Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Hej!

Pantalaimon: WAU, eiköhän tommosella nesteellä nyt yks pieni vauva saada aikaan! JA eiköhän jyystöt tosiaan oo tepsiny jos oon ovuloinut. Mulla on semmonen tunne että menkat tulis n. launatain tienoilla, eli ei se ovis voi viikkoo ennenkään olla, mulla on kuitenkin ihan normi-luteliaali.
Ja voi KAMALA kun pelkään tuota aukiolotutkimusta! Mulla siis se myös varmaankin edessä. Voi kamala... :ashamed: Eikö ne nukuttas tai puuduttas tai jotain? Ilokaasua? Jotain? :eek: ;)

Lumi: On se hyvä että jollakin meistä ei oo mitään tuntemuksia! Parempi tuokin kun uskotellajoka nippasusta että vauvahan se siellä nipistelee. :kieh:

Tyty: Ai oot sieki hoitsu! Onko P-Karjalan mummut kivoja? Mie teen keikkaa kans viikonloppusin vanhuspuolella ja tsadin mummut on ihan uskomattomia! :eek: Ei sit useimmilla mitään käytöstapoja! Meidän narkomaaninuoret ovat paljon paremmin kasvatettuja ja käyttäytyviä kun nää mummut. :eek:

Nalleperhe: Kystat on inhottavia, mullakin on moinen. Toisaalta pelkästään hyvä juttu, että sullapuhkes se kivuitta itekseen! Hyvähyvä!

-Rva B
 
HUomenta..eli tänä aamuna menin sorkkii kohdun napukkaa ja kappas.,verta jäi sormeen :ashamed: eli täti.. :headwall: noh ei auta muu ku eteepäi vaa..tässää oottelen kovempaa vuotoo..eli viime kierros kävi samoin..haamu jota seuraa menkat..great :kieh: noh..eipähä oo enää ku 4kiertoo ku päässää tutkimuksii..mietin kyl yksityiselle menoo,mut miehel loppu työt (vakipaikka ja karsiivat kuluja firmas,joten vartiaa ei tarvita ja sai loparit. Eli vakipaikka ei oo enää vakipaikka ) eikä hoitsun palkoil mässäillä :(
Rouva B joo meikä on hoitsu :xmas: lähi semmonen..erikoistuin hulluhin ja juoppoihin..täällä mummot on suht mukavii,tosin poikkeuksii löytyy :kieh: niiden kaa menee hermot..asuin sillo Parikkalas enne tänne muuttoo ja olin semmoses yksityises hoitokodis jos olli psyk.sairait ja kehitysvammasii..tykkäsin olla,mut vaihtelu virkistää =) sain nääs 8kuukauden sopparin täält kotipalvelusta(mikä on ihame, koska antaavat normisti vaa lyhyitä pätkii uusille ihmisille ) ja pomo jo vihjas et saattas jatkuukkii =) mie kyl ootan ku kuuta taivaalta et pääsisin äippälomalle ja saiain sen vauvan :ashamed: haluisin ens kesän olla vauvan kaa vaa ja viettää lomaa..mut taitaa jäädä haaveeks.. :(
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Velvet Kiss......56/43............11/07........esikoinen.......luomuilee(pco)
suikku.............54/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............47/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot
Tanjusha82.....42/30............yk 9..........kolmas..........clomit+t erot
Jennyli.............39/30............yk................?....................?
Milliäinen.........32/35.............yk ?..........esikoinen.......aridimex
Aurora72........31/30-39........yk5...........1.yhteinen......ei vielä mtn
Rouva B..........27/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....ter.+clom.
Piglet..............20/27-29........yk 9..........esikoinen........terot
mama-84........19/28.............yk 22.........toinen............ei vielä mtn
titonia.............19/??.............09/07.......esikoinen........clomit +terot
moore.............18/30............yk1...........kolmas............terot+clomit
Hulda Tilda......18/?..............yk13.........kolmas............clomit
pilvilinna..........16/28-?........yk 11........esikoinen.........clomit+luget
Lumi-...............16/27...........yk 8..........esikoinen.........terot+metut
Pantalaimon....15/??...........09/07.......esikoinen.........met.+terot
Rosetta...........14/37...........yk 12........esikoinen.........ei vielä mtn.
nalleperhe........?/26-30.......yk6...........toinen..............terot
tyty86.............1/30-35.........yk7..........esikoinen..........ei vielä mtn.


