Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

titonia Mun kaveri painiskelee täsmälleen saman ongelman kanssa. Mä oon hälle sanonu et jos nykyistä duunia ei kertakaikkiaan jaksa tehä niin ei sitä sillon kannata kiduttaa itteensä. Itestä se tuntuu nololta jos joutuis heti kertoon raskausuutisia, mut eihän sellaselle asialle välttämättä ees vois mitään. Ja musta raskaus ei oo oikeen syy mihinkään!!! Siis ei siihen ettei töissä sais/vois tehä samoja hommia ku ennen ja muut tekee ... no tietty esim.tosi raskaat fyysiset hommat on erikseen. Eikä työnantaja voi mitenkään syrjiä raskauden takia. Eihän sitä tarvi ees haastattelus sanoo vaik oiskin jo raskaana! :eek: Se on kuitenkin ihan luonnollinen asia et nainen haluaa perheen ja tulee raskaaks. Eli tsemppiä työnhakuun ja toivotaan et tärppäs haastattelussa ...ja siinä toisessakin asiassa! ;)
 
Lumi- Mun yks työkaveri oli jossain haastattelussa sanonu kun häneltä oli lapsisuunnitelmia kysytty et " en vastaa kun tätä ei teidän saisi edes kysyä". Eivät olleet sen paremmin tivanneet vaan ihan ok oli ollut, mut eipä tää tyyppi sitä paikkaa sit saanutkaan :( Tiä sitten johtuko siitä vai jostain ihan muusta, mut ainakin pääs näpäyttään :D Mä ite varmaan sanoisin vaan et ei oo mitään lapsia nyt suunnitteilla. Eivät ne voi kuitenkaan siitä mitään sanoo vaik sit sais sen työn ja joutuskin kohta kertoon raskausuutisia. Kyllä jokainen työnantaja tietää tämän "riskin" naisia palkatessa.
Mies lähti aamusta taas vähän töihin ja mie jäin likan kans kahestaan. Tylsiä tällaset lauantait kun ei oo mitään tekemistä eikä oikeen mihkään voi lähtee, kun en mie tuon kanssa kaksin viitti. Kaupoillakin se on vaan sellasta kiljumista ja riehumista ja sit sitä vaan haluu äkkiä pois ihmisten ilmoilta. Mitähän sitä oikeen keksis?? Onneks on tämä netti!!! :D
 
Huomenia.. :wave: Täällä kans jumitetaan koneel ku mies duunissa toisel paikkakunnal ja itelläni vasta iltavuoro..pitäs kyllä jaksaa lähtee tiskaamaa ja jottai ruokaakii pitäs kehitellä..menin sit malttamattomana tänä aamuna testaa aconin 10mIu herkkyydel oleval r-testil ja negahan se oli :( nyt on kyl vasta dpo11 mutta luulis jo jonkuu haamun ees saavan täs vaihees herkkää testii jos ois raskaana :snotty: tuli siihe testii sit roskis viivanpaikka..ärsyttää kyllä kovasti.. :kieh: niin kovasti toivoo tärppii..
 
muisku aina sitä lupaa itellee et "joo en kyl testaa enneku menkat myöhäs tai aikasintaa samana päivänä ku niitten pitäs alkaa" ja niin sitä aina sortuu testailee etukätee :kieh: ei pitäs olla testejä saatavilla ku vasta sit ku kp:t paukkuu yli.. =) sen siitä saa ku on nii hätänen..negan ja pahan mielen :D
 
Muisku Niin, eipä ne tosiaan voi mitään vaikka ensin väittäis ettei lapsia nyt halua ja sit oiskin raskaana :) Mä en kyllä taidakaan sanoa sitä, että en lapsia pysty saamaan ollenkaan, koska alkoi tuntumaan et sit jos käykin niin (heh, pientä taikauskoa).

