Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Pantalaimon onnea toimivasta kierrosta. Onhan se tädin tulo harmillista aina. Mutta mä ainakin olen riemuinnut jo siitä että vihdoinkin on lääkitys kohdillaan ja kroppa toimii niinkuin kuuluukin. Edes jotain.... Vaikka tietty se plussa kruunaisi kaiken.

Onhan näitä oireita. Vaikea vain uskoa että tarkoittavat mitään positiivista. Esikoisesta en muista että oireita olisi ollut. Kakkosesta mulla oli alkanut tuhru tuttuun tapaan ja olin jo luovuttanut. Makasin menkkoja edeltävän viikon peiton alla kun väsytti ja paleli niin kovasti. Flunssan uskoin tulevan. Mutta niin se tuhru vain loppui ja plussa tuli.

Jotenkin siksi vaikea uskoa että nämä oireet mitään tarkoittaisi kun näitä on näin paljon. varmaan joku hormoonihäiriö. Mutta eihän sitä ikinä tiedä. Toivossa on hyvä elää.
 
Hei,

Mulle voi päivittää Kp 11. En ole tässä kesällä paljon netissä ehtinyt surffailemaan. Asutaan omakotitalossa ja hommaa riittää pihahommissa. Tässä kierrossa en syö mitään lääkeitä. Jätin ne ihan omasta tahdosta pois. Clomit varmaan vaikuttaa vielä. Miehen kanssa päätettiin että katotaan pari kiertoa ja sitten mieskin tulee mukaan lääkärille.
 
Minuu ketuttaa! :kieh: Mies kesälomalla ja taas se aamupäivällä häippäs töihin eikä oo tullu takas. Jahas...juur ovi kävi ku tuon pääsin kirjottamasta.
Must alkaa tuntuun nyt ekaa kertaa et kierto oikeesti ois käynnistymässä. Tänään ja eilen illallakin on meinaa vähän mahassa tuntunu jomotusta. Donnan mukaan tänää ois kai dpo9 et ihan viä pitäs tädin tulla, mut en mie nyt sen mukaan meekään. Anyway, muuten kroppani ei oikeen pahemmin mitään merkkejä antele, mut tädin alkaessa hieman, hyvin hiljaksiin jomottelee ja nyt taitaa jotain sellasta pikkasen tuntua. Ehän mä ees muista oikeen miltä sen pitäs tuntua :D siit kun on jo niin pitkä aika, mut jotain tällasta se varmaan on. Eli nyt peukut pystyyn et miekin saisin menkat takas.
Mies muuten tos samalla ku täs kirjottelen niin höpöttää mulle et ei enää aio mennä töihin lomallaan vaik presidentti soittais. No, toivotaan niin!
 
Muisku, toi on kyllä tosi raivostuttavaa kun ukko on lomalla. Ja itekki on asennoitunut lomailemaan, eli ei lastenhoidosta saa vähän vapaata kun kaksi pari silmiä vahtimassa. Ja sitten mies hälytetään töihin. Se on niin raivostuttavaa....

Onnea, toivottavasti se kierto on sieltä käynistymässä.

Apua, mulle on iskenyt paniikki. Jos ja kun se testi näyttää sitten ensviikolla negaa. Niin, mulla alkaa ne pistoshoidot seuraavasta kierrosta. ja se ajatus on aika pelottava. Millaista se itsensä pistäminen on. Millaisia oireita siitä tulee. Toimiiko se lääkitys. apua, apua apua
Mä olen varmaan ihan paniikissa torstaina kun on se lääkäri. Saadaanko me apu niistä pistoslääkkeistä. Mites sitten loppukierrosta, onko toiveet liian korkeella että uudet lääkkeet tois meille vauva

aivan liikaa kysymyksiä.
 
Heippa taas kaikille!

Oon ollut lomilla ja tarkotuksella koskematta paljon tietskariin viime kuukauden, kun töissä ollessa saa siitä ihan kyllikseen. Täällähän on tekstiä kertynyt sellaset pinot, etten millään selvinnyt kerralla sen kahlaamisesta :eek: Mutta taisi siellä muutama iloinen plussauutinen olla, hieno juttu!

Yritin lomalla pitää taukoa tämän vauva-asian miettimisestäkin, muttei ihan täysin onnistunut. Oltiin reissussa toisen ystäväpariskunnan kanssa ja loman alkajaisiksi saikin kuulla että kaverini on raskaana... oli ihan ylläri kun eivät ole olleet vielä kovin kauan yhdessäkään. No menivät sitten tuolla reissussa kihloihinkin ja toki olen iloinen heidän puolestaan. Vaikka tuntui karulta tajuta, että nyt on sitten mun opiskelukaveriporukan viidestä naisesta kaikilla muilla lapsi olemassa tai tulossa.