Imettävä kuumeilija:
Muisku78...........11/?............yk1.........toinen.......ei vielä mitn.
Taustalla
Tähtisäde


MIA = Missing In Action
Julietta.............78/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................64/34...........yk 6........esikoinen.....clomit



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...............................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
 
Heissan kaikki. :D
Mulle vois laittaa tuonne listaan että LA on 24.4.2009. En oo tietysti 100% varma että se on niin, mutta aika varma kuitenkin. :LOL:

Aika heikosti on mitään oireita. Tai siis mun mielestä. :LOL: Sit ku miehen kanssa puhuttiin mun "oireista" niin oikeesti on vähän tissit arat, ja on vähän huonoa oloa ollut (ei varsinaista pahoinvointia kuitenkaan) ja sitten väsyttää ihan sikana ja sit mä viel ailahtelen ihan kauheesti, saatan itkeä ihan järjettömistä jutuista... :LOL: Ja tietysti edelleen välillä alamasua nippaa. Joten kai niitä oireita sit on. :p
Neuvolaan olis kuus päivää.
Ja ultraan tasan kaks viikkoa. Miten mä ikinä jaksan oottaa sinne asti?! :D

Laala ja punkero rv.5+4.
 
tyty Äh,hemputin täti sieltä aikoo porhaltaa paikalle. Eikös se nyt osais vaan pysyy poissa!! :eek: No mut sit vaan pää pystyy ja kohti uutta kiertoa.
Laala Kyl mie muistan kuin en millään jaksanu oottaa ultraa sillon esikosta. Siis se oli ihan kauheeta odotusta ja viä kun ite pelkäsin et mitään sieltä kohdusta kuitenkaan löydy...ikuinen pessimistikö??...vaik testit näytti positiivista niin en uskonu ennenku näin omin silmin siä jotain. Mähän kävin sit tosi aikasin siä ekassa ultrassa ja sillon ei juur mitään näkynykään, ja sehän sit tietty lietso pelkoo kahta kauheemmin. Mut jaksuja ja ihanaa odotusta! Toivotaan et noit oireita sen enempää tuliskaan. Parempi se melki niin kuitenkin :)
MINÄ en saanut aamulla donnaan mitään. Kp 11 et ei kai sen viä tarvi näyttääkään mitään, mut odotan kyl toiveikkaasti et jotain sit tapahtus. Mä tunnen ihan itteni niinku enskertalaiseks kun tosiaan ekat menkat yli 1.5 vuoteen ni jännittää niin et tuleeko ovista jne.
Huomenna se sit alkaa...työt meinaa!! Voi apua miten mä osaan tehä enää yhtään mitään! :eek: Jännittää ihan hirmusesti! :(
 
Taitaa tulla taas normaalin pituinen kierto, kun ei ole mitään ovikseen viittaavaa ollut :/. Ois ollut mukavaa jos ois tullut taas lyhempi kierto, mutta ei voi mitään. Onneksi on se lääkäri aika kolmen viikon päästä. Alan pikku hiljaa turhautua tähän yritykseen :p.
 
Hei. Mut voi ottaa listoilta pois.. en vielä aloita syömään noita pilsuja.. pyysin toisen gynen mielipiteen ja hän oli sitä mieltä, että jos ens keväänä ei vauvaa kuuluu niin sitten vasta. Kuulemma aika hepposin perustein toinen gyne ne määräs mulle. ja noi on niin vahvaa tavaraa, että jos mulla siellä vas. munasarjassa on jonkin näköistä elämää, niin kuulemma seuraamukset voi olla aika pahoja.. eli tuolla yöpöydän laatikossa ne odottelee ens kevätättä.
Paljon plussa tuulia teille kaikille.
 
hemuli postin siut listoilta..jos haluut tulla takas ni tervetuloa vielä..ei meillä kaikilla oo "apuja"käytös..kuten miulla,mutta tiedän vaan et ilman apuu en tuu varmaankaa sitä esikkoo saamaan :/ eli oottelen tääl pinos mukavien palstalaisten kaa et millo yk:t tulee täytee ja pääsen jatkotutkimuksii.
rosetta kurjuus jos ei ovista tullu.. :/ se vie fiilikset varmaan alas,ku ei oo tavallaa tärpi mahistakaa..ellei siul oo salakavala ovis etkä huomaa sitä :D
muisku siulla on huomen kyl jännä päivä :p mie ku vaihoin tähä työpaikkaa ni olin iha jännittyneenä menos ekaa kertaa töihi ja tuli nii paljo asiaa et oisin vaa halunnu jättää seuraavan päivän menemättä töihi.Onneks se lähti sit sujuu siit pikkuhiljaa..ja nyt hommat jo skulaa..zemppii huomiseen..ja voiha se ovis tulla täs viikonkii sisäs ;)

