Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

solina Kyllä se mahdollinen raskaus näkyy aivan varmasti jo dpo15.
Rouva Pikkumyy Suuren suuret onnittelut!! :flower: :heart: Iiiihanaa! Ja vielä luomuillen tärppäs!
Tänää ollutkin rasittava päivä! Likka on kitissy ihan koko ajan. Tiä mikä sillä on. Muu ei kelpaa ku syli eikä siinäkään oo hyvä. Että mie sille jo melki räjähdin päivällä kun se rääkyminen vaan niin ottaa aivoon :ashamed: Huono äippä! :'(
 
pikkumyy :heart: :heart: ihanaa..oikeen paljon onnee.. :hug:
solina kyllä dpo 15 näkyy varmaa..tai luulis ainakii

Tänne ei mitää uutta..saan miehen parin runnin päästä kotia :heart: pien palsta taukoo tässä..viimistää tuun kertoo kuulumisii sit ku on gynellä käyty =)Lueskelen kyl aika ajoin tein kuulumisia. Tilasin tänää ovistestejä pinon..pääsee taas tikuttaa jos vaikka sais jotai lääkettäkkii tohtorilta :D
 
Rouva Pikkumyy Onnea sylikaupalla... :heart: :heart: :heart:

Mäkin löysin ovisplussan kp 30, ja vintiöt lähetettiin liikkeelle. Tosin aika akrobatiaa se oli koska polveni oli justiinsa leikattu. Nyt jännäillään miten tässä kävi, ja vaikuttaakohan mun kovat kipulääkkeet mitenkään.
 
Miut voi poistaa listalta, tuun sit takas jos oikeesti jottai vikkaa löytyy yms =) Ko ovis mul kummiskii tapahtuu ja tuhrujenha ei pitäs haitata raskautumista.. Ja ny sit meen rennommal meiningil eteenpäi, ootellen kunnon vuodon alkamista koska tuhrua on jo tullu... :ashamed:

Pikkumyytä oonkii onnitellu jo ties kui monen kertaan mut viel kerta kielon päälle :D Eli tuhannesti onnea! :heart:
 
Pikkumyylle täältäkin onnea! Ihana luomuplussa sulla masussaa, hienoa! :heart: :flower:

Risukasaa: Jos sie oot tuota mieltä, niin miekään en kuulus tänne. Meillä siis kolmisen vuotta tjottailtu, ja nyt keväästä lähtien näin veren maku suussa että on kaiken maailman ovikset ja donnat ja hormonit ja muut mukana... :ashamed: Haluutko sie sit seuraa sinne lapsettomuuspuolelle lisää?

miracle: tuu silti täälläkin käymään välillä! Mehän nähdään tuolla toisessakin ketjussa. :heart:

tyty: Kaikki tsempitykset mukaan gynelle! toivottavasti saisit vastauksia kysymyksiisi ja apua ongelmiin! Luulis Joensuussa olevan osaavia gynejä, yliopistokaupunki kuitenkin!

Minä: (kops) TODELLA runsaat kuukautiset. Mikä varmaankin johtuu Teron limistä suojaavasta vaikutuksesta. Eli että limis ois nyt kasvanu! Normalisoitunu. Mullahan on normaalisti ihan olematon limis... jotain 3.5-4.5mm kun pitäs olla komisen kertaa paksumpi. :ashamed:
Siks siis jatkan teroja nyt Clomeista huolimatta, jotta tuo limis säilyisi.
Tänään illalla otan Clomin puolikkaan ekaa kertaa (otan puol tbl 12 tunnin välein, jottei tulis niin paha olo ja hormonit jakautuis tasasemmin).

Tänään mennään ulos grillaamaan! :p

Niin ja Pantalaimon: Oikein meni listaus, KIITOS!

-B
 
rouva pikkumyylle onnentoivotukset :heart: nähdään huhtukuisissa :wave:

muisku et varmasti ole huono äiti, kaikilla on niitä päiviä ettei jaksaisi :hug:

tänään viikkoja olisi tasan 4 ja apteekin omalla selkeä plussa, enköhän voi lopettaa testailun tähän :D kaikille kunnon plussapuhuhurit++++++++ toivottavasti nähdään pian odotuspuolella!!!
 
täytyy tulla ihan onnittelenaa Rva Pikkumyytä (luge pinossa kun ollaan hengailtu), sieltä se plussa sitten pamahti, joten sylin täydeltä onnea :heart: :heart: Ja paljon tarrasukkia mukaan :heart:

Toki kaikille plussanneille rutkasti onnea ja tarrasukat teillekin :heart:
 