Muuten sitten oon ollut tauolla lääkkeiden syönnistä tähän asti, nyt vasta otin Tero-kuurin, loppui eilen. Menkkoja odotellaan ja sitten taas pääsee polille ultraamaan tehoaako tupla-Clomit. Heinäkuun puolivälissä lääkäri viimeksi soitti ja vahvisti että verikokeiden perusteella edellinen kesäkuun alussa syöty satsi ei saanut ovista aikaan. Samalla kuulin miehen simppatestinkin tulokset, periaatteessa ok mutta kuulemma vähän keskimääräistä vähemmän...

Jotenkin on alkanut hyväksyä sen, että tässä voi vielä aikaa mennä, mutta kyllä kaikki kuitenkin tapahtuu aikanaan. Tsemppiä kaikille!
 
titonia: Kiva kuulla susta ja mukavaa, että loma on sujunut hyvin! :hug: Sulla taitaa noi meidän listassa olevat kp:t olla vähän jäljessä. :ashamed: Ilmoita sitten, kun haluat niitä päivitettävän.

ON: En tiedä oliko tää mahakipuilu sittenkin alkavaa vatsatautia. Maha on ihan löysällä ja muutenkin aika oksu olo. :ashamed: :| Saa nähdä kehittyykö tästä joku kunnon tauti vai onko vaan ohimenevää. :/
 
^missäs se täti oikeen luuraa Pantalaimonilla ?? :eek: Mistäs noista oireista tietää mitä tarkottavat :whistle:
Jokos Solinan pahoinvointi on kääntynyt vatsataudiks?? :D :whistle: Josko ois teitillä ihan muuta ku tauteja!
Solina, ei ne pistoshoidot oo kauheita! JOS nyt niihin joutusitte, niin ekakskin kyl ne neuvoo sielä hyvin miten pistetään. Mie ainakin piikitin itteeni ekan kerran siä hoitsun tykönä. Se litkujen sekottelu siin on kaikist ärsyttävämpää. Tietty jos on kauhee piikkikammo niin voihan se olla kova pala aluks. Mie ainakin vehtasin se piikki kädessä ekoilla kerroilla ties kuin kauan enneku sain sen pukattua vatsanahkaan :D Eikä miul niistäkään mitään oireita tullu, ainoostaan se pistoskohta tuli sellaseks araks, varsinki jos useempi piikki oli sattunu samaan kohtaan, vähän niinku mustelma on arka niin silleen. Ja kyl ne sit minulla ainakin tehos oikein hyvin viä ku pregnylillä varmistettiin irrotus niin mahkut oli oikeen hyvät ja onnisuhan se inssi sitten täydellisesti :heart:
titonia joo on toi kamujen raskautuminen vähän sellanen kakspiippunen juttu. Mun yks parhaista kavereista alotti yrityksen viime kuussa ja tiän et vaik miul ees menkat oo alkanu ja vaik ei ees miehen kans olla viä puhuttu yrityksestä (tosin tiedän et hänel ei ois mitään pikkukakkosta vastaan ;) ) ni silti tuun varmasti vähän surkutteleen sit kun hän tulee kertoon plussanneensa koska se satavarmasti tapahtuu paljon ennen miun plussaa. Mut pakko aatella et kaikella on aikansa!
 
Pigletille :wave: Tervetuloo takas taukoilemasta!
Viime yönä kyllä sitten sain todellakin muistutuksen mitä se menkkajuilinta on. Siis yli tunnin pyörin sen takia (ihan niinku muutenkin ois jo vaikee nukkuu ku likka ähisee koko ajan) sängyssä ku luulin et just alkaa menkat. Niin poltteli mahassa...siis paljon enemmän viä ku yleensä aina ennen. Kyl se sit meni ohi ja nyt ei oikeestaan tunnu juur miltään, mut kyl mä tosiaan ihmettelen jos ei NYT ne menkat sieltä ala tuleen.
 
Torstai 7.8.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Milo.................52/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....47/41-45......09/07......esikoinen.....met.
Emili................44/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......38/43.........11/07........esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............36/29-32......yk 13......esikoinen.....clomit+terot
pilvilinna..........29/28-?........yk 10......esikoinen.....clomit+luget
juttis...............29/30-38......yk 3.........esikoinen......terot
Laala..............24/..?...........yk 2.........esikoinen.....terot+clomit
Tanjusha82.....24/30..........yk 9........kolmas.........clomit+t erot
Solina83..........23/28-32....yk 15......kolmas..........clomit+ luget
Milliäinen.........13/35..........yk ?......esikoinen........aridimex
Tähtisäde........12/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............12/30-35.....yk 6.......esikoinen.......terot
Aurora72........12/30-39.....yk 5......1.yhteinen.......ei vielä mtn
Rouva B..........8/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen........ter.+clom.
Piglet..............1/27-29.......yk 9......esikoinen........ter.
mama-84........1/28...........yk 22.......toinen..........ei vielä mtn