Joo eli siis kumma tätipäivä..ei kipuja olleskaa.. :| outoo..aina oon iha kuolemaa tekemäs ku menkat alkaa..ja siteesee ei ees tuu kunnol mittää,ainoastaa ku kävi kakkosel tai jos napukkaa räplää..napukkakaa ei oo muttunu pehmeeks lölleröks kute ain enne.se on vaa korkeel ja kii..silti vuotoo tulee..en tajuu..noh eiköhä ne hanat aukee iltaa mennes ja kivutkii kaupan päälle..pitää nauttii viel hetki täst kivuttomasta ajasta..
 
tyty86 oo.. en tiennyt. ajattelin, että mut heitetään tästä ketjusta pois... mielelläni jäisin tähän ketjuun.. :) Meillä on häät ensviikonlauantaina joten hieman hääkiirettä pukkaa ja en ole mitenkään aktiivisesti kirjoitellut.
Kierto meni 43 päivää pitkäksi.. eli tuskin ovuloin... tässä ketjussa saa kyllä paljon vertaistukea ja tietää ettei ole yksin.. En oikeastaan tunne ketään kaveripiiristäni joka olisin joutunut popsimaan hormoneja..
 
hemuli laitatko uudestaan tietos ni lisään siut pinoon :D kerkesin nääs jo poistaa siut..mut mukavaa et päätit pysyy pinossa..

Joo ja siis alkohan se vuotokii ja jomotukset..buranaa nassuun jo piti vetää :ashamed:
 
Hemuli: Ei mullakaan vielä ole mittän apuja käytössä.

Tyty: Kyllä se ovis varmaan tulee vielä, mutta tulee vaan taas normaalin pituinen kierto jos ei lähipäivinä yllätä. Normaalisti oon oviksen tikuttanut kp22-26 välillä (menkat alkanut kp37-44), mutta viime kierrossa ovis oli jostain syystä jo kp 12 tiennoilla ja menkat alkoi kp27. Elättelin toiveita että nytkin ois tullut lyhyt kierto. Ärsyttää kun kierrot heittää miten sattuu, onneksi kuitenkin tiedän oireista milloin ovis tuloillaan niin en turhaan tuhlaa ovistikkuja vielä tässä vaiheessa.
 
Rosetta Toi odottelu just onkin sitä kaikista turhinta hommaa tässä koko touhussa. Kiva kun sentään tulee se ovis sit jossain vaihees, ettei jää siis vallan tulematta. Ainakin edellisten kiertojes perusteella. Jaksuja ootteluun! :)
hemuli Nii joo ei mulkaan apuja nyt oo. Esikkoa yritettiin pitkään ja söin hormoneja, mut sit eka inssi vasta toi plussan. Eli tiän jo valmiiks et ei tämä kakkonenkaan tuu luomusti, jos suodaan häntä ollenkaan meille. Siks on kivempi pyöriä tällasessa ketjussa ku sellasessa missä muut plussaa jatkuvasti "jonon ohi" ja ite saa siä sit pitää yksinpuhelua. :D
tyty Juu on tää jännää! On täs jo kuitenkin ehtiny sen verran aikaa kotona vierähtää et en vissiin muista enää yhtään hommiani. Ja uusia immeisiä sinne on kans tullu töihin, et vähän se on ku uuteen paikkaan menis. No, toivotaan et työarki tästä alkaa rullaan.
 
Kävin ostaa tänää kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä, lapsettomuuspuolella on joillain se auttanu raskautumaan, joten ajattelin nyt sitte itte kokeilla sitä. Oli kyl niin pahaa että,hyi hyi :x :$ meinasin oksentaa heti perää :D sitä otetaa 1tl/vrk ja ajattelin syön koko kierron ajan. Toi öljy sisältää e-vitamiinia mikä on oleellista (muna)solun muodostumisen kannalta.Ja sitä pidetään hedelmällisyys-nuorennus vitamiinina.Parantaa myös hiusten kuntoa ja ihoa. Onko kukaan teistä kokeillu tota litkuu?En yhtään luota että toi toimis miulla,mutta pientä toivoo on ku monet joilla on ollu yritys kierroksii paljo ni on heti plussannu tosta öljy kierrosta :p