Rouva B, sinne vaan sekaan Odotuksen Odottajiin jos siltä tuntuu! No, eihän kukaan tietenkään sinne puolelle haluiskaan joutua.. lapsettomuuspalstalla ei oo kylläkään yhtä vilkkaat keskustelut kun täällä, mistähän sekin johtuu? :/ no, ehkä munkin pitäs miettiä enempi jotain muuta kun tätä (helpommin sanottu.. ) eikä joka oiretta aivan jaksakaan kommentoida, kuukaus toisensa jälkeen :ashamed: johtaa aina kyllästyttävästi siihen samaan :( ei se kuitenka mietiskelyillä mikskään muutu.
 
risukasaa En miekään oikeen tiä et mihin palstalle sitä ittensä tyrkkäis. En kai miekään oikeen tänne kuuluis...ainakaan viä. Mut tääl on ollu mulle sopiva meininki ja sopivasti juttua tullut ihmisiltä ja oon siis tykänny tääl hengailla. Mutta mutta, hyvää jatkoa sulle sinne toiseen ketjuun jos aiot meitin jättää :D Pikaista plussausta!
JJ-t Onnea vielä vahvasta plussasta! :flower: Ja tervemenoa odottajiin! :wave: Peräs tullaan, toivon mukaan!
 
Mulla oli eilen ultrassa 23-millinen folli. Gyne ennusteli sen puhkeavan vrk:n sisällä joten illalla ollaan kanitettu ja tänään varmaan viel varmistuskierros tos illemmal. ;) On kyl vihlonutkin oikeelta puolelta (jossa se folli sijaitsi)... Jotenki on vaihteeks tosi hyvä mieli tän asian kanssa. :)
 
Tulin nostamaan meidät tuolta toiselta sivulta! :wave:

Laalan
tilanne kuulostaa tosi hyvältä, onnea! :heart:

Täällä on nyt eka Clomi otettu (puolet eilen illalla klo 21 ja puolet tänään aamulla klo 9). Meinaan siis mennä noin 12 tunnin välein, jotta välttäs pahat olot ja muut sivuvakutukset.
Ja ihan hyvältä tuntuu... ei siis tunnu miltään.

-Rva B, kp3
 
Heissan. Lomalta palattu, ilmeisesti monet muutkin viikonlopun vietossa kerran täällä näin hiljaista.

Mukava lukea ettei ainakaan huonoja uutisia ole tullut, hyviä vain. Vilkutuket kaikille jotka jättävät listan, syystä tai toisesta. Ei voi muuta sanoa kuin ONNEA

).( vaikka tahtoisikin päästä jo laittamaan ).) :D Tänään dpo 6 oviksesta alkaneet alavatsanippailut, tuntemukset jatkuvat edelleen. Liikkeessä ei niinkään. Mutta heti kun istuu alas niin ne huomaa taas....

Varasin ajan gynelle. 14pvä tätä kuuta. Eli kerkiän aloittamaan enskiertoon pistoshoidot. Teen kyllä varuiksi testin 12pvä ja jos onkin tapahtunut ihme niin kerkiän vielä perua tuon lääkäriajan.

Että sen suhteen ihan hyvät fiilikset täällä. Muuten onkin sitten fiilikset vähän alamaissa. Nyt taas menossa sellainen kausi että masentaa nämä lapsensaanti ongelmat ja se vain pyörii mielessä ja toivoo vain kovasti että olisi raskaana. Varmaan nuo lähestyvät pistoshoidot vaikuttavat asiaan...

Gyne oli muuten sitä mieltä ettei miestä tartte tutkia nyt. Eli katsellaan, odotellaan ja piinaillaan.

Mutta nyt tämä tyttö lähtee maistamaan elämänsä ensimmäistä kertaa rapuja. nippailujensa kanssa :LOL:
 
Rva Pikkumyylle oikein suuret onnittelut plussasta! :heart: :flower: =) Toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa!

