Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Tiistai 12.8.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Emili................48/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......42/43.........11/07........esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............40/29-32......yk 13......esikoinen.....clomit+terot
juttis...............33/30-38......yk 3.........esikoinen......terot
Laala..............28/..?...........yk 2.........esikoinen.....terot+clomit
Tanjusha82.....28/30..........yk 9........kolmas.........clomit+t erot
Milliäinen.........17/35..........yk ?......esikoinen........aridimex
Tähtisäde........16/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............16/30-35.....yk 6.......esikoinen.......terot
Aurora72........16/30-39.....yk 5......1.yhteinen.......ei vielä mtn
Rouva B..........12/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen........ter.+clom.
Piglet..............6/27-29.......yk 9......esikoinen........ter.
mama-84........5/28...........yk 22.......toinen..........ei vielä mtn
titonia.............5/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot
pilvilinna..........2/28-?........yk 11......esikoinen.....clomit+luget
Pantalaimon....1/??............09/07......esikoinen.....met.+terot


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


MIA = Missing In Action
Julietta.............68/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Rosetta..........60/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Milo.................54/34...........yk 6........esikoinen.....clomit


Haamuilijat:


Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...............................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........?............................yk 15.......kolmas
 
Muisku ikävä juttu toi kystan puhkeaminen. Mulla on itseasiassa myös jokin pieni kysta, ollut vuosia (en tiedä vaikka aina), mutta gynet ei oo sanoneet että siitä olis mitään haittaa jos ei se aiheuta mitään kipuja.

Täällä Terot toivat tädin taas kylään "kesätauon" jälkeen viime perjantaina, clomit menossa ja ultra ensi viikon tiistaina. Saapi nähdä onko mitään vaikutusta. Eli mulle voi päivittää kp5.
 
Ei tarvinnut testata vaikuttaa siltä että tänään ois kp1. Positiivista on se että kierron pituudeksi jää vain 26, mikä on mulle ennen kuulumatonta. En tiedä onko tässä kierrossa napsimilla helokkikapseleilla mitään osuutta asiaan. Tietääkö kukaan voiko niiden ottamisesta olla jotain haittaa, kun toisella palsatalla eräs henkilö hieman pelotteli että ei kannattaisi käyttää. Hän tosin puhui enemmän yleisesti luontaistuotteista. Sanoi että sotkevat vaan omaa hormonitoimintaa. En nyt sitten oikein tiedä mitä uskoisi. Tänään aion joka tapauksessa varata lääkäri ajan.
 
Huomenta!

Pikaista kommentointia ennen töihin lähtöä:

Muisku: välttämättä siitä kystasta ei ole mitään haittaa raskautumisen kannalta!

Rosetta: luontaistuotteista.. Minäkin olen kuullut sellaista, että lääkärit ei mitenkään suosittele luontaistuotteiden käyttöä. En sitten tiedä, onko niistä enemmän haittaa kuin hyötyä. Tämän takia taidan minäkin nyt välttää sitä greippimehun käyttöä, vaikka se tosiaan vaikutti limoihin, mutta toisaalta en silloin käyttänytkään näitä lääkkeitä. Eli ainakin tässä vaiheessa taidan nyt yrittää pärjätä vaan näillä lääkkeillä..

Omasta navasta ei sen kummempaa =) Vasta kp 3 menossa, joten vielä en ovistikkujakaan pääse käyttämään.. Tässä kierrossa ajattelin niitä kokeilla pitkästä aikaa, toivottovasti tähän kiertoon saisi sen oviksen niin olisi edes se teoreettinen mahdollisuus tärpätä :whistle:
 
Keskiviikko 13.8.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Emili................49/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......43/43.........11/07........esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............41/29-32......yk 13......esikoinen.....clomit+terot
juttis...............34/30-38......yk 3.........esikoinen......terot
Tanjusha82.....29/30..........yk 9........kolmas.........clomit+t erot
Milliäinen.........19/35..........yk ?......esikoinen........aridimex
Tähtisäde........18/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............18/30-35.....yk 6.......esikoinen.......terot
Aurora72........18/30-39.....yk 5......1.yhteinen.......ei vielä mtn
Rouva B..........13/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen........ter.+clom.
Piglet..............7/27-29.......yk 9......esikoinen........ter.
mama-84........6/28...........yk 22.......toinen..........ei vielä mtn
titonia.............6/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot
pilvilinna..........3/28-?........yk 11......esikoinen.....clomit+luget
Lumi-...............3/??............yk 8........esikoinen......terot
Pantalaimon....2/??...........09/07......esikoinen.....met.+terot
Rosetta...........1/37...........yk 12......esikoinen.....ei vielä mtn.