Oli taas niin paljo raskaana olevii mammoja prismas et ihan kateeks kävi :kieh: :'( miekin tahon..
Muisku kuten jo sanoit, ni miustakii on helpompi olla tässä pinossa kun plussii ei satele joka päivä ja yk1:set ei mee ohi tämmösistä hitaammista :ashamed: monella teistä on yk:ta enempi ku miul,mut en siltikkään tunne kuuluvani toiseen pinoon. Ja täällä on niin kivaa porukkaa ja jokainen tukee toinen toisiaan :hug: ja sit ku joku plussaa ni se on mukaa uutinen..täytyy myöntää et kateeks käy niitä joilla tärppää heti yk1-2 :|
 
Hyvää iltaa kaikille!

Se on tosi Rouva B et kystat on inhottavia. Niitä oli esikoista yrittäessä ja kun jouduin vähän päästä laukkaamaan gynellä niin osa niistä alko höpiseen et mul on PCO tyyppiset munasarjat, mikä ei sit loppu viimex onnex pitäny paikkaansa... Laitan vähän taustaa mistä nää mun ongelmat on lähteneet liikkeellee... Tulin aikoinaan raskaaksi helposti, mutta sain keskenmenon ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, joka epäonnistui.... Sain sepsiksen ja tehtiin kaavinta. Tästä seuras vuoden ajan kestävät vuoto-ong. Eli joka kuukausi menkkojen aikaan tuli pari pvää tummaa tuhrua ja siitä parin pvän päästä hirveät kouristukset mahaan... Gynet ei kässänneet mistä kiikastaa ja syöttivät ensin Lugesteroneja ja sitten ku ne ei auttanu ni Teroluteja, turhaan... Olin menossa kohdun tähystykseen ja sitä edeltävällä käynnillä gyne otti kohdun limakalvosta imunäytteen, jonka jälk. pian tuli kunnon menkat ja tähystystä ei tarvinnutkaan tehdä, koska tulin raskaaksi. Eli kohdun suulle oli kaavinnan jälkiseurauksena jäänyt pieni kiinnike, joka esti veren pääsyn ulos... Tällainen tarina...

Muisku78 mulla oli kans esikosta sama juttu et pelkäsin ettei mahassa mitään oo ja tarvitsin todisteita ja marssin liian aikaisin ultraan... ja kun juuri mitään ei näkynyt niin pelko sen kuin ylty ja pitkä oli odotus seuraavaan ultraan...


Laala rauhallisin mielin koetat odotella ultraa (helppo täält käsin sanoa) sitten näät kuinka masuasukin sydän lyö lujasti ja kaikki on hyvin, tsemppiä!

Kävin tänään kaverin luona joka saa lokak. kolmannen lapsen ja kyllä oli haikea olo ku mahaa kattelin... Sitä toivoo taas niin kovasti ettei menkat alkais, mut saan taas pettyä tunnen sen nahoissani... Taas on kaikenlaista nippailua mahassa ym. Koetan hokea itelleni et turha elätellä mitään toiveita niin pudostus ei oo niin kova ku menkat alkaa...
 
Tyty: Mie oon kans, mut suuntautunu näihin pentuihin ja kapinallisiin. Hienoo kun sait hyvän sopparin! Yks päivä katoinki Joensuun lähärien paikkoja, ja ei niitä oikein ollu! Kummallista! Kun täällä on satoja paikkoja auki, saa ihan itse valita minne tahtoo töihin. Nyt tosin oon Ohjaajan nimikkeellä täällä. B)
Sitäpaitsi, kyllä sie kesällä lomalle pääset, tässähän on vaikka kuin monta kuukautta vielä, kun ottaa huomioon että äippäloma alkas pari kk ennen synnytystä. =)

Nalleperhe: Mulle on kans tehty tommonen kaavinta. Johtuskohan siitä sit tuo limiksen ohuus mulla? Siitä siis on kait 7-8 vuotta aikaa, kun menin pitkään jatkuneitten menkkojen takia lekuriin, ja sit sielläkin oli joku tommonen röpelö mikä piti kaapsasta pois. :eek: Tiiätkö säilykö siun limis ok?

Hemulille tervetuloa takaisin! :flower:

-Bee
 
RouvaB: Mie asun Joensuun naapuri kunnassa =)

Muisku: Joo, hyvä tosiaan että ovis tapahtuu ainakin tikuttelemalla on saanut vahvat viivat joka kierrossa.

