Hakutulokset

  1. Neeastiina

    Hei toukovauvat 07

    Täähän oli nopeaa toimintaa Kerhon puolella tavataan =)
  2. Neeastiina

    Hei toukovauvat 07

    Laittaisitko ton salasanan Bruschetta miullekin?
  3. Neeastiina

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Ollaan kokeiltu kaura, 4 vilja, täysvilja ja riisipuuroa ja kaikkien kanssa on sama juttu. Ollaan kokeiltu itsetekemänä ja kaupan tetrapakkauksia ja myös niitä jauhopuuroja. Täytyy huomenna aamulla testata noita hedelmäpuuroa mm. puolukkapuuroa, katsoo sit kuinka niiden kanssa käy. Olen...
  4. Neeastiina

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Aikaa on taas viime kerrasta vierähtänyt! Nyt kaipaisin teiltä kanssasisaret hiukka apuja. Meidän Venla on tehnyt puurolakon. Ei mee alas ei sit millään. Muutaman lusikallisen alkuun saan syötettyä mutta sit tyttö laittaa suun niin hanakasti kiinni et ei onnistu millään. Ollaan kokeiltu puuro...
  5. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** marraskuu

    http://www.aijaa.com/v.php?i=1281715.jpg
  6. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** marraskuu

    Ei tunnu nyt toi kuvan lisääminen onnistuvan..... Onko kenelläkään vinkkiä kuinka sen tohon saa :/
  7. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** marraskuu

    Heissan ja ihanaa keskiviikkoa kaikille. Täällä Jyväskylässä on ihana auringonpaiste ja luntakin saatiin vihdoin ja viimein! Meidän Venla neiti kasvaa suht hyvää vauhtia ja kova menijä siitä on tulossa. Pihalla ollessa se aina osoittaa pressun alla olevaa moottoripyörää ja pärryyttää suullaan...
  8. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** syyskuu

    Hanna-77: Mulla on ihan samanlaiset aatokset ton oman ajan suhteen. Mun mies tekee kolmivuorotyötä ja oma aika on aikasta kortilla. Oon sinällään tyytyväinen et koskaan et kuitenkaan ole saanu syitä niskoille siitä et esim ruokaa ei olisi kun hän tulee kotiin koska meillä hän n se joka...
  9. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** syyskuu

    Aattelinpa minäkin hiukka kuulumisia kertoilla. Meillä oli Venlalla torstaina 4 kk lääkärineuvola ja taitaapa meidän neiti olla kaikista toukomasuista pienin :/ Painoa neitokaisella on 6140 g ja pituutta 58,5 cm. (syntyessä 46 cm)Mä oon tosta pituudesta ollu aina hiukka huolissaan mutta hakee...
  10. Neeastiina

    Korvike G:

    Meillä käytössä ollu tutteli nyt noin kuukauden ajan. Nanista tytön kakka meni vihreäksi ja limaiseksi. Neuvolassa kehoittivat kokeilemaan tuttelia. On kuulemma tehnyt samaa ongelmaa monella muullakin. Kun tutteli otettiin käyttöön kakka on jälleen ihana ns. "maitokakka"
  11. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** syyskuu

    Ostin tuon hyppykiikun Lastentarvikkeesta ja on Emma merkkinen. Mun mielestä ei kovinkaan kallis, 29 euroo.....
  12. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** syyskuu

    Pitkästä aikaa ajettelin taas hiukka kirjoitella. Meillä täällä nukutaan vellin voimalla nyt 11 tunnin yöunia, on se vaan meidän kohdalla ollu uskomaton tuote..... Illalla Venla nukahtaa vellin jälkeen omaan sänkyyn noin klo 21.30 hetken touhuilun jälkeen ja aamulla herää tossa kahdeksan maissa...
  13. Neeastiina

    Vinkkejä päiväunien pidentämiseen?

    Meillä kans tyttö on päiväsaikaan tosi vaikea nukutettava. Nukahtaa kyllä hyvin omaan kiikkuunsa, mutta auta armias jos koetat ns vierottaa tyttöä keinusta niin että koetat saada hänet nukkumaan omaan sänkyynsä niin piru on silloin irti. Aivan mahdoton huuto! Tänään onnistuin tässä sänkyyn...
  14. Neeastiina

    Toukomasut 2007

    Meillä toukomasuilla on oma pino tuolla lapsi kasvaa osiossa. Kuukausittain on oma pinonsa. Tervetuloa mukaan!!
  15. Neeastiina

    Iltavelliä?

    Me aoitimme iltavellin annon tytön ollessa 3 kk. Seloitan se illalla maidon sekaan. Ensiksi aloitimme pienillä määrillä jotta tyttö tottui vellin makuun ja pikkuhiljaa lisäsimme sitä. Nyt annamme noin 50 milliä maidon sekaan niin että kokonaisannos on noin 170 milliä yötä vasten. Nyt tyttö...
  16. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    Täällä kaikki mennyt oikein kivasti, lauantaina vietimme tytön ristiäisiä ja nimeksihän tytölle tuli Venla Matilda. Venla oli koko kastetilaisuuden oikein nätisti, nukku kummin sylissä ja kun pappi kertoi tytön nimen ja kertoi vielä että Matilda nimi tarkoittaa voimakasta taistelijaa niin tyttö...
  17. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    Ai niin, profiilissa kuva pikkuneitistä, ikää 7 viikkoa.
  18. Neeastiina

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    Heissan taasen pitkästä aikaa ja helteistä päivää kaikille! Aikaa on vierähtänyt sit viime kirjoittelun mut lukemassa olen kyllä tiuhaan käynyt. Täällä tyttösen vatsavaivat alkaa olla mennyttä mutta kakan kanssa tuhraaminen on se joka välillä tuottaa ongelmia. Mallasuutteella ollaan saatu vatsa...

Yhteistyössä