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


MIA = Missing In Action
Julietta.............68/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................54/34...........yk 6........esikoinen.....clomit


Haamuilijat:


Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...............................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala..............?.............................yk 2........esikoinen
 
Huomasin juuri, etten ollut laittanut Rosettaa listalle takaisin, enkä lisännyt Lumia ollenkaan! Sori ihan kauheasti! :ashamed: Olenpa ollut surkea listan päivittäjä. :headwall: :( Sano sitten Rosetta, kun saa päivittää kp 1:n. En sitä vielä laittanut. Niin ja onko tuo teidän yk oikein? :ashamed:

Lumi, onko sulla jotain muita lääkkeitä kuin terot käytössä? Ihan vaan tuota listaa silmällä pitäen. Mä olen kyllä uskaltanut juoda greippimehua aamuisin. En ole kokenut, että siitä olisi mitään haittaa ollut.

titonia: Tervetuloa takaisin! :wave:

Laala, joko testasit uudestaan? b=)d
 
Laita vaan mulle jo kp 1/ 37 Yk 12, kierron pituuttaa on tosi vaikea sanoa tää oli vaan 26 ja pisimmillään ollut joskus 48.
Mulla kerkesi kierto vaihtua tauon aikana.
Varasin ajan lääkärille 15.9 sain ajan. Syön nyt kuitenkin tähän kiertoon vielä helokkeja, kun lääkäriaikakin meni aika etäs ja haluan nähdä vaikuttaako nuo oikeasti lyhentävästi näihin kiertoihin.
 
Heipä Hei,

Täällä siis eka Clomituskierto käynnissä, ja on aika liuta oireita tullu näistä pillereistä. Maistuvatkin pahalle.

- Finnejä dekoltee-alueelle (tisseistä ylöspäin muutama)
- HUOMATTAVA hiustenlähtö.
- En näytä ovuloivan (nyt kp 14)
- Oksetus pari kertaa
- Limat lorisee huomattavasti enempi
- kp 13 alkoi selkäkin kipeytyä

Kun taas ne Terot poisti kaikkii vähäisimmätkin oireet... ei ollut finnin finniä, ei selkäsärkyä, ei mitään viime kierrossa, kun söin pelkkiä Teroja kp 15 lähtien. :(

Mites muilla?

Toivoopi B
 
B, mä syön nyt toista clomikuuria ja tupla-annoksella pelkäsin mitä oireita tulee, mut toistaseksi ei oikeestaan mitään! Eilen yöllä oli vähän tukalan kuuma, mutten tiedä johtuko sekään niistä vai oudosta nukkumapaikasta. Pahan makusia joo, mutta äkkiä vaan veden kanssa alas!
 
Alkuperäinen kirjoittaja titonia:
B, mä syön nyt toista clomikuuria ja tupla-annoksella pelkäsin mitä oireita tulee, mut toistaseksi ei oikeestaan mitään! Eilen yöllä oli vähän tukalan kuuma, mutten tiedä johtuko sekään niistä vai oudosta nukkumapaikasta. Pahan makusia joo, mutta äkkiä vaan veden kanssa alas!

Eppaa! :attn: |O

Hyvä että näinkin voi olla!

Toivoopi Bee :D
 
Niin... Mietin tätä pinoa.. "Apua tarvitsevat vauvakuumeiset"...
Me saatiin apua, ja heti näyttää tärpänneen.
Testasin tänään Clearbluella vaalean mutta selkeän plussan.
Oon vaan itkeny onnesta viimiset puol tuntia... :heart:
 
IHanaa Laalaa! :heart:

Siut voi siirtää plussanneisiin!

Saanko vielä kysyä kertausksen ilosta:

1) Miten ja minä kiertopäivinä söit noit Clomeja/teroja?
2) Mones "avusteinen" kierto?
3) Oliko raskausoieita?

Kiitoksia ja tervemenoa "äitien puolelle" käythän välillä kertomassa kuulumisia! :flower:

-Rva B
 
Hei rakkaat... Kiitos kiitos....
En mä viel oo hetkeen menos mihinkää odottajien puolelle. En uskalla. :LOL: Tai ehkä menen sinnekin, mut kun täällä on tollasia ku on tullu jo tärkeiksi kanssasisariksi, niin en mä niitä voi jättää. :D

1) Miten ja minä kiertopäivinä söit noit Clomeja/teroja?
kp 3-7 yks nappi per päivä.
2) Mones "avusteinen" kierto?
eka.
3) Oliko raskausoieita?
mistä? nyt? häh? Ei clomeista, mut nyt on eilisillasta asti vähän ällöttänyt.