Tyty Ei mitään hätää vielä, ei tosiaankaan testi välttämättä vielä mitään näytä! En oo minäkään kertaakaan oottanut siihen, että kierto venyis :ashamed: Olishan se paljon järkevämpää tehdä mahdollinen testi sitten ku oikeesti ois syytä eli sitten ku menkat olis edes sen päivän myöhässä, mutta kukas meistä nyt niin hirveen järkevä olis ;) Tosin, nyt pitää päteä ja kertoo etten nyt niiiin hirveesti niitä testejä oo tehny vaikka yk:ta onkin 8 :saint:
 
toi on tyty niin tuttua!! Mä en kyl ikinä ihan kauheen aikasin oo testaillu...siis niinku dpo10 tms. et yleensä oon oottanu sinne ainakin dpo13, mut mäkin aina aattelen et ootan reilusti eka menkkoja. Venytän apteekkiin menoo aina viimeseen ku tiän et sit kun se testi on hommattu niin sit ei pidättele enää mikään :LOL: Välil ei jaksa ees oottaa muutamaa tuntia et pisu ois ollu rakossa hetken. Sitähän voi kato sit käyttää tekosyynä kun se nega tulee et pissa ei ollu tarpeeks "vahvaa" :D
).( Tänään muuten kp8 ja edelleen hieman tuhruttaa sellasta ruskeahkoo vuotoo. Tää saattaa jotenkin johtua siitä kystasta. Yleensä mun menkat kestää 3-5 päivää, riippuu miten sen tuhruttelun laskee mukaan. Tänään on pariin otteeseen kans tuntunu vähän sellasta menkkajuilintaa. Ihan vaimeeta, mut siis aivan samanlaista taas. Voi helvata jos tämä taas johtuu siitä kystasta. Kun tätä juilintaahan mulla oli viime kierrossakin (jos sitä kierroks voi sanoo kun nyt vasta siis ekat menkat :) ) enneku se kysta osin sit puhkes ja eikös se oviksen aikaan usein oireile. Että mä niin toivon et sama ei uusiutus nyt koska se kipu oli ihan sairasta!! :kieh: :( Vähän viittais kyl siihen jos toi juilinta tästä nyt jatkuu seuraavina päivinä ja mahdollinen (tai oisko enneminkin mahdoton ) ovisaika alkaa läheneen. Mut eipä auta ku ootella ja kattoo mitä ens viikko tuo tullessaan.
Mies lähti viemään tyttöö iltapäikyille. Ihanaa, hetken rauha laskeutui! Hyvää lauantai-iltaa kaikille!!
 

Uusi yrittelijä tulisi mukaan :) ja menoa vauhditamassa terot ja clomit. Nyt on kp15 ensimmäinen tero otettu. Clomit sitten seuraavaksi. Miten muilla clomisteilla on seurantaultrat? Itse en niitä saanut!! mutta ajattelin sitten varailla ne ominpäin toiselle gynelle. Tietäisi vain mihin kiertopäivään sitä yrittäisi. Clomit otan kp3-7.
 
Elikkäs kolmatta lasta meillä kuumeillaan ja ollaan ihmeissämme kun aikaisemmat lapset on saaneet alkunsa 1. ja 3. kierrosta ja nyt ei tärppää niin sitten millään. Päällisin puolin mitään vikaa ei minussa näy, progesteroniarvo mitattiin yhdessä kierrossa ja se näytti, että sillon ovuloin. Ovistesteihin en ole kotona koskaan saanut kuitenkaan plussaa, joten tähän kiertoon sain clomit avuksi. Kävin juuri torstaina kp 13 seurantaultrassa ja siellä näkyi 30x27mm kokoinen follikkeli, joten siis oli varmaan piakkoin irtoamassa. Ovistesteissä ei kuitenkaan näy mitään... Ultrassa näkyi myös, että kohdun limakalvo oli ohuehko, 8mm, mutta gyne sanoi, että on varmaan luonnostaankin ohut, kun menkat on viime aikoina olleet niukat ja kivuttomat. Mitään tuntemuksia mulla ei ole nytkään ole ollut oviksesta ja limoja ei ole laisinkaan, mutta johtuisikohan se juuri tuosta ohuesta limakalvosta??

Jotenkin vaan en usko, että nuo clomitkaan auttaa jos kuitenkin ovuloin normaalistikin. Tuntuu että on jotakin muutakin vialla. Nyt meillä siis menossa yk 13 ja tuntuu jo toooosi pitkältä ajalta. :(
 
uusii kuumeilijoita =) tervetuloo moore ja Hulda Tilda :wave: päivitän huomen listaa ni paan teijät mukkaa..moore esikkoko on toiveissa?

