tiedätkö oletko itse ollut vahinkovauva,vai päätöksen tulos???

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Minä olen ainakin ihan aito vahinko.

Muoks. Ja sen haluan vielä kanssanne jakaa, että äitini kirjoitti johonkin lehteen, kun kuukautiset jäi pois ja kyseli lääkäripalstalta onko hänellä mahdollisesti syöpä!?! Että tältä tasolta on lähtö :whistle:

Lunatic
Olen kai suunniteltu ja erittäin toivottu. Isäni kun oli nähnyt serkkutyttöni vauvana, oli sanonut äitilleni "haluan ihan samanlaisen!"..
Synnyin sitten tasan 2 vuoden päästä 1pv ennen serkun synttäreitä. ollaan serkun kanssa ihan samasta puusta veistettyjä ja läheisiä. Juhlitaan synttäreitäkin yhdessä.
Että siis isä sai sitten ihan samanlaisen, kuten toivokin. :xmas:
Olipa sekava sepustus.

Ylpeä olen siitä, että vanhemmat ei olleet naimisissa kun synnyin. :flower:

vahinko
Alkuperäinen kirjoittaja :
minä olen vahinko vauva, äitini ei ikinä pitänyt saada lapsia :D
vahinko. Paha vahinko. Äitini tiesi jo odottaessaan, että mies on pas.ka. Mutta ei kehdannut alkaa yksinhuoltajaksi. Vaikka myöhemmin tajusi, että muuta vaihtoehtoa ei ollut. Harmittelin koko lapsuuden, että ei sitten aikaisemmin jättänyt, vaan piti iso katras lapsia ensin tehdä pas.kan kanssa.

Äiti on alusta asti kertonut, kuin me kolme vaan ilmaannuttiin. Joku sohva oli erityisen otollinen tällaisiin seuraamuksiin. Taisi joku tuttavapariskuntakin lisääntyä "nukuttuaan" siinä. Ollaan kuitenkin äidin mielestä parasta tässä maailmassa. :)

Vahinko minäkin
Vahinko. Isä oli ehdottanut äidille aborttia, johon äiti ei suostunut. Tämä kerrottiin mulle vasta kun kerroin omasta (odotetusta) raskaudestani. Onnellinen lapsuus mulla on silti ollut ja vanhemmat edelleen onnellisesti yhdessä.

Vahinko. Äiti oli just menny yksiin kasvatti-iskäni kanssa. Pian kävi kuitenkin ilmi että äiti on raskaana, ja mitä ilmeisimmin eksälleen. Asia varmistu mun synnyttyäni, kun veriryhmät ei pitänet iskän kanssa paikkaansa. Iskä halus olla mun iskä siitä huolimatta :heart:

Yhteistyössä