Tarvitsin siis apua siihen että en ovuloinut ollenkaan, kun on tuo pco... Mutta ei mussa näköjään mitään muuta vikaa ole. ;)
 
Laala: Toki saat täällä roikkua, muruseni! :)

ON: Tänään on tosiaan vähän parempi fiilis jo, kun säryt ja menkkavaivat alkavat laantua. Eilen oli niin hemmetillinen turvotuskin! :kieh: Vaaka (ja peili!) näytti kaksi kiloa enemmän kuin normaalisti ja normaalit farkut ei mahtuneet jalkaan! :eek: Tänään siis onneksi jo parempi olo, niin henkisesti kuin fyysisesti.

Aloitin eilen uudet työt ja tänään pääsin jo kunnolla käytännön hommiin. Ihanaa, kun on haastavia ja mielenkiintoisia töitä, vaikka vähän ahdistaakin, kun tuntuu, että pitäisi osata vaikka mitä, enkä oikeasti osaa. :ashamed: Mutta onneksi meillä on tosi hyvä työporukka ja ihan uskomaton pomo! Mukavaa, kun saa ajatukset välillä pois tästä yrittämisestä. Muutenkin odotan syksyä jo ihan innolla ja kaikkia hyviä asioita mitä on tulossa. Mies tulee reilun parin viikon päästä takaisin kotiin! :heart: Ihanaa! Opiskelut alkaa ja työt jatkuu. Ehkä sinne hyvien asioiden joukkoon mahtuu myös se plussa? Mutta jos ei mahdu, niin ei se etukäteen murehtiminen mitään auta.

Tänään tämmöiset fiilikset, huomenna voi olla sitten taas ihan eri ääni kellossa! Ihmeellistä vuoristorataa tää on, mutta ihanaa kun täällä on niin mahtavia ihmisiä kannustamassa ja lohduttamassa! :hug: Kiitos teille kaikille! :heart:
 
Huomenta siskot :wave:
Laalaa oikein kunnon onnen rutistus :hug: :heart: on se mukavaa kun pitkän yrityksen jälkeen vihdoin tärppää..
pantalaimon onnee uudesta työpaikasta :flower: se on aina suuri askel alottaa uusi työ, mukava kuulla että viihdyt siellä.
Rouva B aika kiusallisilta noi oireet vaikuttaa :/ onko siulla ultra jossai vaihees, et kahotaako onko munasolu kasvanu?

Joo täällä siis tiistaina oli ovis + testi näyti plussaa =) oli niin niin liukkaat kelit ja napukka löllerö, ke aamuna kuivaa ja napukkakii kovettunu jo..miulla tulee ovis aina samana päivänä ku o-plussakii. Mutta eipä oikee hyödynnetty ovista :snotty: tai siis tiistaina koetettii mut mieheltä hyyty kunto eikä päästy loppuu saakka :eek: se on vissii kipeeks tulossa ku eile keske duunipäivän tuli kotii väsymyksen takii. Oltii myö sunnuntaina viimeeks paneksittu, mutta en tiiä riittikö ne simpat tiistain munikseen saakka..hope sou..noh oli miten oli, oon vähä sitä mieltä et ei tää lapsi ihan ilman apuja tuu..pittää vaan seuraavat 6kk ootella :snotty: :headwall: ärsyttävää joo..

V.lpuksi pitäs lähtee äitii ja siskoo moikkaa pitkästä aikaa =) ja parasta kamuu, sil on laskettu aika täs kuus..voi olla kunnon massu jo :D
 
Anteeksi, nyt tulee vain omaa napaa. Tulen onnittelemaan ja halaamaan teitä kun on paremmin aikaa ja olen paremmalla tuulella. Nyt olen koko viikonlopun pois onneksi koneelta eli maanantaina palaan....

