Heippa kaikille :wave:
Ihanan ahkerasti tullut tekstiä jo aamutuimaan
Kiva lukea toisten kuulumisia ja terveisiä!
Moonlight tervetuloa takaisin linjoille :hug:
Tiitteräinen, onko Peetu vielä kaukalossa autossa ollessa? Vai oletteko jo siirtyneet turvaistuimeen? Ajattelin, kun Peetu on "miehen mitoissa", niin kuinka jaksat kantaa kaukaloa? Mä hätistelin teitä
taas siitä turvaistuinasiasta tuolla jollain sivulla, mutta siihen ei tainut kukaan kommentoidakaan... :ashamed: tai sitten multa on mennyt ohitse
Minä olen nyt ihan tosissani yrittänyt selvittää, että mikä istuin meille hankittaisiin ja taidan tehdä asiasta hankalamman kuin se onkaan
Ei minulla tälläisiä ongelmia ollut aiempien lasten kanssa, mutta eipä ollut nettiäkään
Nyt surffailen tuolla testisivuilla ja yritän pohtia mikä olisi hyvä. Toki täytyisi lähteä niitä sovittelemaan autoon, mutta tällä porukalla se ei nyt ole ensimmäisenä toivelistalla :ashamed: Meillä on sitten vielä oma puljaamisensa niiden paikkojen kanssa, kun Maija ei olekaan ainut joka istuimen paikkaa autosta tarvitsee.
Siitä tulikin sitten lapsilukumäärästä aasin sillalla mieleen, että
Kata, millainen kulkupeli teillä on ja miten teillä on istuimet autossa
? Meillä on Opel Sintra ja tilaa on kyllä kivasti, mutta silti meinaa tuottaa päänvaivaa, että miten niitä istuimia sinne asentaisi :/
Ostin joku kolmisen viikkoa sitten Pandan Lakumix-pussin ja sieltä sisältä paljastui niistä kovista rakeista sellaisia röpelöisiä ja toisiinsa kiinnittyneitä karkkeja. No, Mrs. Reclamation tietenkin laittoi sähköpostia Pandalle, että mistähän moinen olisi voinut johtua
Ihan ystävällisesti kerroin tilanteen ja sen, että heitin ne namit roskiin, oltiin reissussa, niin en alkanut niitä säilyttämään. Eilen tuli postista pakettikortti ja lähettäjänä Panda. Paketista kuoritui kirje, jossa kerrottiin mistä epäilevät asian johtuvan jne. lisäksi oli pahoittelut asiasta ja toivottiin, että oheisen pienen paketin avulla luottamuksemme Pandan tuotteisiin vielä säilyy. Se pieni paketti sisälsi sitten Lakumix-pussin, tavallisen lakupussi, Pepe-lakuja, suklaalakurasian, suklaalevyn....1,1kg oli paketin paino
Että täällä se keventäjä sitten istuu koneella ja syödä mussuttaa suklaata
No joo, takaisin ruotuun sitten tämän jälkeen! Jotenkin on ollut niin jännä huomata, että kun olen nyt tämän kaksi viikkoa "keventänyt", niin annoskoot ovat pienentyneet valtavasti, ihan oikeasti katson mitä lautaselle pistän. Salaatteja, kasviksia ja hedelmiä kannan kaupasta selkä vääränä ja ne maistuu hyvälle! Juon vettä heittämällä sen kolmisen litraa päivässä. Eikä tee mieli herkkuja
Se on outoa, koska olen aikamoinen mussuttaja :ashamed: voin helposti syödä kaikenmaailman hyvät herkut, kaikki menee, oli suolaista tai makeaa :ashamed:
Ja nyt siis valitsen mieluummin päärynän kuin lihapiirakan
Aika kiva juttu
Sen verran olen kyllä itseäni oppinut vuosien varrella tuntemaan, että ei tämä lopullinen ruokavalion muutos tule olemaan :ashamed: Ihan varmasti tulee vielä kausia elämässä, että mussutan taas ilolla kaiken maailman hässäkät kaksin käsin :headwall: Mutta jos nyt oppisi hoksaamaan missä vaiheessa on syytä taas laittaa jarruja mussutukselle
No, toivossa on hyvä elää
Hanna, tosi hienoa, että Paavo on alkanut viihtymään vaunuissa
Maija on tehnyt saman homman :heart: Nyt voi ihan huoletta lähteä kaupungille kävelylle (kuulostaa ihan siltä kuin harrastaisin sitä useamminkin :ashamed:
) eikä tarvitse pelätä milloin alkaa huuto. Tosiaan aika vähissä on meidän kävelylenkit, kun mukana on luonnollisesti kaksi ikiliikkujaa
He kyllä ovat oppineet tosi hyvin sen, että vaunuista pidetään kiinni, kun ollaan kävelyllä. Sen verran olen kontrollifriikki, että pienempien on pysyttävä ihan siinä lähietäisyydellä :ashamed:
Aamulla kun herättiin, niin lämpömittari näytti 0,5 astetta plussaa
Hrrr...on ollut pakkasyö! Tänä iltana taidan laittaa takkaan tulet! Ja kynttilöitä poltellaan täälläkin ahkerasti. Vielä on virittämättä lyhdyt tuohon etupihan katokseen, täytyy yrittää saada ne sinne väkerrettyä ilman miestä
Samoin olisi tarkoitus käydä ostamassa niitä pallokrysantteemeja noihin isoihin ruukkuihin
Ne on minusta niin nättejä ja ihania!
Tänään on tarkoitus aloittaa katselemaan vähän noita vaatteita sinne reissuun. Yritys on saada mahdollisimman vähän kampetta mukaan, mikä lienee minulle täysin absurdi ajatus :ashamed: Jotenkin mä vaan pakkaan aina liikaa :kieh: :ashamed: No, aion ottaa pyykkinarua mukaan ja pesuainetta, niin saan nyrkkipyykkiä parvekkeelle kuivumaan. Maija kuitenkin sotkee vaatteitaan niin ahkerasti, ettei koko kahdeksi viikkoa voi varata monia vaatteita yhdelle päivälle!
Jotain piti vielä kommentoida, mutta nyt ei tule mieleen :ashamed: Onhan tässä taas löpötelty omat asiat moneen kertaan
Minä jännityksellä jään odottamaan myös sellaista uutista, että kuka odottaa uutta vauvaa tässä meidän pinossa
:flower: Eikös täällä muutamat kuitenkin olleet sillä mielellä, että toinen saa tulla heti perään? Meille ei nyt kiitos ole tulossa lisää
Voikaa kaikki oikein hyvin! Paranemista sairasteleville ja voimia väsyneille :hug: Tsemppiä meille kaikille
:hug:
Parasta aikaa ja kultainen Maija :heart: