Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Pantalaimonilla onkin jännät paikat edessä. Miten sä maltatkaan olla testaamatta. Mites pilvilinna testin kanssa kävi? Tyty, ei mullakaan kunnallisen puolen gyne saanut näihin tiputteluihin mitään tolkku. Mutta nyt kävin monen vuoden piinan jälkeen yksityisellä ja heti löytyi apu.

).( Minä sorruin testaamaan. Ja minut voi siirtää haamuilijoihin. Eli tänä aamuna testattu haamu jonka mieskin näkee.
vielä en uskalla juhlia. Se 2kk koettu alkuraskauden keskenmeno kummittelee kuitenkin mielessä.
Mutta ehkä tässä jotain toiveita on. Ainakin tuolla yrittää jotain tapahtua.
Kunhan tässä selviän aamutoimista niin häivyn kaupunkiin tyhjäämään apteekin raskaustesteistä. Mä en ihan parista testistä usko..... :D

Onnellinen, mutta pelokas olo. Ehkäpä tämä tästä iloksi muuttuu.


t. Solina ja hippu 3+5 ( eiks oo hurjat viikot, toivottavasti tulee vielä paljon lisää )
 
Hei, ei sun viä pitäny,tiistaina vasta :D ... No ei vaan, ONNEA ihan hirmuisesti! :flower: :hug: :heart: Aivan mahtava juttu!! Mie arvasin ettei sul mitään vattatautia ollu. Laitas ny viä ne sun muut oireet niin päästään me muutkin elätteleen toiveita!
Mul muuten vattan juilimiset on oikeestaan loppu. Eilen ei kauheesti nippaillu eikä yöllä...niinku aiempina...ja tänäänkin ollu hiljasta sillä saraa. Välil ainoostaan kun tekee äkkinäisen liikkeen tai esim. sängyssä kääntyy nopsaa niin tuntuu vihlasu alamahassa, mut siinäpä se. Siis sit mie kyllä suutun ja mustaks muutun jos se täti ei ala ens viikolla tulla :kieh:
 
Tähtisäde
Onpas täällä jänniä hetkiä käsillä! ONNEA Solina, toivottavasti haamu vahvistuu jo TÄNÄÄN!! Pantalaimonin puolesta myös jännitetään täällä.

Olen taustaillut pisempään kun ei ole tapahtunut mitään, mutta nyt tulee omaa napaa, sori! Eli eilen kävin ekaa kertaa lapsettomuusklinikalla! Normihöpinöiden lisäksi tehtiin UA ja kp13 näkyi vasemmalla puolella kolme vähän kasvanutta munista: 11mm, 10mm ja 8mm. Mun mielestä ne olivat onnettoman pienet, mutta lekuri oli tohkeissaan ja sanoi, että olisi jo vähän ihmetellytkin, ellei tuo annostus olisi mun kokoisella toiminut. No mun mielestä niiden munisten olisi pitänyt olla paaaljon isompia, joten jos multa kysytään niin olisi Clomiannostus voinut paremmikin toimia. Joka tapauksessa alkoi tapahtumaan, sain heti Menopurit ja Pregnylin! Juhuu! Eilen pistin itseeni ihan ensimmäistä kertaa elämässäni ja huomenna laitan toisen Menopurin. Sitten maanantaina menen uudelleen ultraan. Toivottavasti Menopur olisi saanut vauhtia kasvuun! Pistäminen ei sitten ollutkaan niin kamalaa kuin luulin. Ja vaikka pistäminen tavallaan konkretisoi sen, että nyt ollaan ihan oikeissa lapsettomuushoidoissa niin eipä siitä vielä ainakaan mitään kriisiäkään puskenut. Olen niin tyytyväinen, että nyt tosiaan päästiin jo vähän asiaan, eikä vaan syödä vuorotellen tehottomia Clomeja ja Femostoneja, joiden syömisen aikana mitään ei voi edes tapahtua. Onhan tässä nyt pian jo vuosi vaan ihmeteltykin ilman että oltais päästy edes yrittämään. Sellaista täällä. Maanantaina on taas jännät paikat...
 
Lauantai.8.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Milo.................54/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....49/41-45......09/07......esikoinen.....met.
Emili................46/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......40/43.........11/07........esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............38/29-32......yk 13......esikoinen.....clomit+terot
pilvilinna..........31/28-?........yk 10......esikoinen.....clomit+luget
juttis...............31/30-38......yk 3.........esikoinen......terot
Laala..............26/..?...........yk 2.........esikoinen.....terot+clomit
Tanjusha82.....26/30..........yk 9........kolmas.........clomit+t erot
Milliäinen.........15/35..........yk ?......esikoinen........aridimex
Tähtisäde........14/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............14/30-35.....yk 6.......esikoinen.......terot
Aurora72........14/30-39.....yk 5......1.yhteinen.......ei vielä mtn
Rouva B..........10/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen........ter.+clom.
Piglet..............4/27-29.......yk 9......esikoinen........ter.
mama-84........3/28...........yk 22.......toinen..........ei vielä mtn


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


MIA = Missing In Action
titonia...............70/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............68/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Rosetta..........60/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.


Haamuilijat:
Solina83.....25/28-32....yk 15...kolmas...clomit+ luget....haamu testattu 9.8.08


Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
JJ-t..................?............................07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
 
Onnea Solina pienestä kummituksesta! :heart:
Minäkin vähän jo arvasin... ;)
Toivottavasti olisi hermot kasvaneet pienellä ensin, että malttaisi pysyä sen 9kk masussa ja kasvaa!

Pantalaimonin puolesta jännäillään täälläkin!

Mulle ei mitään uutta,alotettu peittojen heiluttelut eilen illallaja mennään viikko näin.
Käskin miehen tyhjentää ittesä muhun vähän väliä, niin paljon kun jaksaa.
jes, tosi eroottista!
 
Solina: Vautsi vau! Varovaiset onnittelut! :hug: :heart: Toivottavasti pikkukaveri pysyy tällä kertaa kyydissä loppuun asti! Tarriksia ja vauvaliimaa mukaan! :)

Tähtisäde: Kiva, että alkaa tapahtua! Ja toivottavasti menopurin voimalla joku noista (tai vaikka kaikki! ;) ) muniksista kypsyisi oikein mahtavaksi! :D

pilvilinnan testituloksia kanssa jännitän! b=)d

tyty: Hyvä, jos palstatauko on tehnyt terää! :hug: Tylsää, ettei mitään muka tehdä, kun vasta puoli vuotta yritystä takana! :kieh: Toivottavasti kuitenkin saat stressitasoja vähän alemmas, niin tuhruilukin vähenisi. :hug:

ON: Joo, negahan se sieltä tuli. Siksi ei kauheasti innostanut testaaminen. :/ Vatsatauti sentään on helpottanut, vaikka vielä eilen oli ihan kamalat vatsakivut. :( Nyt vaan toivoisin sen perhanan tädin tulevan. Onneksi siihen gyneen ei ole enää kuin reilu viikko. Sitten ainakin saan terot, jos en muuta. :ashamed:
 
Onnea, Solina!! :heart:
Mäkin haluan kuulla oireita!

Itellä on dpo9 (tai 8, en oo varma), ja oli ajatus huomenna testata Aconin Early Detectionilla... Mut ei oo yhtään sellainen fiilis että olisin mitenkään raskaana joten voi olla että lykkään testiä sinne tädintulopäiville jossitteluksi.
Mulla on kyl ainakin yks "oire", mut kun oon ihan varma että ne oireet on vain mun omakeksimiä (vaihteeks) ja jotain ihan muuta muutenkin.
Mulla siis lähinnä kolmatta päivää juilii alavatsaa. Sellaista menkkamaista kipua... Aika kovinkin on välillä vihlassu. Eikä oo siis suolistossa toi kipu... :kieh:
Mut siis aika näyttää. Ei jostain syystä oo kovin korkeella odotukset. :ashamed:
 
Laala: Vitsit, mä niin toivon, että teillä olisi tärpännyt! :heart: Tsemppiä nyt odotteluun! b=)d

Tähtisäde: Kiitos! :hug:

ON: Päätin, etten prkl masennu tästä! Meillä on kaikki vielä edessä, hoidot ja testitulokset. Tänään siis aion olla "sopivasti humalassa". :D ;) Mieskin on jossain örinäfestareilla, joten saa ihan vapaasti tyttöjen kanssa bilettää. Tosin vähän ärsyttää, kun nyt kuulin, että yksi ottaa poikaystävänsä mukaan, vaikkei oltu erikseen pyydetty. :kieh: Ei siinä mitään, ihan kiva tyyppi se on, mutta odotin niin kovasti, että saataisiin olla vaan tyttöjen kesken. :ashamed:
 
IIIIISO kiitos kaikille onnittelijoille. tuntuu hassulta nähdä itsensä haamuilijoissa. Vaikea uskoa tätä todeksi.

Oireita: Oviksesta asti jatkuneet alavattanippailut- ajoittainen pahoinvointi- ajoittainen tissisärky-ihon kuivuminen ja hiusten irtoaminen-väsymys milloin pahoinvinti pahenee.
Nuo nyt ainakin...

Muisku, olin kamala ja otin varaslähdön. Mutta kyllä mä vähän luulen että testailen vielä tiistainakin uusiksi.
sulle mitään tätiä tule, vaan plussa. Ei vaan, olishan se tädin tulokin jo ihana juttu niin pääsisit sitten kuumeilee ihan tosissaan.

Tähtisade, onnea munisten kasvatteluun. Nyt pidetään peukkuja ja olette ahkeria. vink vinki, meillä tämä haamun toi joko ovistesti plussan iltana puuhailu, tai sitten seuraavana aamuna. Oli kaverit siellä valmiina.

Rouva B toivotaan tosiaan että olisi sitkee kaveri mukana joka jaksaisi pysyä kyydis. Pahoinvointi on ainakin lupaavaa ja senhän pitäisi olla hyvä merkki.
Kovasti onnea teille ovisviikolle. Juu, eipä sitä tässä tilanteessa jaksa olla aina niin kovin eroottinen....

Pantalaimon kiitos. Ja tosi kurjaa että sinulle tuli nega :hug: harmin paikka.

Laalalle ja kaikille muillekkin kovasti plussapuhureita +++++++++++++

Mun on tunnustettava teille yks juttu. Mä sain jo tiistaina, dpo 8 jonkun mielenhäiriön ja menin tekemään testin. Ja siihen ilmestyi just ja just silmin havaittava viivantapainen. Luulin kuvitelleeni sen. Mutta totta se taisikin olla

 
Solina83 ONNEA!!!!! tervetuloa huhtikuisiin :D :D :D

pantalaimon: mulle voi laittaa la 1.4. kävin eilen ultrassa katsomassa 6,5 mm mittaista toukkaa ja la varmistui :D

kaikille kovasti tsemppiä ja jaksamista :heart: :heart:
 
Älyttömän isot onnittelut Solina Mun mielestä haamuja ei olekaan, ja uskon vahvasti plussasi vahvitumiseen! :heart: :heart: :heart:

Tähtisade Hienoa, että alkaa tapahtumaan. Mun mielestä se jo että joku kuuntelee, uskoo ja määrää asioita eteenpäin vaikuttaa niin positiivisesti koko ihmiseen, että uskon sun plussaavan ihan tuota pikaa!

Pantalaimon Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Monilla ystävilläni plussa on tullut tosi ihmeellisen myöhään ja monen negan jälkeen. :hug:

ON: Ihmeellisiä jännitysvatsa-oireita mulla on ollut ja hieman huono olo aina syömisen jälkeen....mutta....mutta...sehän voi johtua huonosta ruuansulatuksesta, joten odotan ihan rauhassa tässä vain, ja ihan hyvällä mielellä. Jos täti kurvaa paikalla, niin sitten aloitan uudelleen clomit tupla-annostuksella!

