Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

JJ-t juu kyl mäki erittäin tietone oon, ettei roskishaamut mitään merkkaa :D Ol vaa hauska kerrankii saada semmone =) Ja muuteskii olo, et voisin olla raskaana ku ei tuhruilekaan, se mua toivossa pitää, ei suinkaan tuo roskishaamu :heart:

Ja ovis oli kyllä 17.7. Oireet oli selvät ja lämmöt nousi siitä parin pvän päästä. Eli olen varma ainakin ovulaatiosta =) Eri asia toki se, et jos luteaalivaihe onkii pidempi ni ehtii viel tuhrulla alkamaankin. Mut huomenna mu menkkojen kuuluis alkaa, jos se ois se 14 kuten miltei aina ollu :)
 
miracle: Heh, joku muukin saa roskishaamuja! :D Ne on kyllä ikävän hämääviä. Siksi yritän pitkittää tätä omaa testaamistani mahdollisimman kauan. Lauantaina kuitenkin viimeistään on totuuden hetki. :ashamed: :whistle:

ON: Ei mitään raportoitavaa. Tänään on ollut ihan euforinen fiilis, kun huomenna vika työpäivä nykyisessä työssä, sitten pääsen mökille ja rap, rap, rapujuhlia viettämään! :D Ensi viikolla uusi työ! Kävin eilen katsomassa yksin uuden Batmanin ja oli muuten tosi hyvä leffa, suosittelen. =)
 
Torstai 31.7

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........53/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............49/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................46/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....40/41-45......yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........40/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................37/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......31/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............29/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
miracle............27/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........22/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa........22/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84........22/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
juttis...............22/30-38.....yk3..........esikoinen......terot
Laala..............17/..?...........yk?..........esikoinen...........terot+clomit
Tanjusha82.....17/30..........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........16/28-32....yk 15......kolmas........clomit+ luget
Milliäinen..........6/35...........yk??........esikoinen.....aridimex
Tähtisäde........5/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............5/30-35.......yk 6.........esikoinen......terot

Rouva B..........1/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen...ter.+clom.

Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
titonia...............63/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............61/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
JJ-t..................?............................07/07......esikoinen
 
Heippodei, täällähän onkin muutamalla jänskä viikko edessä. Pidetään peukkuja.

Mehiläinen vai kukahona se oli joka mietti kierrukanjälkeistä kierron pitenemisestä. Siinähän saattaa kestää puolikinvuotta kun hormonaalisen ehkäisyn jättää pois ennenkuin kierto palautuu normaaliksi. Eli rauhassa kannattaa odottaa.
Tietty sitten jos älyttömäksi venyy niin teroluteista saattaa löytyä apua.....

heh, mäkin vollotin Serranoja tänään. Mein lapset on onneksi tottuneet tähän että äiti on "vähän" herkkis


:D Kelpas se mun sininen makaroniloota perheellekkin vaikka epäilin että tuleekohan sieltä lapsilta ällöttävää kommenttia ;)

).( Ei mitään kummempia, oviksen jälkeistä aikaa elellään. Odottelua. Alavatsassa tuntuu hassulta mutta tuskin se mitään merkkaa. Luget pissattaa niinkuin aina.
Jotain positiivista vain. Meillä eivät ole lääkärit ikinä nähneet tarvita tutkia miestä. Mutta nyt mies otti aivan itse oma-aloitteisesti asian puheeksi että pitäisikö hänen käydä simppa testeissä. Katsottiin yhdessä netistä vähän että millainen se juttu sitten on.
Nyt mies saa miettiä sitä rauhassa muutaman päivän. Perjantaina, tai viimeistään ensviikolla soittelen klinikalla varatakseni itselleni aikaa. Niin voi sitten samalla varata siihenkin ajan jos ei mieleänsä muuta.

Mä olen miettinyt että pitäiskö se torvien aukiolo tutkimus tehdä. Mutta kun on jo kaksi lasta eikä ole mitään siihen viittaavaa niin voisko olettaa että ne on auki? Tietääkö kukaan?

Toisaalta vois olettaa että ukolla kaikki kunnossa kerran mä olen jo kolmasti tullut raskaaksi heti kun lääkitys kunnossa ( 2 lasta ja 1 keskenmeno ) Että en tiedä. Kunhan pohdin, mielipiteitä saa jaella vapaasti
 
Hei!
Kiitos Panttis tiedoista mitä Teroihin tulee.. Ovistestiin tuli tänäaamuna suht moinen plussa, joten aloittelin terot tänään rauhallisin mielin. Joten saapa nähdä olisiko jotain ovulaation tapaista ehtinyt tapahtua, muuten saa elämä jatkua tjot -merkkien parissa. Sopivasti loppuivat ovistestitkin..