Tyty: Mie aloitin vimme kierrossa helokkiöljy ja kalöljykapselien syönnin niisä on myös E-vitamiinia.
 
Huomenia kaikille!

Voi ahdistus, että tämä odottavan aika on niin pitkä. Kun ei ole menkkoja niitä odottaa, ja kun ne ovat niin niiden pitäisi niiden loppua ja taas hetken päästä jännätään jotta alkavatko vai ei. Tosin kyllähän tässä ihan aikakin kuluu ja on hyvin tiedossa koko ajan että mikä kuukauden päivä on menossa kun kalenteria katsotaan joka päivä.

Täällä moni tikuttele ovista ja ajattelin itsekin - viikon jaksoin olla sitä mieltä että en siihen sorru mutta mutta :p Osa varmaan on tilannut testejä netistä, mikä olisi luotettava ja edullinen nettikauppa?
 
moore Jaksuja odotteluun!!! :hug: Tiedetään, ahdistavaa!!!
nalleperhe No olipas "kiva" tarina sulla :( Toikin kaikki on niin turhaa ja pelkkää ajan tuhlausta...ainakin tällaisessa asiassa...että ihan aivoon ottaa!!
Toivotaan et sun kierrot nyt on ok ja terot siis auttaa. Ainakin siis tuhrut on pysyny pois!!? Tsemppiä sulle, niinku kaikille muillekin!
).( Eka työpäivä takana. :) Mie tunnen itteni nyt vähän huonoksi äidiksi kun sanon et oli oikein kiva päivä töissä :ashamed: Tosi nopsaa meni päivä ja mukava oli nähdä työkamuja eikä vaan "oleilla" kotona koko päivää tekemättä mitään muuta kun lapsenhoitojuttuja. Siis kyl mie haluisin kotonakin olla likan kans, mut silti töissä on nastaa!
Kp 12 ja donna taas näytti pelkkää tyhjää. Jos oon ovuloinu joskus, niin yleensä se on tullu siin kp13-15 tienoilla ja donnan kai pitäs näyttää jo pari päivää ennen mahdollista ovista jotain merkkejä, et pikkuhiljaa sais sit alkaa näkyyn jotain. No, oottelen nyt viä pari päivää "ihan rauhassa" :D
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Velvet Kiss......57/43............11/07........esikoinen.......luomuilee(pco)
suikku.............55/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............48/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot
Tanjusha82.....43/30............yk 9..........kolmas..........clomit+t erot
Jennyli.............40/30............yk................?....................?
Milliäinen.........33/35.............yk ?..........esikoinen.......aridimex
Aurora72........32/30-39........yk5...........1.yhteinen......ei vielä mtn
Rouva B..........28/?................yk5(tjot3v)..esikoinen.....ter.+clom.
Piglet..............21/27-29........yk 9..........esikoinen........terot
mama-84........20/28.............yk 22.........toinen............ei vielä mtn
titonia.............20/??.............09/07.......esikoinen........clomit +terot
moore.............19/30............yk1...........kolmas............terot+clomit
Hulda Tilda......19/?..............yk13.........kolmas............clomit
pilvilinna..........17/28-?........yk 11........esikoinen.........clomit+luget
Lumi-...............17/27...........yk 8..........esikoinen.........terot+metut
Pantalaimon....16/??...........09/07.......esikoinen.........met.+terot
Rosetta...........15/37...........yk 12........esikoinen.........ei vielä mtn.
nalleperhe........?/26-30.......yk6...........toinen..............terot
tyty86.............2/30-35.........yk7..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Hemuli1981.....1/28-42........yk 4..............?...................clomit+terot(ei vielä käytössä )


Imettävä kuumeilija:
Muisku78...........12/?............yk1.........toinen.......ei vielä mitn.
Taustalla
Tähtisäde


MIA = Missing In Action
Julietta.............79/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................65/34...........yk 6........esikoinen.....clomit



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...............................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
 
Anteeksi oma napani mutta....

Täällä ollaan ihan hämmentyneitä.
Eka Clomikierto siis meneillään, nyt kp 29, ja Donnan mukaan ois olisi eilen ollut.
Koko kierto testailtu, ja ei ole näkynyt mitään.
Nyt oli kuurankukkasia se linssi täynnä!
Noh, miehen laitoin teitty hommiin, mut eikös se oo jo myöhästä jos oviksen aikaan vasta lähettelee niitä simoja?