Mukavaa lauantai-iltaa! Ei raskautuneet: otetaan muutama viinilasi! Raskautuneet: Nauttikaa olostanne hyvän juoman kanssa! :hug: Kaikille!
 
solina :heart: :heart: :hug: ihania uutisia.. :D toivotaan vaan että viiva vahvistuu..uskon kyllä siihen..
pantalaimon kerkesin jo hieman toivoo et plussaat ku pahaa oloo jne. siulla ollu..harmi kun nega :hug:
Laala siulla piina päivät :p toivotaan et tärppäis..noi on aina pahoja noi loppukierron päivät ku jännitys kasvaa vaan..

Täällä on eilen alotettu panelointi.. :D vielä on ovistesti nega..mutta eilen oli vihlasu kipuja vasemmas munikses mis folli on irtoomassa..ja limatkii on pikkase lisääntyny..eli varmaa täs 3-4pv sisäs saattaa ovis tulla..
 
Kiitoksi kaikille uusille onnittelijoille. On tämä vain niin uskomatonta. Toivottavasti tämä on nyt tosiaan totta.

hani, kiitoksia. olen mie käynyt jo vähän lukemassa odottajien pinoa mutten ole uskaltanut viel kirjoitella. Ehkä sitten loppuviikosta.....


Pilvilinna
:hug: harmittelut negasta. Kyllä sen plussan on vielä joskus tultava sullekkin.

Velvet Kiss pidetään peukkuja että noi sun oireet tosiaan tarkottaisi jotain. Ja jos täti tulee niin onnea jokatapauksessa kun ilmeisesti pääsette taas kuumeilemaan tosissaan apujen kanssa.

Tytylle onnea lähestyvään ovikseen. Olkaahan ahkeria.

Pitäisi rueta siivoamaan. Tuolla meidä esikoisella epäillään adhd:ta ja huomenna tulee toimintaterapeutti tänne meille kotiin... vähän jänskättä mutta jospa se hyvin sujuisi.

).( tänä aamuna testattu ihan samanvahvuinen haamu kuin eilen. Huomiseksi vaihdan jo testiä, jospa se näyttäisi vähän erilailla. Tiistaiksi on varattu apteekin oma ja jos sekin näyttää plussaa niin sitten uskon. Ja perun sen torstaisen gynen. Juu, mulla noita testejä kuluu.

Muoks. siis vahvempaa plussaa, toivottavasti näyttää jo tuo huominen testi


Olen tässä pohtinut. Ja meidän kuopus, ja nyt tämä ehkä raskaus saivat molemmat alkunsa sellaisesta kierrosta missä oli aamuseksiä :ashamed: Eli eihän sitä tiedä jos siinä jotain taikaa olisi
 
Muisku... no negaahan se näytti. Mut oikeesti edelleen tänään on dpo 9 tai 10, et en tiiä oikeesti että kuin usein raskaus näkyy ees herkässä testissä tällaiseen aikaan... No ehdin testailla vielä. Vaikka en mä siis kyllä edes usko että olisin raskaana joten se kai siitä tän kierron osalta.
 
Laala: Harmitus se nega! :hug: Mutta tosiaan, testaat uudestaan parin päivän päästä, kun kp:tkin jo pidemmällä. :)

pilvilinnalle myös halit negasta! :hug: :(

Kiitokset kaikille haleista ja kannustuksesta! Olette ihania! :heart:

Solina: Varmasti kelpaa testailla! :D :heart:

hanille onnittelut hyvistä ultrauutisista! =) :flower:

ON: Taidanpa päivittää itselleni huomiseksi kp 1. Tänään alkoi tutut kipuilut ja tuli jo vertakin. Ei kuitenkaan vielä ihan kunnolla, joten mitä luultavimmin (toivottavasti!) hanat aukeaa huomenna. Ihan kiva, tai sitten ehkä ei. :/ En tiedä. Vähän ristiriitaiset fiilikset. No, ainakin jotain tapahtuu, eikä tarvitse enää jännäillä, mistä on oikein kysymys. Onneksi se gynekin on kohta ja sitten saan terot ja hommat pyörimään. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa! :D
 