muisku se saattaa se kysta siellä oireilla..itelläni oli oireileva kysta sillo vuos sitte..jouduin alavatsa kipujen takii lekurii josta sairaalaa gynelle..luultii et on umpisuoli mut löytykii 4cm kysta :eek: se paino oikees munajohtimes (munajohdinhan on vain 2cm levyinen ) joten toi kysta teki kipeetä :/ sain sitte e-pillerit kuukaudeks ja ne kuivatti sen kystan poijes..eikös siulla ollu seuranta ultra jossai vaihees?
Lumi miulta ei oo koskaa kysytty työhaastatteluissa tosta raskau asiasta..johtuneen ehkä nais voittosesta alasta ku hoitaja oon =) mutta sinuna sanosin vaa et lapset ei oo ajankohtanen asia.Oott aatellu hankkivas sitte joskus hamassa tulevaisuudessa. Ei se tosiaa niille kuulu vaikka raskaaks tulisitkii =)

Täällä alkaa orastava tissikipu iskee :| perhana..täti antaa merkkejään..ja jonkun sorttista maha olojakii on.. :/ höh..ehkä sit ens kierros sit tärppää..olin vaa nii innoissani ku ei oo tullu tuhruukaa yhtää täs kierros. oon mie silti nii tyhmä et testaan viel huomen aamul :LOL: *nauraa omalle tyhmyydellensä*
 
tyty Tottakai testaat huomenna! :eek: :) En mie ainakaan luottas siihen aamuseen testiin viä. Ja noista oireista ... kannattaako niitä ees seurata kun mikään ei kuitenkaan oo merkki mistään...ainakaan mulla.
Nii ja mul lekuri käski varaan 2kk päästä uuden ajan ultraan, eli menee tonne lokakuun alkupuoliskolle. Oireiliko sulla se kysta koko ajan?? Vai siis johonkin tiettyyn aikaan kiertoa? Mäkin mietin tota hormonihoitoo siihen kystan kuivattamiseen, mut jos ne siis on e-pilsuja millä se tehään niin mie en ala ollenkaan!!! :kieh: Eiks siihen muuta "lääkettä" oo??

Terppatuloo uudet moore ja Hulda Tilda :wave:
moore ilman muuta varaat sen seuranta ultran!! Eihän sitä muuten voi olla varma niistä clomien vaikutuksista. Joku kp10 jälkeen ku varaat ni sit kyl jo näkyy jotain. Miten siun kierrot yleensä menee? Kuin pitkät siis? Mul tais olla yleensä siinä kp13 kohdilla se ultra...varmaan aika yleinen ultrauspäivä. VÄlil sit katottiin viä uudemman kerran siitä muutaman päivän päästä.
Hulda Tilda Ohhoh mikä munis sulla! :eek: Ihme juttu tosiaan jos tikut ei näytä ovista, miten sitä sit oikeen osaa "aktivoitua" oikeella hetkellä? Kyllähän noita clomeja otetaan joskus avuks vaik ovis tulis muutenkin, mut en tiä sit kuin paljon hyödyttää. Ja ei toi sun limikses musta ihan liian ohut kuitenkaan oo. Ihan hyvin sillä luulis pärjäävän tässä hommassa. Tsempit teille!
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Velvet Kiss......54/43.........11/07........esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............52/29-32......yk 13......esikoinen.....clomit+terot
juttis...............45/30-38......yk 3.........esikoinen......terot
Tanjusha82.....40/30..........yk 9........kolmas.........clomit+t erot
Jennyli.............37/30..........yk................?....................?
Milliäinen.........30/35..........yk ?......esikoinen........aridimex
tyty86.............29/30-35.....yk 6.......esikoinen.......ei vielä mtn.
Aurora72........29/30-39.....yk 5......1.yhteinen.......ei vielä mtn
Rouva B..........25/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen.......ter.+clom.
Piglet..............18/27-29.......yk 9......esikoinen.......ter.
mama-84........17/28...........yk 22.......toinen..........ei vielä mtn
titonia.............17/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot
moore.............16/30..........yk1.........kolmas..........terot+clomit
Hulda Tilda......16/?............yk13.......kolmas......clomit
pilvilinna..........14/28-?........yk 11......esikoinen.....clomit+luget
Lumi-...............14/27............yk 8........esikoinen......terot+metut
Pantalaimon....13/??...........09/07......esikoinen.....met.+terot
Rosetta...........12/37...........yk 12......esikoinen.....ei vielä mtn.
Hemuli1981......?/30...............yk3.......?...............terot+clomihexalit


Imettävä kuumeilija:
Muisku78...........9/?............yk1.........toinen.......ei vielä mitn.
Taustalla
Tähtisäde