( HIK...käväisin syömässä kaverini kanssa ravintolassa juuri, ja join hitusen punaviiniä ja nyt kamala hikka vaivaa...)

Toivottavasti miraclen roskisplussa muuttuisi kunnon plussaksi!!!
Tuntuisi hassulta ellei roskisplussaan olisi minkäänlaista syytä... itsekin hetki sitten sain dpo9 haamuplussan, joka vahvistui ja vahvistui.... mutta olikin sitten tuulimunaraskaus...
ja tässä sitä sitten vain ihmetellään että mitä tapahtuu..

Mukavaa viikonloppua kaikille, häippäisen tuonne formulaviikonlopun vilinän keskelle katselemaan!



 
Huomenia kaikille! :flower:

Ja paljon plussaOnnea pinoonne! :heart: ++++++++++++++++++++++ :whistle:

Tulin vaan ilmoittelemaan, että minulla tämän kuun luomuilijalla on tänään jo
kp 30/27-30 :heart:

Katsotaan onko täti eksynyt, vai hyökkääkö kulman takaa!? :headwall:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Aurinkoista pvää kaikille! B) :heart:
 
Pikkumyylle hirmusesti tsempitystä! Jänskää!
Mivi: kai siitä oviksesta on jo se pari päivää kulunut, eli Teroja vaan. Mieki meinasin ottaa Clomien lisäks teroja oviksen jälkeen.

Minä kiertopäivinä te ne otatte? Mulla seisoo tuossa että Clomit kp 3-7 ja Terot oviksen jälk. 10 vrk.

Eli nää "uudet oireet" johtui tuosta miun ekasta Terolut-kuurista, kun en tienny kuinka kroppa toimi. Hyvä puoli on se, että kierto lyheni viikolla. Oisin kyllä toivonu, että ois lyhentyny enempikin.

Minä (kops): Tässä kierrossa mie sit tuun taas teille esittelemään uusia oireitani. Mut ne sit johtuu ylihuomenna alkavasta Clomi-kuurista.
Mut ihan varmana "olen raskaana". Kun on taas oireita ja tuntemuksia, mitä ei oo ennen ollu.

En muuten ees ollu niin pettyny kun täti tuli, se on paljon iisimpää kun testata nega!

-B
 
Rva Pikkumyy: Huh, onpas jänskää! Peukut on pystyssä sun puolesta! b:)d

Rouva B: :hug: Sulla ilmeisesti kp 1 tänään? Voi harmi. :( No, onneksi kierto lyheni ja seuraavaksi on jo clomit auttamassa. Niistä muuten saattaa tulla hyvin raskausoireiden kaltaisia oireita, joten jäitä hattuun ensi kierrossa. ;)

ON: Tänä aamuna testattu nega. Tein testin, koska iski hiivatulehdus, eikä noita reseptillä saatavia hiivalääkkeitä saa syödä raskaana. No, oikeastaan ihan hyvä. Ainakin vahvistui mun ennakkokäsitys, että ovis oli viime viikon maanantaina (tai tiistaina) ja kaikki oireet (+roskishaamu) johtuivat siitä. Taidan kopata apteekista vielä varmuuden vuoksi testin mukaan, kun on kostea viikonloppu luvassa. Mutta tosiaan vain varmuudeksi. :)
 
Torstai 31.7

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........53/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............49/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................46/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....40/41-45......yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........40/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................37/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......31/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............29/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
miracle............27/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........22/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa........22/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84........22/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
juttis...............22/30-38.....yk3..........esikoinen......terot
Laala..............17/..?...........yk?..........esikoinen...........terot+clomit
Tanjusha82.....17/30..........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........16/28-32....yk 15......kolmas........clomit+ luget
Milliäinen..........6/35...........yk??........esikoinen.....aridimex
Tähtisäde........5/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............5/30-35.......yk 6.........esikoinen......terot
Rouva B..........1/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen...ter.+clom.