Sunnuntai 10.8.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Pantalaimon....50/41-45......09/07......esikoinen.....met.
Emili................47/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......41/43.........11/07........esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............39/29-32......yk 13......esikoinen.....clomit+terot
pilvilinna..........32/28-?........yk 10......esikoinen.....clomit+luget
juttis...............32/30-38......yk 3.........esikoinen......terot
Laala..............27/..?...........yk 2.........esikoinen.....terot+clomit
Tanjusha82.....27/30..........yk 9........kolmas.........clomit+t erot
Milliäinen.........16/35..........yk ?......esikoinen........aridimex
Tähtisäde........15/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............15/30-35.....yk 6.......esikoinen.......terot
Aurora72........15/30-39.....yk 5......1.yhteinen.......ei vielä mtn
Rouva B..........11/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen........ter.+clom.
Piglet..............5/27-29.......yk 9......esikoinen........ter.
mama-84........4/28...........yk 22.......toinen..........ei vielä mtn


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


MIA = Missing In Action
titonia...............70/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............68/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Rosetta..........60/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Milo.................54/34...........yk 6........esikoinen.....clomit


Haamuilijat:
Solina83.....25/28-32....yk 15...kolmas...clomit+ luget....haamu testattu 9.8.08


Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...............................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
 
käyn täällä päivittäin lukemassa teidän kuulumisia ja huomasin että solinalla on hyviä uutisia :heart: paljon onnea ja tervetuloa huhtikuisiin :flower:

mulle voi muuten laittaa tonne la:n 10.4. ultraan menen 19. 8 ja silloin varmistuula ja jo sos se on aiemmin voin huokaista helpotuksesta, että lapsi ei olisi mieheni. jos la pysyy samana niin vasta syntymän jälkeen teemme testin, jos silloinkaan. mies on täysillä mukana ja aikoo olla lapselle isä, kävi miten tahansa :heart: nyt vaan tovotaan että pikkuinen jaksaa loppuun saakka, viikkoja tänään vasta 5+2.

kaikille kunnon plussapuhurit+++++ :whistle:
 
Uusi kuumeilija tulisi mukaan, jos vaan sopii? =) Ja heti onnittelen Solinaa plussasta :flower:

Omia tietoja: nyt alkaa yk 8 ja esikoista toivotaan.

Heti kyselen sellaista, kun osa teistä muistakin käyttää lääkkeitä niin oletteko uskaltaneet juoda lisäksi greippimehua? Itse kokeilin tuota ennen näitä metuja ja lisäsi hyvin limoja ja voisi näin ollen edesauttaa tilannetta =) Mutta greippimehua ei suositella monien lääkkeiden kanssa, joten uskaltaisiko sitä juoda?
 
Pantalaimonille harmittelut tädin tulosta mutta kovasti onnea uuteen kiertoon.

Ja kiitos listan päivittelyistä.

JJ-t katsotaan josko sitä loppuviikosta uskaltautuisi sille puolelle :D Toivottavasti teillä asiat selviävät ja ihanaa että miehesi on täysillä mukana asiassa kaikesta huolimatta. Harva siihen pystyy. Onnea vielä sinulle

Lumi-- tervetuloa mukaan. Toivottavasti apu löytyy ja säkin saat pian kokea sen plussan tuoman onnen.
Kiitos onnitteluista, vaikka itse kyllä vielä jännäilen että onko tämä oikeasti totta kun ei noi menkatkaan ole myöhässä vielä. Mutta jospa ne nyt jäisi tosiaan pitkäksi aikaa tulematta.

vielä en ole uskaltanut perua sitä torstain lapsettomuusgyneä. Mutta kaippa se on viimeistään tiistaina tehtävä jos testi näyttää edelleen plussaa.(ja viiva vahvistuu) Pitkää peukkuja
 

Yhteistyössä