MIA = Missing In Action
Julietta.............78/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................64/34...........yk 6........esikoinen.....clomit



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...............................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala..............?.............................yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
 
Ja taasenkorjatkaa jos tietonn väärin =) ja te joilla on kysymysmerkkki jossain kohassa ni antasitteko lisää tietojanne jos vaan itekkään tiedätte :D

muisku joo miulla siis rupes kummasti oireilee loppukierrosta se kysta..olin iha varma et oon raskaana ku menkat oli 2viikkoo myöhässä,mutta r-testi oli nega..kysta siis voi siirtää menkkoja ja se aiheutti kauheet raskaus oireetkii miulle alavatsa polttojen ja paineen tunteen lisäksi.. :kieh: en oikee itekkää tykänny ideasta syödä pilsuja vaikka ei vielä vuos sitte vauvaa yritettykkää..sain kauheet sivu oireet niist pillereistä..ois pitäny syyä se 3kuukautta mut lopetin kuukauden jälkee vaikka lääkäri ei tykännykkää..silti kysta oli kuvunu poijes vaik vaa kuukauden söin e-pillereit =) ja tosiaa nyt viime ultras miul löyty se 2cm kysta vas.munasarjas mut sekii puhkes viime kierros poijes ja oli iha kivuton..eli siitä pääsin helpommal ku edellisest..siihe kystaa syyä myös teroja miu mielestä.

Joo ja siis paatuneena testi friikkinä menin taas tänä aamuna testaa ja eipä siihen viivanpaikkaa kummempaa tullu..tai siis kun oikee kunnol tihrustaa ja kääntelee näkee semmosen haaleen viivan.. :/ ..eli miehän oon kuuluisa noista haamujen haamuista joita seuraa menkat :kieh: perhana.. :headwall: noh huomenna varmaa tääs kökin silmät sirril kusel ja tihrustan testii :LOL: tänääkii vaa hoin mielessäni *tule viiva..tule viiva* :LOL: oon iha mahoton näköjää loppukierros..sit sitä taas nauraa itellesä ku menkat alkaa :|
 
Muisku78:
Aiemmin kierrot olleet ihan mitä sattuu - kaikkea 30-60 väliltä. Nyt tosiaan nuo terot ja clomit joten jos toimivat samoin kuin aiemmin niin noin 30 varmaan tulee kierron pituudeksi. Täytyy heti kärppänä soitella ultraan aikaa - kunhan saadaan tämä kierto loppuun. Tässä kierrossa sattui olemaan gynekäynti puolen välin paikkeilla ja kuulemma alapäässä ei ole mitään sellaisia tapahtumia tiedossa että suuremmin kannattaisi yrittää.

Tyty86: Kierron pituudeksi voisi kokeilla laittaa nyt sen 30. ja yrityskierrroksi 1 vaikka tästä kierrosta on turha plussaa odottaa - mutta treenataan kuitenkin :D Ja kolmas olisi toiveissa.
 
Tilanne seuraavan kaltainen: toista lasta haaveillaan kovasti ja nyt yk 6 menossa... Tässä kierrossa kävin gynellä ja sain Terot lopettamaan tuhruttelun... Tuhruttelua ollut nyt joka kierrossa n. vkon ennen menkkoja... Ja sit tätä en tietenkään muistanu mainita gynel että miltei joka kierrossa on menkkamaisia kipuja n. vko ennen tuhruttelua... eli melkein koko kierron jotain tuntemuksia, kun mahd. ovulaationkin aikaan on useana päivänä tuntemuksia... Toivoin niin hartaasti että nyt olis ollu helpompaa kun esikoista tehdessä oli monenl. harmia haaveen tiellä... Mutta harmeja jälleen monenlaisia.. Niin ja kiertojen pituudet ovat n. 26-30pvää...
 
nalleperhe ollos tervetullut joukkoon! :wave: Ei kai sulla vaan mitään kystaa kans olis?? Just tollasia menkkajomotuksia ne näköjään aiheuttaa loppukiertoon niinku tytykin kerto ja mul oli nyt viime "kierrossa". Toivotaan et ei ja et terot nyt lopettaa sen tuhruttelun.
tyty No voihan vitalis! :( Ei kun uutta testiä sit taas kehiin aamulla. Kyllä mie ymmärrän ihan täysin tollasen testirumban. Ainakaan menkat ei oo alkanu joten mitä vaan voi tapahtua viä :D
 