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


MIA = Missing In Action
titonia...............69/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............67/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Rosetta..........59/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
JJ-t..................?............................07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
 
Pigletille vielä moikat tähänkin pinoon! :wave:

Muisku: No toivotaan, että se täti sieltä tulee, niin pääset kunnolla kuumeilemaan! ;)

ON: Mun täti on hukannut osoitteen, kartan ja navigaattorin. Ei siis mitään vuodon tapaistakaan. :kieh: Mahaa kyllä juilii. Eilinen paha olo meni ohi, kun tarpeeksi kauan ravasin vessassa. :ashamed: Mikä lie yhden päivän mahatauti... Toki on käynyt jo mielessä, että jospa testasin liian aikaisin. :ashamed: Mutta siihen en ryhdy uudestaan ennen kuin täti on ollu teillä tietymättömillä ainakin viikon. :whistle:
 
mama-84 :hug:

Pantalaimon Missähän se täti viipyy?! Tai plussa!!!!! :heart: Toivotaan jälkimmäistä!

ON: Mulle voi laittaa kp 38/43, sillä oviksen (tai oikeastaan vaan täyden sarven) bongasin kp 30 ja sen jälkeen täti on tullut aika tarkkaan kahden 14 päivän päästä... Mitään ihmeellisiä tuntemuksia (jännistymaha ja seksiunia ainoastaan) ei oikein vielä ole, mutta kovasti toivon, että nyt olisi se aika plussalle!

 
Velvet Kiss: Korjattu! :wave: Ja onnea oviksen bongauksesta! Peukut on sulle pystyssä! b:)d En mä kyllä uskalla toivoa mitään omalta osaltani. :ashamed: Ärsyttävää, kun olen ihan varma siitä oviksesta silloin pari viikkoa sitten. Miksei se täti siis voi vaan tulla!?

ON: Ällövaroitus! Mulla on edelleen joku mahatauti. En ole siis oksentanut, mutta toisesta päästä tulee tavara ulos heti. :ashamed: Ei ole yhtään kipeä olo, pystyn kyllä syömään ja juomaan. Mutta vessassa saa juosta... :headwall: :(
 
Pantalaimon Niin millos sie sit testasit?? ...ei jaksa lukee taaksepäin...
Meinaa on kyl kumma kun kerran ovis oli niin kyllä sen tädinkin ois pitäny sit saapua...jos on saapuakseen. Ymmärrän kyl hyvin et ei tee mieli testata enneku oikeesti sit voi kans luottaa siihen tulokseen eli siis kun tätsy on paljon jo myöhässä, niin mäkin oon päättäny...tai siis etten ainakaan ennen sitä kahta viikkoo testaa. Mut äläs nyt sit liian pitkään piä meitä muita jännityksessä :whistle: :LOL:
VK :lle tääl myös peukut pystyssä et plussa nyt tulis! :)
Miul on jonkun verran päivän aikana jomottanu lähinnä tosta vasemmalta alamahasta. Oon kuullu et synnytyksen jälkeen eka menkat on yleensä tosi runsaat ja kipeet. Ehkäpä siks nää menkkatuntemukset on jo nyt niin voimakkaat
 
Perjantai 8.8.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Milo.................53/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....48/41-45......09/07......esikoinen.....met.
Emili................45/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......39/43.........11/07........esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............37/29-32......yk 13......esikoinen.....clomit+terot
pilvilinna..........30/28-?........yk 10......esikoinen.....clomit+luget
juttis...............30/30-38......yk 3.........esikoinen......terot
Laala..............25/..?...........yk 2.........esikoinen.....terot+clomit
Tanjusha82.....25/30..........yk 9........kolmas.........clomit+t erot
Solina83..........24/28-32....yk 15......kolmas..........clomit+ luget
Milliäinen.........14/35..........yk ?......esikoinen........aridimex
Tähtisäde........13/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............13/30-35.....yk 6.......esikoinen.......terot
Aurora72........13/30-39.....yk 5......1.yhteinen.......ei vielä mtn
Rouva B..........9/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen........ter.+clom.
Piglet..............2/27-29.......yk 9......esikoinen........ter.
mama-84........2/28...........yk 22.......toinen..........ei vielä mtn


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


MIA = Missing In Action
titonia...............70/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............68/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Rosetta..........60/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
JJ-t..................?............................07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
 
