Ai anteeksi, tarkoititko etu- vai sukunimeä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Löytyy 14 On ihan Suomalainen sukunimi, toivottavasti tuo poika sitä jatkaa sitten tai toki myös tyttäremme voi jatkaa.
https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten sieltä voi katsoa sen?
Ai jos etunimellä otta... no samalla vuosikymmenellä saman nimen on saanu 12215 ja jopa yksi onneton MIESKIN on saman nimen saanut sillon!!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Löytyy 1 minun lisäksi B)
mutta eikö sun etunimi oo aika yleinen? miten sait noin vähän?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:1348 samannimistä kuin minä.
Ei ole mun oikea nimeni se mitä käytän tai siis on se alku mutta siihen tulee vielä viiva väliin ja sen jälkeen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mutta eikö sun etunimi oo aika yleinen? miten sait noin vähän?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:1348 samannimistä kuin minä.
mulla löytyy kaimoja lähes 60 000 ja mun mielestä mun nimi ei niin kamalan yleinen edes ole... mutta on se sitte vissiin