Omaa napaa... Perjantaina taas lääkärissä käyty!! Lokakuun alussa sitten ois laparoskopia (ja mahd. avoleikkaus, jos edometrioosipesäkkeitä löytyy kohdun takaa niin kuin lääkäri vahvasti epäili) ja aukiolotutkimus. Kauhee paniikki mulla jo tosta ja siihen on vielä pitkä aika, ku nyt ei vaan tukehtuis stressiin sitä ennen... iiiks!!!
 
nalleperhe tervetuloa :wave: laitan siut listoille kunhan päivittelen tänää vaikka iltasel..kuulostaa siun teksti iha ku mius suusta..täällä siis myös sama tuhru vaivannu juuri samoin ku siulla jo yli 8kuukautta..gynellä käyty,mitään ei oo löytyny ja terotkaa ei auta :/ on syöny niitä ite monta kiertoo..toivon tosiaa et saat avun teroista,toi on tosi kenkku vaiva.Pääsen parempii tutkimuksii koha yk:t paukkuu yli 12.
mama uskon kyllä et pelottaa :eek: mutta positiivista on että tutkinnat on käynnissä..pelottaa itteeni et joudunko myös joskus tohon laparoskopiaan..kun oon aika varma et miullakin toi endo ois..mut ku viel ei oo tutkittu..
muisku joo testifriikki oli taas tänä aamuna kusella tikkuun :LOL: :ashamed: noloo mikä vaahtooja oon..noh..prisman liuskatestii tuli aavistus vaaleen haaleenpunanen haamujen haamu,mutta (huomaa miulla ollu 2 testii.. :LOL: jopa ) aconin 10mIu herkkää testii ehkä harmaa viivanpaikka..ei ota selvää..tai sit vaa nega.. :snotty: eli kovasti kyl ootan niitä menkkoja..viime kierros oli sama et sain haamujen haamun ja sit tädin kaupan päälle seuraavan aamun :xmas: voi pojat..mutta oon ollu kyllä niin niin kylmissäni..nukun kahen täkin alla yöpuku pääl ja palelee :xmas: ja ihan kuumeinen olo vaik ei oo ku 36,7-37c
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Velvet Kiss......55/43.........11/07........esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............53/29-32......yk 13......esikoinen.....clomit+terot
juttis...............46/30-38......yk 3.........esikoinen......terot
Tanjusha82.....41/30..........yk 9........kolmas.........clomit+t erot
Jennyli.............38/30..........yk................?....................?
Milliäinen.........31/35..........yk ?......esikoinen........aridimex
tyty86.............30/30-35.....yk 6.......esikoinen.......ei vielä mtn.
Aurora72........30/30-39.....yk 5......1.yhteinen.......ei vielä mtn
Rouva B..........26/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen.......ter.+clom.
Piglet..............19/27-29.......yk 9......esikoinen.......ter.
mama-84........18/28...........yk 22.......toinen..........ei vielä mtn
titonia.............18/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot
moore.............17/30..........yk1.........kolmas..........terot+clomit
Hulda Tilda......17/?............yk13.......kolmas......clomit
pilvilinna..........15/28-?........yk 11......esikoinen.....clomit+luget
Lumi-...............15/27............yk 8........esikoinen......terot+metut
Pantalaimon....14/??...........09/07......esikoinen.....met.+terot
Rosetta...........13/37...........yk 12......esikoinen.....ei vielä mtn.
Hemuli1981......?/30...............yk3.......?...............terot+clomihexalit
nalleperhe........?/26-30..........yk6......toinen........terot


Imettävä kuumeilija:
Muisku78...........10/?............yk1.........toinen.......ei vielä mitn.
Taustalla
Tähtisäde


MIA = Missing In Action
Julietta.............78/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................64/34...........yk 6........esikoinen.....clomit



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...............................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala..............?.............................yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
 
Hei tytöt!

WAU! Miten monta uutta täällä, oikein lämpimästi tervetuloa teille! :flower:

moore: Ei mullakaan ole seurantaultraa näin ekalla Clomi-kierrolla. Olen tietoinen mahd. monisikiöraskaudesta (koska on tuo PCO:kin) joten ei sen puolesta tarttee ultrata. Nyt on pe eka käynti väestöliitossa jossa sit pyydän ultraamaan ja kattoo olinko ovuloinut.