...Eli vittu.....n vit.... ja saaku....?#% saak?##"¤. Negan testasin...TAAS :kieh: Mulla on tullut sekä luomukierroista ja clomikierroista (nyt siis luomua) aina täti kylään tosi tarkkaan ja nyt ei mitään. Tiedän että olen ylittänyt kiertopäiväni vain yhdellä päivällä, mutta jos olisin raskaana, niin eiköhän ne oireet olisi jo alkanut edes hieman. Nyt edelleen ei tunnu oikein mitään. Ainoastaan kun venyttelee (kädet ylhäällä;), niin alavatsassa tuntuu "painetta"....Helkutin helkutti. Seuraavassa kierrossa aloittaisin taas clomit, mutta saisin nyt edes ne kuukautiset alkamaan. Toisaalta jos ne nyt tulee alkuviikosta, niin seuraava ovulaatio menee ihan harakoille, kun ollaan mieheni kanssa ihan eri puolella maailmaa!!! Eli nyt siis toivon (salaa) että olisin sittenkin raskaana, tai jos täti tulee kylään, niin sitten vasta ihan ensi viikon loppupuolella! Että pistää vihaksi tällainen epätietoisuus!!! Mitäs jos se ovulaatiomittari valehtili, ja mä olen jo ihan turhaan haaveillu täällä....t. Tänään pessimisti Velvet Kiss :headwall:
 
Äsh, viesti karkasi.. eli uusiksi:

Pantalaimon Me mennäänkin sinun kanssa aika samoissa. Nyt on kp 4/27 ja minullakin on käytössä metut+terot. Oliko se greippimehun käyttö sitten niin, että kunhan ei ota sitä yhtäaikaa lääkkeen kanssa niin silloin ei ole sillä mitään haitallisia vaikutuksia.. ?

Laala Isot onnittelut minunkin puolesta! :flower:

 
Lumi:

Ei se greippimehu oo vaarallista, sehän on vaan hedelmämehua!
Koko maailmassa on ehkä 1-2 lääkettä joitten kanssa suositellaan välttämään k.o mehua.
En usko, että sulla on käytössä just noita lääkkeitä.

Joittenki lääkkeitten kanssa ei saa käyttää tiettyjä vitamiineja tai mineraalia, joittenkin kanssa taas ei saa edes altistua auringolle, joittenkin kanssa ei saa käyttää maitotuotteita.

Eikä se tarkota sit sitä, että noita em. tuotteita ei oo ikinä terveellistä käyttää.
Kyllä lääkkeen ohjeessa lukee mitä pitää välttää. :D

Minä:
Oon vähän masis, siks en oo niin kirjotellu. Näyttää nimittäin siltä, etten ovuloi vaikkaon Clomit. :'( Ois pitäny ovis tulla Clomeilla kp 12-18, ja mulla nyt menossa kp 16, eikä merkkiäkään ees tulossa olevasta oviksesta...

-Bee
 
Helou :wave: :D
Olen tässä tuuminut voinkohan liittyä seuraanne?!

Olemme miehen kanssa olleet ehkäisyttä jo viimevuoden puolelta asti. Kuukausi sitten kuitenkin vasta aloitettu kunnon yritys ja sekin rennoin mielin (heh,kun pystyis)!
Noh,mulla on taustalla prolaktinooma josta lääkitys ollut nyt tauolla koska arvot ovat pysyneet viiterajan puitteissa. Tuo prolaktiinin liikatuotanto estää mm. ovulaation enkä olisi tullut ilman lääkitysta raskaaksi esikoisiamme yrittäessä.
Nyt poikien synnyttyä lääkitystä ei ole ollut.
Epäsäännöllisistä kuukautisista olen kärsinyt aina...ennen liian pitkistä kierroista ja nykyään lähes jatkuvasta tiputtelusta :kieh:
Olen käynyt vuotohäikkien takia monta kertaa lääkärissä kunnes vasta alkukesästä laitettiin lähete tarkempiin tutkimuksiin, myös sen takia etten ole raskautunut.
Nyt olen menossa 4.9 hormoni ja lapsettomuuspolille ja toiveet on korkealla että sieltä jotakin apua saisin!!
Tällähetkellä mulla kp 28/30 ja odottelen menkkoja alkavaksi hetkenä minä hyvänsä. R-testikin tehty ja negapettymyksestä alettu toipumaan!!

Haluaisinkin tietää oletteko kokeneet nuo terot+clomit hyviksi? Ja käyttekö jossain tarkistuttamassa että nuo lääkkeet tehoavat ja ovis tapahtuu?
Eikös niissä kuitenkin ole tarkkaa että terot tulee otettua oikeeseen aikaan kierrosta (ettei estä ovista)?
Käyttekö yksityisellä vai oletteko käyneet polilla tutkimuksissa? Jos joku on käynyt polilla (niinkuin minä nyt meen) niin onko sinne sovittu jatkoaikoja vai yhden kerran jälkeen sanottu heihei?
 

Yhteistyössä