Heippa!
Olen pahoillani, etten ole tänne ehtinyt, enkä listaakaan ole päivittänyt. :ashamed: Nyt on niin paljon hommia uuden työn kanssa, että päivät menee ihan hujauksessa! Vapaa-aikakin on "hyvin ohjelmoitua", joten netissä roikkuminen on jäänyt aivan minimiin. Seuraavat viikotkin ovat mulla kyllä tosi kiireisiä, että jos joku ihana voisi ystävällisesti päivitellä listaa mun puolesta, niin olisin tosi kiitollinen! :heart:
Onnea
Muiskulle tädistä! Harvoin näin päin.
Toivottavasti se hormonitoiminta sieltä lähtisi käyntiin.
Tähtisäde: :hug:
Rouva B: No, teillä ei ole ainakaan harjoituksen puutteesta kiinni!
Toivottavasti se ovis sieltä tulisi kuitenkin! b
d
Jennyli ja Hemuli: Tervetuloa! :wave: Vaikka ei tähänkään pinoon kenenkään toivoisi päätyvän, niin täältä saa kuitenkin hyvää vertaistukea ja kannustusta. =)
ON: Tänään oli gyne ja edelleen samat näkymät eli rakkulaiset munasarjat. Positiivinen puoli oli se, että gyne näki ultrasta vielä edelliskierron keltarauhasen jäänteet, joten mä olen ovuloinut!
Meillä vaan meni miehen kanssa ajoitus ihan plörinäksi viime kierrossa. No, gyne määräsi nyt kasan verikokeita eli LH:n, FSH:n ja prolaktiinin. Pyysin vielä lisäksi kilpparikokeet varmuuden vuoksi. Ensi viikolla menen uudestaan ja silloin tehdään aukkari!! Kääk! Vähänkö jännittää! Miehen tuloksienkin pitäisi olla siihen mennessä valmiit. Sitten varmaan kirjoitellaan lähetettä lapsettomuuspolille.
Nyt on jotenkin hassu olo. Asiat lähti rullaamaan aika vauhdilla. Toki sinne polille on kolmen kuukauden jonot, mutta silti hyvällä mielellä jään odottelemaan. Lisäksi oon tosi iloinen, että kaikki nää peruskokeet tehtiin/tehdään YTHS:llä. Onpahan nekin sitten valmiina, joten jos ei poliaikaa ennen tärppää, niin päästään siellä heti tositoimiin.