Tyty: Huiiii! Haalea viivanpaikkaja kuumeinen olo! Onpas inhottavaa jos hormonit tekevät sulle moisia oireita! Mie oisin sinuna jo varaamassa aikaa neuvolaan. :D Hyvä että pääsette kunnon lapsettomuustutkimuksiin kohta! :heart: Mitäs muuten Joensuuhun, syntymäkotooni kuuluu?

mama84: jaiks, mullaki varmaan toi aukiolotutkimuspian! Jänskättää! Kerro sitten täällä heti miten meni ja sattuko.

Muisku: toivottavasti sulla ei ois enää koko kystaa! Perhana kun miun kystasta ei oo sitäkään hyötyä että oviksen aikaan oireilis! Kun en taas bongannu ovista mitenkään.

Minä: Elikkä nyt mennään kp 26/31-41. Ja tuntuu että kuukautisiin ei oo enää viikkoakaan aikaa.
Mutta kummastuttaa tää oma olo. Eli menkkamaista juilintaa oli viime viikon lopulla kp 22-23. Ja sit lauantaina kp 24 tuli kamala alavatsakramppi. tai ennemminki useita pieniä.
Ei oo ennen tullu moista! Ja lauantaista asti on myös pistäny kylkeen ikävästi.
Kaikista oudoin juttu on, että lauantaina bongasin ekaa kertaa myös Donnassa saniaista (=ovulaation merkki).
En dsiis yhtään tiiä mikä mulla on.
Perskele kun voi nainen ollaomasta kropastaan ulkona! :eek:
Yritetty nyt ainaki ollaan, kun 2 ja puol viikkoo peitot heilunu päivittäin! (2 välipäivää vain).
Nyt loppu sekin kun alkaa tehdä jo kipeetä. :kieh:

-Rva B, veren maku suussa
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Rouva B: Toi on tosi ärsyttävää, kun ei tiedä mitä ihmettä kropassa oikein tapahtuu! :kieh: Toivottavasti kuitenkin parin viikon tehojyystöt on tehneet tehtävänsä! :D

tyty: Sulla on taas mielenkiintoisia oireita! b:)d

ON: Aukkarista selvitty hengissä. :D Eli röörit on auki ja nyt vielä perusteellisesti putsattu. Eniten sattui se katetrin laittaminen kohdunkaulakanavaan. Nesteen ruiskuttaminen ei juuri tuntunut, vähän sellaista menkkamaista paineentunnetta tuli.

Lisäksi sain omat hormonitulokset ja miehen simppatulokset. Omat tulokset kaikki ok, ei edes LH koholla. Myös kilppariarvot ihan normaalit eli 1,0. Miehen tulokset myös normaalit. Siittiöitä on paljon, liikkuvat tosi hyvin ja normaalimuotoisiakin 10%. Laskeskelin, että miehellä on silloin 17,4 miljoonaa normaalia siittiötä millilitrassa! Ja vain yksi tarvitaan... ;) Lähete lähti TYKSiin kuitenkin, että päästään jonottelemaan.

Selvää johtofollia ei vielä näkynyt. Oikealla oli yksi reilun sentin mittainen, josta ehkä voi olla kehittymässä jotain. Menen ensi viikolla uudestaan ultraan. Olen gynenkin mielestä kuulemma niin mielenkiintoinen tapaus. :D Vasemmassa munasarjassa näkyi edelleen se sama harmaa massa, jota viime viikolla luulimme gynen kanssa vanhaksi keltarauhasen rippeeksi. Sitä se ei mitä ilmeisemmin ole, mutta ei myöskään mitään vakavaa, vaikka ehdin jo säikähtää! Se voi olla jokin sidekudoskasvain tai sitten ei. Kysta tai munasarjakasvain se ei ole, sillä siinä ei ollut nestettä sisällä. Keväällä sitä ei ollut, joten luultavasti se häviää ajan myötä itsestään. Käyn kuitenkin ultrassa melko usein seuraavien kuukausien aikana, joten sitä pystytään nyt hyvin seuraamaan.

Tällaista tänne. On ollut jännittävä päivä, kun uudet opiskelijatkin tulivat. Sain ihan mukavan ryhmän ohjattavakseni, joten kaiken kaikkiaan päivä on sujunut mallikkaasti. :)
 
Moi!