Muisku: Viime lauantaina testasin sen negan. Joo, en mäkään kyllä ymmärrä. Ne ovisoireet oli niin selkeät, että kyllä sen tädin pitäisi tulla. :| Edelleen jatkuu tää omituinen mahatauti. Kai mun pitää testailla uudestaan huomenna, vaikkei yhtään huvittaisi. :ashamed: On nimittäin erään hyvän ystävän läksiäiset, hieno illallinen tiedossa ja toki ruuan kanssa viiniä. Sulla on kyllä hyvän kuuloisia tätioireita!
b:)d

 
Tsemppiä Pantsu Jänskättää kyllä tosi paljon sun puolesta, mutta tiedän hyvin ton tunteen testaamisesta. Mun on pakko testata tänään taas, sit voi lopettaa luget kun tulee nega. On se jännä et vaik kuin tietää että nega sieltä tulee, niin silti toivoo sitä ihmeiden ihmettä tapahtuvan, jota voi sitten taivastella joskus vanhoilla päivillä |O

Kuinkahan monta tuntia riittää et pissa on rakossa, et voi luottaa siihen testiin? Pitäsköhän ostaa sellanen herkkä testi? En haluais enää jossitella, vaikka jossittelen kuitenki, niin kauan kunnes se täti tulee. :LOL:

Toivotaan että Muiskulle se täti pyyhältäis paikalle, tai sit jos ei pyyhällä niin sitten plussa :heart:
 
Terve pitkästä aikaa :wave: oon taustaillu ja jatkan sitä viel jonkin aikaa..tekee hyvää =)
Tänään kävin gynellä. Se ei onneks tehny sitä munatorvien aukiolotutkimusta.huhu..se vaan ultras kohdun ja munikset, sekä otti papan. Sanoi että niin on kaunis ja siisti kohtu ja kauniin muotoinen. Limakalvon paksuus vastaa kp13 eli on oiken paksuinen. Vasemmalla on irtoomassa iso folli :p jopa v.lopun aikaa ( en usko et iha v.loppuna ku viel ei oo limamerkkejä jotka alkaa pari pv enne ovista ) kystaa ei enää ollut :eek: eli se viime kierron vuoto 3pv ennen ovista johtu siitä kystan puhkeemisesta..gyne sano et se voi olla kivuton ja aiheuttaa verenvuotoo..
Papa kokeen tulosta odotelleen ens kuu alkuun..soittaavat tulokset. Enempää ei tutkita enneku on vuos yritystä takana :ashamed: ja mitään lääkettä en saanu välivuotoihin :| se kun otti papa kokeen ni sano et kohdun suu jo hieman vuoti siitä..eli siin on jotai "nystyjä"vissii joista se vuoto sit tuli..puhuttii myös et oisko mahollista et miulla ois endo, ja gyne sano et se ois yks syy joka selittäs nää oudot vuodot..ja kuulema välivuotojen ei pitäs haitata raskautumista..koska kohtu on nii hyvässä kunnossa.

Eli siis joudun seuraavan 6kuukautta viel kestää tätä perseen vuotamista :ashamed: ei oo kiva..se sano et teroja voin syyä jos niistä on apuu,mutta kun niistä ei ole ni niit ei kannata syyä..sano se myös et voi olla et tää oon loppuikänen vaiva.. :headwall: joillain naisil vaan tuhruttaa loppukierrosta vaik ei ookkaa mittää syytä..onpa kiva.. :|

Eli siis miulta voi poistaa noi "terot" tuolta apukeinojen perästä.."herran haltuun" menetelmällä mennää :D
 
moikka tyty :wave:
Kiva et ainakin selvis et johtu siitä kystasta se vuoto sillon. Ja onnittelut lähestyvästä oviksesta! Hyvä uutinen sekin. Viikonloppuna vaan vällyjen väliin ja toivotaan että tärppää. Koitat nyt vaan ottaa mahdollisimman rennosti nää odottelukuukaudet sitten niin ehkäpä et tarvi tutkimuksiin sen paremmin lähteekään ;) . Ainakaan siis gyne ei löytänyt heti mitään mikä vaikeuttais raskautimista et hyvillä mielin vaan jatkat yritystä. Peukkuja teille!! :)
 
kiitti muisku =) ..mielessä kävi sekin et jospa sitä stressaa tietämättään tätä vauva asiaa ja siks tulee välivuotoja..kun ennen vauva haaveita miulla stressi vaikutti menkkoihi..saatto tulla tuhruu jne. mut en sitä sen enempää aatellu..mutta nyt on kyllä ollu jo tuhruu ennen "vauva stressiäkin"..eli en tiiä johtuuko tää oman pään sisäl liikkuvista asioista..joten senki takii oon aatellu et yritän taustailla..jospa se "näkymätön stressikin" helpottas..
 

Yhteistyössä