Mivi onnea oviksesta.
Joskushan se roskisplussa voi olla ihan vain viivanpaikka joka tulee näkyviin myöhemmin. Tai jotkut testithän saattaa vain reagoida niin kun testiaika on kulunut.
Mutta Miraclelle kovasti peukkuja että se muuttuisi ihan oikeasti plussaksi.
Rouva Pikkumyy, nythän jänskättää. Toivotaan parasta. Tulehan sitten heti kertomaan uutiset meille.
rouva B itse otan clomit myös kp 3-7 koetahan pitää pääkylmänä oireiden kanssa.
Pantalaimonille pahoittelut negasta ja kiitokset listanpäivitteluistä.
Laala, innolla odottelemme ultraus kuulumisia. Tulehan kertomaan miltä näyttää.
Suikku :hug: harminpaikka. Jatketaankos sulla nyt mitä hoitoja kun se meijän klinikka aukee huomenna? Kun eikös me samassapaikassa käyty. Pitäisi joskus sopia treffit sinne
Itekkin soittelen sinne huomenna jos sopiva tilaisuus tulee kun ollaan siellä reissus. Mutta viimeistään maanantaina.
Muisku78 Juu, ymmärsin mitä tarkoitit. Niinhän se onkin. Nytkun on löytynyt oikea lääkitys ja kroppatoimii niinkuin kuuluukin. Eli sen 3 kiertoa. Ja saatiinhan me jo aikaiseksi se yksi alkuraskaudenkeskenmeno.
Et joku siellä nyt ahistaa. Huonoa tuuriakai. Ja mä olisin kyllä valmis jatkamaan tällä lääkityksellä enkä ite kiirehtis niitä pistoshoitoja. Mutta kun clomeja olen syönyt jo sen 6kk niin ei kait niitä saa syödä pisempään vaan pakko siirtyä eteenpäin. Tai sitten pitää taukoa, ja siihen mä en taas ole valmis.
Juu, en mäkään puhu lapsettomuudesta. Enemmänkin on vain vaikeus saada lapsi alulle.
Ja tuntu olevan kokoajan hankalampaa. Esikoinen sai alkunsa yk 10 ekasta terolut kierrosta. Kakkonen sai alkunsa yk 12 ekasta clomikierrosta. Mutta tää kolmonen nyt antaa odotuttaa itseään.
Minähän se niistä arvista kyselin. Kun mulla niitä kohdussa riittää, 3kpl
Plääh, tänään ja eilen särkenyt päätä. Tylsää.
Lähdetään ensiyönä ajamaan kohti oulua. pitää nyt tänään keretä pakkaamaan ja laittamaan kaikki valmiiksi että on sit yöllä helppo lähteä. elukatkin viedään tänään hoitoon kaverille. Jänskättää, koirille ekakerta kun menevät jonnekkin hoitoon. Yleensä niitä on tultu katsomaan tänne meille kotiin. Mutta jospa se hyvin menisi.