Hakutulokset

  1. S

    oleskeluluvasta kysyttävää..

    kyseessä olis tunisia.. vieras pystyikö miehesi asumaan suomessa taistelunne aikana vai?
  2. S

    Vanhojen Disney-elokuvien Suomalaiset nimet?

    öö.. mä en oo varma onko niitä vielä edes tehty suomeks :ashamed: en ainakaan mistään ole löytänyt enkä kuullut suomalaisista nimistä..
  3. S

    Laihduttajia jyväskylästä?

    aurinkoinen et oo ainut kellä se on ollu jossain syvällä pään sisässä koko laihdutus asia.. huoh.. het tympii ku ei oo saanu pidettyy kunnol siit kii.. jospa se tästä.. taas pikku hiljaa..
  4. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    solina juuh samassahan me käydään :) mun aika turha nyt ens viikolla soitella sinne ku kp:t sitten jo niin pitkäl.. mut tarkoitus olis ne pistoshoidot aloittaa mut saas nähdä sit milloin..
  5. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    muisku kyl se täti tulee kyläilee.. maha niin kipee ja tuhrua.. joten..
  6. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    ilmoitan vain että näyttäisi tulevan tänään kp1... fiilikset ihan ok.. muuta odottanutkaan..
  7. S

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    miracle kyl mä sinne kirjoitan, nyt vaan pieni palsta tauko..
  8. S

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Arcatha minut saa poistaa listalta.. toivon kovasti kaikille plussia :wave: :heart:
  9. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    moikkelis kaikki =) tervetuloa miracle aargh ku mulla menee hermot kun ei edelleenkää ovistestissä oikeestaa mitää.. tirkistelemällä haamu.. eli ei mitään.. meillä oli miehen kans eilen ihana keskustelu tästä vauvan yrityksestä ja tuli niin ihana olo siitä.. mennään varmaan kumpikin...
  10. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    ihanaa Pantalaimon kun tuut takaisin :hug: :D mulla ei sit taida ovista tulla ollenkaa.. ei edelleenkää oo mitää testissä :kieh: jättäydyn nyt hiljaiseloon :wave: :'(
  11. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Linna mä muistan sut hyvinkin.. wau.. =) paljon paljon onnea :flower: :heart: aivan mahtavaa..
  12. S

    Kuinka monta saman nimistä löytyy sinun nimisiä?

    13617.. tänä vuonna jo 33 :o
  13. S

    kynsienkoristelu

    kiitos jo vastanneille :) lisää saa neuvoa :D
  14. S

    kynsienkoristelu

    emppuli onko ne tullu perillekin moitteettomasti?kalliit toimitusmaksut?
  15. S

    kynsienkoristelu

    mistä kaupoista saa ostettua kynsitarroja ym? siis suht halpaan hintaan..
  16. S

    Laihduttajia jyväskylästä?

    aurinkoinen mahdut mahdut :)
  17. S

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Rouva B mä söin niitä kp3-7 ja kierto on n.32.. täällä ei edelleenkään mitään! ei varmaan ovista tuu ollenkaa :headwall: tuntuu ettei tätä jaksa.. hiljaisuudessa olelen ja mietin.......
  18. S

    Ja taas sataa!

    sataa sataan ropisee, pili pili pom... :headwall:

Yhteistyössä