Tosi hömmentynyt olo, en nyt osaa muutakaan sanoa.
Ja pettynyt tietysti, että noin salakavalasti tuo ovis tuli ja kierto on taas sit piitkä.
:ashamed:

-B
 
B Eiku ihan hyvähän aika se nyt on pupuilla! Jos nyt on ollu (eilen siis) niit kuvioita paljon niin ovis on joko sillon paraikaa tai just tulossa ja eläähän se munasolu sen vuorokauden, ehkä vajaan, niin kyllä ihan hyvin simpat sinne kerkee!! Toivotaan et tärppi nyt tulis =) Ainakin ovis bongattu ja hyödynnetty ja nyt vain piinaillaan!

Mä oon tänään kahteenkin kertaan sylkeny donnaan, mut siä ei näy mitään. No, jatketaan syljeskelyä!
 
Rouva B kun kävin muutama vko sit siel gynellä ni se oli ainakin sitä mieltä et limis on ok... Sillon ku vuoteen ei ollu menkoist tietoakaan niin jotkut gynet väläytteli sitäkin et limis olis liian ohut, mut tiedä häntä eivät noi sillon osanneet käsittää sitäkään et mistä johtu että menkat oli vaan tuhruttamista...

Muisku 78 oikeessa oot, ajan tuhlausta oli kaikki tyyni sillon kun ennen esikoista gynellä ramppasin... Kävin useamman gynen luona ja ku joku olis osannu ajatella et voi olla kiinnikkeen syy tuo tuhruttelu ja hillittömät vatsakouristelut, mut eipä tulle kelleen mieleen...Onnistuivat vielä sekottamaan sen imunäytteen vastauksen jonkun toisen papereihin etten koskaan saanu sitä vastausta tietää, vaikkei sillä nyt oo merkitystä... mutta hoh hoijaa... Älä turhaan pode huonoa omaatuntoa että töissä on ollu kivaa, saahan sitä äitikin tykätä välillä ola jossain muualla ku kotona...

Oviksista puheen ollen, ku kävin gynel ni ultran mukaan ovis oli tapahtumassa ultrasta seuraavana pvänä... tuntemukset olikin sen kaltaiset, taikka mul on kyl ovisaikaan yleensä useemman pvän tuntemuksia... Ja olin samaisena pvänä saanu tikutettuakin oviksen... Mutta eipä natsannu tälläkään kertaa... Tänään otin viimesen Teron ja tuhruttelu alko tänään :'(
Tää on niin turhauttavaa ja masentavaa, vaikka kuinka koettaa hokea itelleen ettei kannata elätellä turhia toiveita niin silti mieli käy aatteleen et jospa kumminkin... Ja sitten tulee täti ja pudottaa korkeelta niin että rytinä käy... Täytyy nyt toivoa ettei tuhruttelu taas kestä viikkoa vaan alkais sit menkat kunnolla niin pääsis uuteen kiertoon...
 
Huomenta!

Tyty ja Nalleperhe Pahoittelut tädistä!

Muisku Hyvähän se vaan on että viihdyt töissä =) Aika harvinaista kylläkin :LOL:

Rouva B Ei teillä hukkaan oo tuo ovis mennyt, just ootte oikeeseen aikaan puuhaillu. Mahkuja varmasti on :)

Moore Mä oon tilannut testejä mammaksi.fi sivujen kautta, testit on tullu aina tosi nopeesti perille. Pitäiskin muuten tilata ovistestejä lisää!

Itekin tykkään tästä pinosta enemmän, kun sama porukka on vähän pidempään kasassa (vaikkei se niin kiva asia kenenkään kannalta tietenkään ole, kun plussaa ei tule). Aikasemmin palstailin muualla, jossa keskustelijat vaihtuivat koko ajan ja jotkut tosiaan kävivät juttelemassa sen yhden ainoan kierron ajan kunnes plussasivat. Täällä taas kaikki tietää sen tunteen kun sitä plussaa ei useista yrityskierroista huolimatta tule.. Välillä miettii sitä, että ois paljon helpompaa, jos vaan tietäis että JOSKUS se tulee tapahtumaan.

Omaa napaa sen verran että rinnat on kipeet. En muista että koskaan ois ollu tälleen kipeinä! Mutta, voihan se johtua muustakin ku mitä tietysti heti aattelen eli koitan pitää jalat maassa :D
 

Yhteistyössä