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
titonia...............63/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............61/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
JJ-t..................?............................07/07......esikoinen
 
Älkää muuten ihmetelkö. Muokkasin vahingossa ensin eilisen listan täksi päiväksi, joten siksi tällä sivulla on kaksi samanlaista listaa. :D

*muoks. Lähden tosiaan tänään mökille, eli olen nettipimennossa viikonlopun yli. Jos joku haluaa sillä välin päivittää listaa, niin be my guest. :D

Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Iigz. Mulla on sit ultra vaihteeks tänään kahdentoista jälkeen.... :whistle: Saa pitää sit peukkuja mun follille. :D Mä tiiän jo nyt että oon nimittäin TODELLA PETTYNYT jos se folli onkin viime viikon ultran jälkeen lopettanu kasvamisensa...
 
suikku :hug: Hyvä et osaat ottaa noin rennosti, jos se täti sieltä nyt on tulossa.
Solina Mie en oikeen osaa sanoo mitään tuohon sun tilanteeseen. Kun kerran miehes on noinkin "halukas" meneen sinne testeihin niin menköön ihmeessä. Eipä siitä haittaakaan voi olla ja voihan niihin simoihinkin tulla jotain häikkää ihan yhtäkkiäkin...mihin en kyl usko. Olitkos se sinä vai kuka kun pohti sitä kohdun arpia tässä taannoin, et vaikuttaisko ne jotenkin?? :/ En kyl siitäkään tiä, mut mun mielestä tein kohdalla on kyse nyt vaa jostain "selittämättömästä lapsettomuudesta" ja en siis ees sanois lapsettomuudesta kun teil jo pari tenavaa on, mut et jotenkin nyt arpa vaan ei oo suosinu ja kaikki osaset ei oo kolahtanu paikoilleen. En mie oikeen muuta osais epäillä. Eiköhän se siitä vielä plussa pärähdä kun jatkatte tuota yritystä. Onnea ja tsempit teille! :)
Täälä immeiset on aikas aikasin liikenteessä noitten testien kans :D Mä päätin jo joskus ihan alussa...kun ite olin eka pari kertaa testannu tooooosi aikasin negan...et en enää ollenkaan testaa ellei täti reilusti myöhässä. Niin mä olenkin tehnyt vaik on noita testejä tosiaan kulunu :whistle:
Hieman nauratti kun mun kaveri aloitti lapsenteon juur ja hänhän siis ihan tosta vaan tekee sen lapsen omien sanojensa mukaan. Nyt siis yk1 ja hän testas dpo 7!!! :eek: Ihan tohkeissaan oli kyl kun nega tuli ja miul oli hymys pidättelemistä ja yritin hienovarasesti selitää et " no jos siun menkat alkaa viikon päästä niin tuskin siinä testissä plussaa ois näkynykään viä" No, pelkkää hyvää toivon hänelle ja sitä ettei hän joudu pettyyn yhtä pahasti kun minä aikoinani.
Laala tulee sit kertomaan heti ultrastaan!!! :D
 
Jotenkin tuo selitys Solinalle kuulosti vähän ontuvalta...en mie osaa järkevästi kirjottaa. Tarkotin jotenkin niin et siis kun sulla clomien kans näyttäs kaikki kuitenkin pelittävän suht ok ja tosiaan ku lapsia oot saanu niin siks teis tuskin mitään varsinaista syytä oo kummaskaan, mut jostain pienestä se nyt vaan on kiinni et ei tärppää... No,ei tämä sen selvemmin ollu varmaan sanottu :D
 
Mivi onnea oviksesta.
Joskushan se roskisplussa voi olla ihan vain viivanpaikka joka tulee näkyviin myöhemmin. Tai jotkut testithän saattaa vain reagoida niin kun testiaika on kulunut.
Mutta Miraclelle kovasti peukkuja että se muuttuisi ihan oikeasti plussaksi.

Rouva Pikkumyy, nythän jänskättää. Toivotaan parasta. Tulehan sitten heti kertomaan uutiset meille.

rouva B itse otan clomit myös kp 3-7 koetahan pitää pääkylmänä oireiden kanssa.

Pantalaimonille pahoittelut negasta ja kiitokset listanpäivitteluistä.

Laala, innolla odottelemme ultraus kuulumisia. Tulehan kertomaan miltä näyttää.

Suikku :hug: harminpaikka. Jatketaankos sulla nyt mitä hoitoja kun se meijän klinikka aukee huomenna? Kun eikös me samassapaikassa käyty. Pitäisi joskus sopia treffit sinne ;) Itekkin soittelen sinne huomenna jos sopiva tilaisuus tulee kun ollaan siellä reissus. Mutta viimeistään maanantaina.