Laala: Jee, se folli oli kasvanut! Ihanaa! :D Tärppionnea! b:)d

risukasaa ja miracle: Paljon onnea teille jatkossa! :hug:

ON: Negan testasin myös lauantaina ja nautin siis hyvällä omallatunnolla ravuista snapsien kera! :D Aika huppelissa sitä oltiin itse kukin, mutta oli mielettömän hauskaa! Tänään sitten ollaan yritetty toipua parhaamme mukaan. Alavatsaa vähän jo vihloo menkkamaisesti, joten tätiä odotellessa... :/
 
Solinalle hyviä rapukestejä!! Mä en ole vielä uskaltanut niitä maistaa! :eek:
Kerokaas nyt muut että mites teil noi valkkarit menee? Eli siis limat? Kun mä en enää muista yhtään miten kierron missäkin vaiheessa tuli limoja. Tai no ovislimat on selvä kun ne on niin muusta poikkeevaa, ainakin mulla, mut olikse niin et yleensä valkkari lisääntyy loppukiertoon?? Onko kukaan havainnoinut tätä juttuu paremmin? :/ Mie just mietin et miul on viimeks ollu kuukautiset 2007 tammikuussa eli ei ihme et ei oikeen muistu mieleen miten noi menee. Ja syy miks tätä kyselen on ku eilen tuli ihan hirmusesti tota vuotoo ja tänään jatkunu sama ja pikkuhousunsuojaa saa vaihtaa. Voiskohan tää olla merkki jostain??
Miun Donna jatkaa negan näyttöö :| Ai nii, Rouva B , ku oon ihmetelly tota Donnan käyttöikää ku siin pakkaukses lukee et sitä voi käyttää 1-24kk!!?? :eek: Miten se voi olla tollanen väli ja mistä sen tietää milloin sitä ei voi enää käyttää?? Tiäks sää yhtään paremmin??
 
Kiitos, Pantalaimon.
Kyllä sitä tulikin sit pupuiltua. Oletin että ovis oli to/pe, joten nyt sitten odotan tuntemuksia. :LOL: Koska missään ei tällä kerralla viel tunnu mitään, niin mä luultavasti olen raskaana. :LOL:
No ei, sen näkee sit parin viikon päästä. :D Tai ekan testin ajattelin tehdä jo ens su. :LOL:
 
Muisku: Se johtuu huonosta somennoksesta, siinä lukee että tulee halvemmaksi kuiin tavalliset ovistestit 1-24 kk käytössä. :D Muutenki suomennos on vähä hassu, siitä puuttuumm. se, että syljen sijasta voi käyttää limojakin jos haluaa (jos on vaikka just syöny jotain mikä häiritsis suun suolatasapainoa)

Pantalaimon: tervetuloa takaisin!

Minä: Mulle tapahtu jotain viikonloppuna. Jotain, mistä en voi täällä ees puhua. Mut kaikella tapahtuneella on tarkotuksensa, ja oon siitä hyvin varma.
Pää on sekasin, mutta eiköhän se tästä tasaannu.
Clomeja otettu nyt 3, ja ekat sivuoireet bongattu: Kuumat aallot, hiusten lähtö ja kipeitä kohtia tisseissä... :| Toiv. ois eka ja vika Clomikierto mikä pitää kokea. :p
 
Pantalaimonille halaus :hug: negan takia. Onse kuitenkin aina yhtä ikävä saada.

Muisku 78 mä totesin etten ole rapujen ystävä. Tai onhan ne ihan hyviä mutta kauhea vaiva sen pienen lihamäärän takia. Eivätkä nyt edes mitään niin mahtavaa herkkua ole. Mutta onpahan tullut maisteltua nyt....

Limoista en osaa sanoa kyllä yhtään mitään on mie käytän noita lugeja niin jatkuvasti sieltä jotain valuu. Hämäävät sen verran että hankala seurata limoja.

Rouva B munkin uteliaisuus heräsi :D Mites muuten kun sä otat nyt clomeja ja jos sulla on Donna käytössä. Niin muistelen jostain lukeneeni ettei Donnaa voi käyttää jos syö clomeja. Vai olenko ihan väärässä?

).( outoa, mun tekee mieli seksiä. Luomukierrossakin seksihalut laskee selvästi oviksen jälkeen. Ja nyt kun on käyttänyt lugeja niin kiinostus on ihan nollissa. Paitsi nyt, halut vaan lisääntyy. Tosi outoa. Mies tykkää, mutta outoa silti.
 
Maanantai 4.8.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........57/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............53/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................50/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....44/41-45......yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........44/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................41/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......35/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............33/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
pilvilinna..........26/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
mama-84........26/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
juttis...............26/30-38.....yk3..........esikoinen......terot
Laala..............21/..?...........yk?..........esikoinen...........terot+clomit
Tanjusha82.....21/30..........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........20/28-32....yk 15......kolmas........clomit+ luget
Milliäinen.........10/35...........yk??........esikoinen.....aridimex
Tähtisäde........9/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............9/30-35.......yk 6.........esikoinen......terot
Rouva B..........5/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen...ter.+clom.


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



MIA = Missing In Action
titonia...............67/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............65/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
JJ-t..................?............................07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
 

Yhteistyössä