Hakutulokset

  1. P

    Vaippaihottuma

    Meillä auttoi kestovaipat, ilmakylvyt ja sinkkivoidetta laitoin pahimpiin kohtiin. Talkkia silloin kun on parempana iho. Kokeilin monia eri vaippamerkkejä ja vaihdoin usein, ettei pääse hautumaan, mutta vasta kestovaipat helpotti. Olen kuullut myös, että perunajauhosta voi tulla hiivaa.
  2. P

    Milloin vauva kääntynyt raivotarjontaan?

    Minun vauvani kääntyi vasta 37 viikon lopulla ja syntyi 38+2, oli kyllä alle 3 kiloinen, että mahtui kääntyilemään loppuun asti. Pinkeiju+tyttö 6viikkoa
  3. P

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    No hyvä, kun tuli korjattua tuo minun viesti niin ei jäänyt väärinkäsityksiä. Minulla on pitkä kantoliina ja jos kotona ollaan saatan aamulla sen jo sitoa ja sitten se on yhtenä "puserona" päällä. Siihen on sitten tyttö helppo sujauttaa tarvittaessa. Esikoinen oli kesävauva - kyllä se oli...
  4. P

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    12.12. pinkeiju+keijukaistyttö rv 38+2, 2670g, 46.5cm, pipo 32,5cm
  5. P

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Huomasin, että minut ymmärrettiin väärin.... En todellakaan ole täydellinen äiti, enkä elä ruusuista elämää. Mutta jotenkin petyin, kun ensimmäisen kerran keijukaisen syntymän jälkeen ehdin koneelle ja teidän juttuja lukemaan. Toivoin (odotin) saavani lukea vauvan tuoksuisia ihania viestejä...
  6. P

    JOULUVAUVAT 2007

    Huomasin, että minut ymmärrettiin väärin.... En todellakaan ole täydellinen äiti, enkä elä ruusuista elämää. Mutta jotenkin petyin, kun ensimmäisen kerran keijukaisen syntymän jälkeen ehdin koneelle ja teidän juttuja lukemaan. Toivoin (odotin) saavani lukea vauvan tuoksuisia ihania viestejä...
  7. P

    JOULUVAUVAT 2007

    Kun luin näitä juttuja, tuntui että ne kaikki jotka onnellisena ja kärsimättömänä odottivat vauvojaan. Nyt vain valittavat valvomista, itkua, miehiä jne... Minä ainakin olen onnellinen ja sydämeni on sulanut pienen keijukaiseni kanssa. Isoveli on reipas ja auttavainen. Vauvat itkevät...
  8. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    niin ja keiju saapui rv 38+2
  9. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    12.12.07 klo 16.13 saapui maailmaan pieni keijukainen. painoa 2670g ja pituutta 46,5cm pään ympärys 33cm. pisteitä sai kymmenen. palaan lukemaan 10 sivua!!!!! :o juttujanne myöhemmin. ja kertomaan synnytyksestä... Pinkeiju ja keijukainen 4½päivää :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  10. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    tipalla käynnistyksestä mulla meni esikoisesta vedet ja sit 24h sisään pitäisi synnyttää niin käynnistettiin tipalla. Ei kai se sen luonnottomampaa ole, mutta meni aikansa ennen ku löytyi oikea annostus. Ensin tosi rajuina sit hiipu ja taas volyymia tippaan ja taas rajuina ja sit alko taas...
  11. P

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    hula mulla särkee ainakin napaa ja ympäristöä. Olen rasvannut ihoa vaikka kuinka mutta tuntuu että repeää... :laugh: koliikista esikoisella oli koliikki. Käytin vyöhyketerapiassa ja opettelin vauva hierontaa. En osaa sanoa auttoiko se, mutta ainakin tusi tehneesä jotakin vauvan hyväksi...
  12. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Täällä yks lääkäri neuvolassa käynyt ja oli ihan turha käynti! EI katsonut kohdunduun tilannetta. Kysyi vaan, et miks mä tulin, kun olin 3viikkoa sitte käynyt, kun kirjoitti silloin sairasloman. Ei kuulema rupee joka kerta kurkkiin alapäätä. :o Sit terkka sano, et lekuri kattoo vauvan asennon...
  13. P

    Miksi yh?

    Esikoisen isä lähti kun olin kuudennella kuulla raskaana, oltiin asuttu reilu puoli vuotta yhdessä ja puhuttu kyllä yhteisetä lapsesta joskus , mut pikkuinen päätti tulla, ei sopinut isän kuvioon. On tavannut lapsensa viimeksi 8v sitten. Emme ole missään tekemisissä. Toisen lapsen isän kanssa...
  14. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    auts mua on vihlonut sattunut tai jotain vasempaan kylkeen ja jalkaan. En tie onko supistuksia vai jotain hermosärkyjä. Sattuu pirusti ja tulee aaltoillen ei ole koko ajan. Otin jo panadolinkin, mut ei mitään tehoa. vauvan huone on valmiina ja kaikki hankinnat itkuhälyttimiä lukuunottamatta...
  15. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Onnea vauveliinille :flower: synnnytystä en ole sen kummemmin nyt miettinyt, moni tuttu kysynyt et jännittääkö? En mä sitä osaa jännittää, en muista esikoisestakaan jännittäneeni. Toivon vaan kovasti, että alkaisi supistuksilla, kun esikoisen synnytys alkoi lapsiveden menolla ja supistukset...
  16. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Vanessa mulla pahoinvointi alkoi uudelleen rv34 ja kun sitä kesti alussa rv22 asti niin... tosi kiva jälleen... et tuskin se mahatautia sinullakaan... Olen kanssa kuullut, että elimistö tyhjentyy/valmistautuu synnytykseen, aineenvaihdunta nopeutuu tyhjentää paikat.. Tiedä sitä sitten. Olipa...
  17. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    ONNEA PRINSESSAN JA PRINSSIN VANHEMMILLE! :heart: :flower: Mä sit luovutin ja hain närästykseen rennietä vaikka olinkin päättänyt selvitä ilman lääkkeitä. Tosin ei ole sen jälkeen närästänyt, vaikka en kerinnyt yhtään ottaa... jospa se paketin katselu jo auttais :D
  18. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    vauvan sukista Tein itse seitsemän veljestä langasta. Loin puikoille 10s eli yht. 40s. Sit kudoin 1 oikein 1 nurin neuletta 10cm, kantapäätä 6s, jonka jälkeen kavennukset puikolle 5s. Sit sivusta 9s ja kavennukset jotta puikoilla 9s. Kun kantapäästä (takaa) mitattuna 6cm niin aloitin...
  19. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Schätzchen kyseli koko arvioo. Mulle sanottiin ultrassa, et la ois alle kolme kilonen, mut se oli osittain myös siitä, et esikoinen oli syntyessään 2700g. Mut kyllä tuo jatkuva myllääminen poikittain/pää alaspäin enteilee tuosta pienestä koosta, koska ei isompi mahtuis tuolleen pyörimään...
  20. P

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    neuvola kuulumisia kaikki oli ok. sf mitta 30, painoa tullut nyt yht.6,5 kg. Keiju kääntyi yöllä ilmeisesti neuvolatädin mieliksi pää alaspäin, mutta on jo taas myllännyt itsensä tuttuun ja turvalliseen poikittais asentoon. :D viikon kuluttua lääkärineuvola ja sit taas katotaan miten keiju...

Yhteistyössä