aika järkytys, kun oli uutisen kuullut vaikka olivat jo 28- ja 33-vuotiaat. Minun jälkeen äiti sai yhden keskenmenon ja sen jälkeen veljeni, vissiinkin ihan suunnitellusti.

janeminttu
Olin kuulemma vahinko ja pilasin äidin nuoruuden ( äiti täytti juuri 19v kun minut sain) .. Näin isäni mulle kertoi. Pikkuveli taas oli äidin silmäterä, onneksi minä sain olla isin tyttö.

Porukat olleet siinä kohtaa jo eron partaalla, äiti sitten kerran pienissä selitti miten "se yks ainoo kerta suihkussa" päättyi :D Eipä tuo ollut edes tajunnut odottavansa, ennen kuin viidennellä kuulla kun meni tohtorin pakeille valittamaan närästystä. Mahtaa välistä närästää vieläkin... :D

Noh, äiti sai kahden pojan jälkeen vielä "yhden pienen tytön" niinkuin oli aina toivonut :)

vieras
Toivottu ja tekemällä tehty. Porukat asuivat silloin eri kaupungeissa.
Siskolikka onkin sitten iloinen sattuma, meillä on 1v3kk ikäeroa. Isäni oli, ja on vieläkin, ihan tohkeissaan kun sai kaksi tytärtä :)

Yhteistyössä