Muisku78 Juu, ymmärsin mitä tarkoitit. Niinhän se onkin. Nytkun on löytynyt oikea lääkitys ja kroppatoimii niinkuin kuuluukin. Eli sen 3 kiertoa. Ja saatiinhan me jo aikaiseksi se yksi alkuraskaudenkeskenmeno.
Et joku siellä nyt ahistaa. Huonoa tuuriakai. Ja mä olisin kyllä valmis jatkamaan tällä lääkityksellä enkä ite kiirehtis niitä pistoshoitoja. Mutta kun clomeja olen syönyt jo sen 6kk niin ei kait niitä saa syödä pisempään vaan pakko siirtyä eteenpäin. Tai sitten pitää taukoa, ja siihen mä en taas ole valmis.
Juu, en mäkään puhu lapsettomuudesta. Enemmänkin on vain vaikeus saada lapsi alulle.
Ja tuntu olevan kokoajan hankalampaa. Esikoinen sai alkunsa yk 10 ekasta terolut kierrosta. Kakkonen sai alkunsa yk 12 ekasta clomikierrosta. Mutta tää kolmonen nyt antaa odotuttaa itseään.
Minähän se niistä arvista kyselin. Kun mulla niitä kohdussa riittää, 3kpl

Plääh, tänään ja eilen särkenyt päätä. Tylsää.


Lähdetään ensiyönä ajamaan kohti oulua. pitää nyt tänään keretä pakkaamaan ja laittamaan kaikki valmiiksi että on sit yöllä helppo lähteä. elukatkin viedään tänään hoitoon kaverille. Jänskättää, koirille ekakerta kun menevät jonnekkin hoitoon. Yleensä niitä on tultu katsomaan tänne meille kotiin. Mutta jospa se hyvin menisi.
 
Rouva Pikkumyy. Voi miten ihanaa :hug: Hurjanpaljon onnea sinulle ja miehellesi :flower: :flower: Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa pienellesi matkaan.

Suikku, mä elättelen toiveita että jos saisi ajan kahdenviikon päähän. Kerkiäisi joko plussata ennen sitä ennen. Tai sitten saisi heti enskiertoon pistoshoidot alkamaan.

Koirat läks hoitoon eivätkä vielä ainakaan ole soittaneet apua :LOL:

Muuten. Jos saan ajan klinikalle toivomalleni päivälle. Niin eikkös dpo 15 pitäisi plussan jo näkyä jos olisi onnistanut. Taikka, ja luultavammin sitten varma nega.
 
Kyllä taitaa mulla jäädä noi terolutit toistaseks tän kolmannen liuskan jälkeen tähän. Luulis että ne ois jo tehonnu jos ois tehotakseen.. kai se on sitten pakko uskoo jo ettei tästä tuu mitään kotioloissa vaan "ronkintoihin" on lähettävä :'( Luomukierroissa yritän vähä unohtaa tarkempia kiertopäiviä, kun ei tarvi sitten lääkkeidenkään takia muistaa.

En voinu vastustaa kiusausta ja äsken menin laskemaan yrityskiertoni, vaikka noin vuoden yrityksen tienoilla halusin ja ihme kyllä onnistuinkin ne unohtaan. Arvatkaas.. tää homma on menny pieleen 25 kertaa, siis 25 veristä pettymystä takana!! :eek: No ei ollu ihan niin montaa mitä arvelin mutta silti :ashamed: en oo tainnu alun alkaenkaan oikein kuulua tänne tollasten aikojen kanssa joka on muiden yk.ihin verrattuna "tähtitieteellinen".. Eipä ois pitäny laskee :headwall: vaikka samapa tuo, edes helpottaa kun tietää syyn ja sille voi tehdä vielä jotain.

Mutta joo, vielä kerran täälläkin pinossa :flower: :heart: kaikille onnistuneille ja b :) d onnistuville :) Pantsu, voipi poistaa mut pinosta! Kommentoimassa vielä käyn tottakai, jos asiaa tulee.. ;) mutta enemmän tuolla lapsettomuuspuolella, mihin selkeesti kuulun.
Kiitos kaikille tukeneille mun vaikeina hetkinä kun ootte joutunu katkeria tilityksiäni lukeen :heart: Kaikille hyviä kesän ja muutenki jatkoja! B) tavataan paremmissa merkeissä joku kaunis päivä Odottajissa, toivottavasti SE päivä ei oo kellään meistä enää kaukana =) MOIKKA!
 

Yhteistyössä