Tyty Ihana jaksat päivittää tuota listaa!! Olis nimittäin jäänyt mulla tero ottamatta tänään, kun luulin että oli kp 14 mutta olihan se jo kp 15 :) Mikäs sulla on tilanne tänään?? Onko haamut vahvistuneet??

Tervetuloa Moore, HuldaTilda ja Nalleperhe!! :wave:

Pantalaimon Tosi hyvä että sulla on ultria nyt, niin pystyy hyvin seuraamaan tilannetta! On se siittiömäärä kyllä ihan mieletön!

Rouva B Teiltä ei ainakaan yritystä oo puuttunut :D

Mama84 Kyllä muakin jännittäis tossa tilanteessa. Onneks tässä kuitenkin on vielä vähän aikaa lokakuuhun niin ehdit tsempata tuohon tilanteeseen. Hyvin se varmasti menee!

Tänne ei taas mitään ihmeellistä. Ei minkäänlaisia tuntemuksia missään..
 
rouva B kyllä osaa olla hankala tilanne..donna viittas mahdollisee oviksee ja kivutkii..mut luulis et se ois tullu aiemmi ku clomitkii oli mukana kierros :/ hmm..noh ainakaa ette oo voinu missata ovis päivää ku ootte paneloinu ku eläimet :LOL: voi olla paikat kipeenä..joesuuhu ei kummempii..kylmää on..en iha keskustas ookkaa..oon kotihoidossa duunissa,ni se ei oo iha keskustas,vaan aika lähel kuitekii =)
lumi toivotaa et oon päivittäny oikei :D ettei tuu liikaa teroja..heh..
pantalaimon teillähän on paljon hyvää kuulumisii lekurilta..jos kaikki testit tähä mennes on ollu vaa positiivisii..hienoa =) toivotaa viel et se tärppi tulis noista simoista ;)

Joo eli selvät haamujen haamut on kuvuessaan noissa aamullisissa testeissä..siltikkään en yhtään vielä intoile..huomenna on tätipäivä :eek: arg..täällä on koko päivän mahassa ollu vähä niiku kylmii väreitä ja tasasta pientä viiltelyy..kaikkein kumminta on se et joko palelen sikanaa tai sit tuska hiki on päälläsä..jos täti tulee huomen ni on ollu aika outo kierto..koska miulta puuttuu täysin pms oireet ( jos ei lasketa kipeitä tissejä ) miulla ei oo ollu nälkäkää..tai siis vähä välii tekee jottai mieli mut sit ku meen kauppaa ni hohoijaa..eipä ollukkaa mitää mun makuun..sit oon ollu hyvällä tuulella :LOL: :eek: se on kaikkein maailmojen ihme..oon enne menkkoja ku perseesee ammuttu karhu.. :LOL: ainakii miehen mukaa..eikä oo tullu yhtää finnii.. :whistle: eli siis jos täti tulee huomen ni positiivista on et oon ollu helpompi miehelle enkä hirviö.. :xmas:
 
Kiva kun mahtuu mukaan joukkoon ja kiitoksia Tytylle kun jo heti päivitit listan =)

Kun menin gynelle olin ihan varma että kystahan sieltä taas löytyy joka tekee kaikenlaista kiusaa, mutta ultran mukaan kystaa ei ollut ainakaan nyt ja hyvä niin... Esikoisen yrityksen aikaan kystia oli ja vielä odotusaikanakin, mutta jonnekin hävisivät... Epäilen kyllä että kysta oli ja puhkes ennen viime kiertoa koska pari pvää ennen tuhrun alkua oli jonkun 15min. kestävä vatsakipu ja sitten parina pvänä sen jälkeen tuli hiukan kellertävää nestettä... Kysyin gyneltäkin että voiko kystan puhkeamisen jälkeen tulla tollasta nestettä ja kuulemma voi... Ultran mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa, niin ja kuitenkaan ei ole... Eka "terokuuri" loppuu to että sitten jännään minkälaiset on ekat menkat, tuhrutellaanko taas vko jne. Toisaalta terot ainakin näyttävät siirtävän tuhruttelua, koska viime aikoina tuhruilu on alkanut jo vkon päästä kipujen perusteella oletetusta ovulaatiosta... Ja näin ollen limakalvo alkanut vuotaa liian aikaisin pois...

Tää oli nyt vaan omaa napaa :ashamed: Koetan päästä jyvälle paremmin teiän jutuista että voin "ottaa osaa" keskusteluun enkä vain kertoile täällä omia juttujani...
 

Yhteistyössä